داعش سوسک خلافت که فقط نگه می دارد به آینده را

در اوایل مارس گذشته یک تیم از دریایی ایالات متحده Raiders—سپاه' عملیات ویژه نیروهای خود را قفل شده است و در یک

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

در اوایل مارس گذشته یک تیم از دریایی ایالات متحده Raiders—سپاه' عملیات ویژه نیروهای خود را قفل شده است و در یک درگیری با خوبی تثبیت جهادی شورشیان در کوه ها در نزدیکی شهر Makhmur در شمال عراق است. تفنگداران دریایی بودند و متصل به عراق در مبارزه با تروریسم نیروی کار در زمان. ماموریت آنها این بود که برای روشن شدن شورشیان از یک تونل پیچیده در پایه کوه. قبل از آخرین عکس از کار اخراج شدند که در روز بیش از دو دوجین جهادی کشته شده اند و خود را در موضع محصور دفاعی کوچک دستگیر شد. دو تفنگداران دریایی کاپیتان Moises A. ناواس و گروهبان دیگو D. پیجو از دست رفته و زندگی خود را در وحشی نزدیک در جنگ است. آنها در میان چند آمریکایی خدمات اعضا به کشته شدن در عراق یک کشور ایالات متحده امیدوار است برای تبدیل به یک طرفدار غرب سدی در برابر تروریسم و بی ثباتی در خاورمیانه اما موفق به انجام این کار.

تفنگداران دریایی بودند کشته شده در جنگ در برابر سربازان ترین ترس و موفق جهادی سازمان در تاریخ دولت اسلامی, همچنین شناخته شده به عنوان دولت اسلامی در عراق و سوریه (داعش) دولت اسلامی عراق و شام (داعش) و طالبان. داعش برجسته خود را در شلوغ زمینه از طریق اعمال رنگ پریده, unspeakable خشونت علیه همه "کافر و مرتد" و استقرار آن در شمال عراق و سوریه کوتاه-زندگی سختگیرانه تحمل نیا-دولت "خالص" از همه امتیازات به مدرنیته و تسامح مذهبی. خلافت بود متد با یک آمریکایی چند ملیتی به رهبری ائتلاف بین 2014 و 2019.

در حال حاضر فقط یک کمی بیش از یک سال پس از سقوط از داعش آخرین موضع محصور دفاعی کوچک در سوریه قوی وجود دارد اجماع در میان میانه کارشناسان و تحلیلگران نظامی که گروه تروریستی داعش در واکنش مصرف کامل استفاده از ضعف دولت عراق و چرخش هرج و مرج است که غالب در سراسر منطقه است. در ضمن داعش وابسته در شمال آفریقا و جنوب صحرای آفریقا و شبه جزیره عربستان و به دست آوردن اعداد و قابلیت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن