اسباب بازی بادی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تنوع بالا در تولید محصولات بادی کودکان و اسباب بازی های بادی در شرکت اینتکس کار را برای والدین بسیار آسان نمو

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

تنوع بالا در تولید محصولات بادی کودکان و اسباب بازی های بادی در شرکت اینتکس کار را برای والدین بسیار آسان نموده و با خرید این نوع از محصولات بادی میتوانند ساعت ها کودکان را سرگرم بازی کرد . ابعاد نیز از دیگر معیار های مهم خرید قصر بادی است، برای انتخاب اندازه قلعه باید اندام کودک خود را معیار قرار دهید به طوری که اگر فرزند شما دارای اندام نسبتا بزرگی باشد ، می بایست قلعه بادی انتخاب کنید که کودک بتواند به راحتی در آن جا به جا شود و بازی کند و در هنگام ورود و خروج به مشکل نخورد. به ویژه در مورد وسایل بادی کودکان کیفیت حرف اول را می زند و نباید شاهد نشت هوا از این وسایل باشیم. وقتی که از استخر توپ استفاده میکنید، لباس بچهها نباید دارای سگک یا اشیای تیز باشد. پی وی سی نیز از جمله الیاف مورد استفاده در استخر های پیش ساخته می باشد .در برخی از استخر های بادی از الیاف دو لایه پی وی سی برای بالا بردن آستانه تحمل استخر استفاده می شود .  This data was w ri tten by GSA Con​tent Gen​erator Demoversi​on!

ست های آرایشی مناسب دختر کوچولوهای گلی است که به آراستن و زیبایی خود اهمیت می دهند و به آرایشگر شدن علاقه دارند. بدنه این کالا از سه حلقه بادی تشکیل شده که با استفاده برترین دستگاه های پرسینگ به یکدیگر متصل شده اند تا در برابر عواملی مانند فشار، ضربه و حجم آب از خود مقاومت بالایی را نشان دهد. معمولا درون بسته بندی های این محصولات، یک پمپ باد نیز وجود دارد. در این روش مواد از درون یک یا چند کانال، تحت فشار از میان محفظه باردهی به داخل حفره قالب تزریق میشوند و قالب قبل از شروع کار جفت و بسته میشود. در روش قالبگیری تحت فشار پیستون مواد ترموست تحت فشار پیستون که شکل رویهٔ قطعه کار را میسازد به درون محفظه و حفره قالب وارد میشود و تحت فشار و حرارت فرم لازم را میگیرد. در روش قالبگیری مواد ترموست، مواد درمحفظه قالب به مرور گرم و حرارت میبینند و بعد به داخل قالب گرم تغذیه میشوند و این مواد نرم شده شکل و فرم حفره و محفظههای قالب را ه بر اثر فشار قالب میگیرد و بر اثر تغییرات شیمیایی خنک و به بیرون قالب انداخته میشوند. در روش قالبگیری تحت فشار پودر یا ساچمهها یا قرصهای مواد در محفظه قالب ریخته میشود وبا بسته شدن قالب، تحت فشار و حرارت فرم قطعه دلخواه را میگیرد. Th is da᠎ta has be​en generated ᠎by G SA​ C on tent Gener​ator Dem​over᠎si᠎on!

کودکان باید کفش ها، عینک ها و جواهرات خود و تمام اشیاء نوک تیز را از جیب های خود خارج کنند. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی استفاده شده که این نوع از اجناس به دلیل استفاده از بهترین نوع مواد اولیه، از نرمی و دوام بالایی برخوردار می باشد که یک گزینه عالی برای استفاده در تمامی میحیط های خانگی، ویلایی و حتی مرطوب می باشد. اسباب بازی های بادی به دلیل ایجاد شور و نشاط در کودکان و تقویت روحیه ی آن ها و بالا بردن آرامش تاثیر فوق العاده برای افزایش تمرکز خواهند داشت. توپ بادی هندوانه به دلیل چاپ سه بعدی منحصر به فرد خود با طرح هندوانه قاچ خورده ز یکی از پر طرفدار ترین محصولات بادی اینتکس می باشد. تشک بادی و تشک مواج، مبل بادی، کاناپه بادی، تخت خواب بادی، استخر پیش ساخته و استخر بادی داشت.

سرسره بادی و انواع پارک بادی کودک با تنوع، قیمت قلعه بادی، کیفیت عالی و ارسال رایگان برای خرید های بالای 500 هزار تومان فقط در پیکوتویز! تجهیزات بازی بادی خانه کودک در انواع مختلفی هستند که می توان به شناورهای آبی، عروسک های بادی، توپ های پلاستیکی رنگی، توپ های بزرگ طرح دار، استخر های بادی، سرسره بادی، سرسره بادی نخل، قلعه بادی شهربازی، استخر توپی خرسی، استخر توپی فیل و استخر توپ بادی قلعه اشاره کرد. این محصولات نیز با تنوع ظاهری گوناگون و حتی با ابعاد کوچک و بزرگ ارائه شده است به این صورت که افراد بزرگسال هم از نمونه های مختلف کیسه بوکس بادی می توانند استفاده کنند اما اولویت و تنوع این محصولات بیشتر در رده سنی کودکان می باشد. قالبگیری مواد ترموست با سه روش مشخص صورت میگیرد، البته از روشهای دیگری مانند حدیدهای و … البته باید در هنگام خرید این اسباب بازی ها، به سطح توانایی کودک هم توجه زیادی شود.

آخرین مطالب