'یک شروع سوی پیروزی': گرگوری و تراویس McMichael به اتهام قتل Ahmaud Arbery

گرگوری و تراویس McMichael باید دستگیر شده و به اتهام قتل و تشدید حمله در ارتباط با مه قتل Ahmaud Arbery های گر

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

گرگوری و تراویس McMichael باید دستگیر شده و به اتهام قتل و تشدید حمله در ارتباط با مه قتل Ahmaud Arbery های گرجستان, اداره تحقیقات پنج شنبه اعلام کرد.

به گفته پلیس سفید پدر و پسر, 64 و 34 تعقیب Arbery 25-سال-پیرمرد و پس از او توسط تراویس McMichael خانه در Satilla سواحل محله Brunswick در فوریه. 23. او غیر مسلح و دویدن در آن زمان است.

"این یک شروع سوی پیروزی" Thea Brooks Arbery عمه گفت: روزانه وحش در روز پنج شنبه. "این تنها آغاز هر چند, اما این چیزی است که ما همه به امید."

این McMichaels گفت: آنها معتقد بودند Arbery شد یک سارق مسئول یک سری از شکست در محله خود را و است که آنها به دنبال او در وانت در حالی که مسلح به یک تفنگ ساچمهای و .357 magnum. این GBI مدعی McMichaels مواجه Arbery که تراویس او را به گلوله بست.

مقامات قبلا نشان داد یک سوم مرد, ویلیام برایان در زمان در تعقیب و فیلم برداری از این حادثه.

حداقل دو عکس آمار 25 ساله که Glynn شهرستان, دفتر پزشکی قانونی گفت: روزانه وحش هفته گذشته است.

تصویری که بروکس گفت: به تصویر کشیده برادرزاده او مرگ بدستآمده یک واکنش خشمگین در سراسر کشور و ساکنان این منطقه اعتراض شکست اولیه به تعقیب یک مورد در روز سه شنبه.

"این قتل است. این دلخراش حتی در نگاه کنید. کل شهر دیده می شود آن را" بروکس گفت: روزانه وحش پس از این ویدئو منتشر شد این هفته.

گرجستان NAACP تکرار کلمات در یک شنبه در پاسخ به McMichaels' دستگیری: "قاتلان Ahmaud Arbery دستگیر شده اند."

گرگوری McMichael سابق پلیس و دادستان قبلا گفته Daily Beast او "هرگز رفته پس از کسی که برای رنگ خود را."

اما روابط به اجرای قانون کمک به سوخت رقیق از سوء ظن در اطراف قتل از ابتدا. نه یکی بلکه دو منطقه دادستان نگاه به کشتن قبل از recusing خود را. یک سوم دادستان—دادستان منطقه تام Durden—به دنبال یک GBI کاوشگر پیش از دستگیری این هفته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب