A2 میزبانی وب راه اندازی میزبانی برنامه های AMD جدیدترین EPYC صف پردازنده

Ann Arbor, MI – 21 مه سال 2020 - بالا-عملکرد وب سایت میزبانی وب ارائه دهنده A2 میزبانی اعلام کرده است یک نام ت

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

Ann Arbor, MI – 21 مه سال 2020 - بالا-عملکرد وب سایت میزبانی وب ارائه دهنده A2 میزبانی اعلام کرده است یک نام تجاری جدید سیستم میزبانی (https://www.a2hosting.com/web-hosting) راه حل. زمانی که برای اولین بار راه اندازی شد در سال 2014, A2, میزبانی را از توربو سرور ایجاد صنعت وزوز با توانایی خود را برای بارگذاری وب سایت ها تا 20 برابر سریعتر در مقایسه با دیگر به اشتراک گذاشته شده میزبانی وب ارائه دهندگان خدمات. با انتشار AMD EPYC خط از پردازنده و پیشرفت در سرور ذخیره سازی سرعت A2 را توربو خط از سرور انجام سریع تر از همیشه. A2 میزبانی است که قادر به ارائه این تکنولوژی جدید و انجام سریع تر از رقابت موفق, میزبانی برنامه در نیمی از هزینه از کسانی که رقبا.

هر توربو حساب در حال حاضر میزبانی A2 میزبانی جدید حق بیمه AMD EPYC سخت افزار. EPYC سرور ارائه پیشرفته پردازش با قدرت باور نکردنی I/O ظرفیت برای کمک به بسیار کاهش تنگناها است که آهسته می تواند یک وب سایت است. EPYC سخت افزار همچنین با استفاده از حافظه غیر فرار اکسپرس (NVMe) ذخیره سازی. NVMe درایوهای' خواندن/نوشتن با سرعت 3X سریعتر نسبت به استاندارد بیشتر است. این کمک کرده A2 میزبانی خود را ساخت سریع ترین پلت فرم میزبانی به تاریخ. این مشهود است 2X سریع تر اولین بایت عملکرد و 40 درصد سریع تر عملکرد CPU در مقایسه با قبلی خود توربو برنامه.

A2 میزبانی تمرکز بر ارائه عملکرد بالا و میزبانی رانده شده توسط این واقعیت است که سرعت وب سایت می تواند به طور مستقیم وابسته به موفقیت وب سایت. انتخاب یک میزبان وب سایت است که یک عامل بزرگ در سرعت لود صفحه. از آن شده است ثابت کرده که سریع تر وب سایت ها باید بالاتر از نرخ تبدیل, کاهش نرخ گزاف گویی بهتر رضایت بازدید کننده نرخ و بهبود رتبه بندی موتور جستجو آلی.

هر طرح میزبانی می آید با آسان به استفاده از کنترل پنل cPanel است که هر دو تازه کار و کارشناسان خواهد راحت احساس می کنید با استفاده از. علاوه بر سرعت و سهولت استفاده از A2, میزبانی وب سرور بسیار قابل اعتماد است. هر یک از آنها فوق العاده قابل اعتماد و سرور می آید خوب تنظیم و حمایت خود را 99.9% Uptime تعهد است. این نادر ترکیبی از سرعت و قابلیت اطمینان A2 میزبانی میزبان مناسب برای وردپرس (https://www.a2hosting.com/wordpress-hosting) دروپال و وب سایت های جوملا و همچنین بسیاری دیگر از برنامه های کاربردی وب.

"هدف ما این است که به ارائه سریع ترین راه حل های میزبانی در صنعت" اظهار نظر A2 میزبانی مدیر عامل شرکت Bryan Muthig. "تیم ما شده است سخت در محل کار در طول چند ماه گذشته تست بهترین سخت افزار و نرم افزار و تنظیمات را به اطمینان حاصل شود که ما می تواند همچنان به رهبری صنعت با سریعترین اشتراک گذاشته شده میزبانی وب در دسترس است. من هیجان زده به می گویند که این برنامه انجام درست آن. ما اهرمی جدیدترین سخت افزار موجود در بازار را به مشتریان خود سریع ترین سرویس میزبانی عملکرد در دسترس است.

A2 میزبانی را دوستانه و آگاه گورو خدمه تیم پشتیبانی در دسترس است 24/7/365 برای پاسخ به هر گونه سوال در مورد جدید خود را به اشتراک گذاشته شده میزبانی وب راه حل. این همان تیم است که مهاجرت از وب سایت های قبلی میزبان به A2 میزبانی وب سرور به صورت رایگان. بهترین از همه کاربران علاقه مند در تلاش A2 میزبانی را بالا شده میزبانی می توانید انجام دهید تا به طور کامل عاری از خطر با تضمین بازگشت پول.

در مورد A2 میزبانی وب

A2, میزبانی وب, Inc. یک عملکرد بالا و میزبانی شرکت واقع در Ann Arbor, MI. A2 میزبانی وب فراهم می کند مشتریان خود را با فوق العاده قابل اعتماد و راه حل های 24/7/365 ما مبتنی بر حمایت از گورو خود خدمه تیم. از سال 2003 A2, میزبانی وب ارائه کرده است و نوآورانه و مقرون به صرفه و توسعه پسند میزبانی برای کوچک و متوسط کسب و کار و وب سایت حرفه ای از تمام اندازه ها در سطح جهان است. مشتریان به دنبال سریع ترین گزینه های میزبانی در این صنعت می تواند میزبان وب سایت در هر اندازه A2 را از توربو سرور پلت فرم شامل سرعت لود صفحه تا 20 برابر سریع تر نسبت به رقیب میزبان.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد A2, میزبانی وب, بازدید https://www.a2hosting.com

-###-



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن