Accenture نام یک رهبر گارتنر 2020 Magic Quadrant for Public Cloud زیرساخت های حرفه ای و مدیریت خدمات در سراسر جهان

Accenture (NYSE: ACN) نامگذاری شده است به عنوان یک رهبر در گارتنر 2020 Magic Quadrant for Public Cloud زیرساخت

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

Accenture (NYSE: ACN) نامگذاری شده است به عنوان یک رهبر در گارتنر 2020 Magic Quadrant for Public Cloud زیرساخت های حرفه ای و مدیریت خدمات در سراسر جهان.
 
Accenture خود را در رهبران ربع می آید به عنوان گارتنر اشاره کرد که تا سال 2025 بیش از 80% از ابر های عمومی مدیریت و خدمات حرفه ای معاملات خواهد نیاز به هر دو هیبرید ابر و چند ابر از قابلیت های ارائه دهنده از کمتر از 50 درصد در سال 2020 است.
 
"با بی نظیر صنعت و تکنولوژی و تجربه گسترده شریک اکوسیستم و راست مناسب راه حل های Accenture کمک می کند تا مشتریان ما outmaneuver قطعیت با شروع مهاجرت سریع و گسترش در سراسر پر ابر و مستغلات از جمله زیرساخت های برنامه های کاربردی و امنیت" گفت: Kishore دورگ ارشد مدیر عامل هوشمند Cloud & زیرساخت های سرب و سرمایه گذاری & acquisitions منجر به Accenture خدمات فن آوری. "ما اعتقاد داریم که این گارتنر به رسمیت شناختن, تایید Accenture ارزش برای کمک به مشتریان سازمانی خود را به رشد دیجیتال خدمات با سرعت و مقیاس در حالی که شتاب خود را به نوآوری در کسب و کار و رشد است."
 
گزارش گارتنر تجزیه و تحلیل قابلیت های 20 شرکت است که ارائه موفق ابر و خدمات حرفه ای مربوط به زیرساخت و عملیات پلت فرم در سراسر جهان است. گارتنر ارزیابی هر سازمان و توانایی اجرا و کامل از چشم انداز به طبقه بندی آنها به چهار گروه: رهبران رقبای متفکرین و تو رفتگی در دیوار بازیکنان.
 
*منبع: Gartner Magic Quadrant for Public Cloud زیرساخت های حرفه ای و مدیریت خدمات در سراسر جهان کریگ Lowery به Chee Eng, Scot MacLellan راس Winser, Brandon, Medford, 4 مارس سال 2020 است.
 
گارتنر را تایید نکرده و هر فروشنده محصول و یا خدمات به تصویر کشیده شده در آن نشریات پژوهشی و توصیه تکنولوژی کاربران را انتخاب کنید فقط آن دسته از فروشندگان با بالاترین رتبه و یا دیگر تعیین. گارتنر نشریات پژوهشی شامل نظرات گارتنر سازمان پژوهش و نباید تعبیر به اظهارات واقعیت است. گارتنر سلب ضمانت نامه بیان شده یا ضمنی با توجه به این تحقیقات از جمله هر گونه ضمانت نامه از فروش و یا تناسب اندام برای یک هدف خاص.
 
در مورد Accenture
Accenture پیشرو جهانی حرفه ای شرکت خدمات ارائه طیف گسترده ای از خدمات در استراتژی و مشاوره, سلامت, فناوری و عملیات های دیجیتال با قابلیت های سراسر همه از این خدمات است. ما ترکیب بی نظیر تجربه و تخصصی قابلیت های سراسر بیش از 40 صنایع — طراحی شده توسط بزرگترین شبکه ای از فن آوری های پیشرفته و هوشمند عملیات مراکز. با 513,000 مردم خدمت به مشتریان در بیش از 120 کشور Accenture به ارمغان می آورد نوآوری مستمر برای کمک به مشتریان بهبود عملکرد خود و ایجاد ارزش پایدار در سراسر شرکت است. دیدار ما در www.accenture.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن