ACI در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده به عنوان بهترین در کلاس در Aite ماتریس: تامین کنندگان پیشرو از ایالات متحده پول نقد مدیریت تکنولوژی سال 2020

ACI در سراسر جهان (NASDAQ: ACIW) پیشرو در ارائه دهنده جهانی از زمان واقعی پرداخت الکترونیکی و بانکداری امروز ا

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

ACI در سراسر جهان (NASDAQ: ACIW) پیشرو در ارائه دهنده جهانی از زمان واقعی پرداخت الکترونیکی و بانکداری امروز اعلام کرد که از آن شده است به نام بهترین در کلاس در Aite ماتریس: تامین کنندگان پیشرو از ایالات متحده پول نقد مدیریت تکنولوژی سال 2020 است.

این Aite ماتریس اختصاصی فروشنده ارزیابی چارچوب است که ارزیابی کلی موقعیت رقابتی فروشندگان. این Aite ماتریس ارزیابی نه پیشرو نقدی پلت فرم مدیریت ارائه دهندگان خدمات با تمرکز بر چهار مولفه های کلیدی از جمله ثبات مشتری قدرت ویژگی های محصول و خدمات مشتری و برجسته سه نوع از فروشنده گروه از جمله بهترین در کلاس رقیب و وقت و یا در حال ظهور. ACI انتخاب شد به عنوان بهترین در کلاس فروشنده ستایش برای آن قوی و قابلیت پرداخت تعالی.

این Aite ماتریس به رسمیت شناخته شده ACI و جهانی آنلاین Banker—برنده جایزه خود را کسب و کار دیجیتال بانکی پلت فرم برای اینکه به طور کامل API را فعال کنید و بسیار قابل تنظیم و ارائه سطح بالایی از قابلیت قوی قابلیت و API وسعت فراتر از آن از بسیاری از رقبای اصلی خود را. آن را نیز برجسته جهانی آنلاین بانکی قوی پیشرفت UI پلت فرم شهودی و گسترش تجربه مشتری فراتر از فقط مدیریت پول نقد. همانطور که اشاره شد در Aite ماتریس "این راه حل را قادر می سازد تجارب شخصی هم تراز با بانک ها, شخصیت بر اساس استراتژی ها و آدرس های منحصر به فرد و به چالش کشیدن الزامات کلید عمودی مانند مدیریت اموال مدیریت موجودی و شهرداری ها."

"امروز شرکت های بزرگ و تجاری مشتریان بانک نیاز به قوی زمان واقعی قابلیت های است که آنها را قادر به کارآمد آغاز پرداخت پول جمع بدهکار و مدیریت مالی خود را از مواضع و عملیات به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است گفت:" کریستین بری پژوهش مدیر گروه Aite. "انجام این کار نیز نیاز به خودکار onboarding برای محصولات جدید دیجیتال, راهنمایی و عملی بینش و اطلاعات از بانک های خود را, غنی, گزارش, گرانول, حقوق و ادغام بدون درز با هر دو سیستم های خود را و کسانی که از مهم fintech همکاران."

"ACI مفتخر است به عنوان به رسمیت شناخته شده در میان بهترین در کلاس فروشندگان در گروه Aite مدیریت پول نقد معیار گزارش" گفت: Jim Gillespie سر از کانال های دیجیتال ACI در سراسر جهان است. "نقد مدیریت بازار همچنان به تکامل و به عنوان Aite گروه اشاره کرد: 'امروز شرکت های بزرگ و تجاری مشتریان بانک نیاز به قوی زمان واقعی قابلیت های.' ما تیم و فناوری کمک به این بانک ها آدرس نیازهای بازار و در نهایت موفقیت در این بازار در حال تغییر."

ACI جهانی آنلاین بانک فراهم می کند و بانک ها با این فرصت را به ارائه متعدد ویژگی های اضافی و خدمات خود را به تجاری و کسب و کار مشتریان بانکی. ابر مبتنی بر راه حل شامل صنعت پیشرو امنیت و شامل یک کتابخانه گسترده ای از رابط های برنامه کاربردی. سهولت دسترسی از طریق موبایل, تبلت و دسکتاپ اجازه می دهد تا مشتریان بانکی برای مدیریت پول نقد خود را مدیریت موقعیت در هر کجا و هر زمان که آنها می خواهند.

در اخبار مربوط به ACI امروز اعلام کرد انتصاب خزانه و پرداخت جانباز چارلز (چاک) گارسیا به عنوان عمده بانکی اجرایی است. گارسیا به ارمغان می آورد سه دهه خدمات مالی تجربه رهبری با سازمان هایی مانند جی پی مورگان چیس. گارسیا همچنین در خدمت به عنوان عضو هیئت مدیره برای NACHA—در پرداخت های الکترونیکی انجمن. او قبلا به رهبری تجاری و خزانه خدمات همراه بانک پیشرو در میانه مبتنی بر بانک برگزار اجرایی نقش در دیگر پیشرو بانک های منطقه ای در آمریکا

"ما هیجان زده به استقبال چاک به ACI. عمیق خود را در زمینه های تجاری و خزانه داری و دیجیتال بانکی همراه با گسترده دانش صنعت را تا حد زیادی به نفع ما دیجیتال بانکی مشتریان گفت:" جرمی Wilmot, گروهی, رئیس جمهور, بانک ها و واسطه های ACI در سراسر جهان است. "چاک انتصاب تأکید ACI ادامه داد: تعهد به ارائه بازار پیشرو راه حل های دیجیتال برای ایالات متحده بانکی بخش."

اطلاعات بیشتر در ACI جهانی آنلاین بانک

در مورد ACI در سراسر جهان

ACI در سراسر جهان, جهانی پرداخت (آپ) شرکت قدرت پرداخت های الکترونیکی برای بیش از 6000 سازمان در سراسر جهان است. بیش از 1000 از بزرگترین موسسات مالی و واسطه ها و همچنین هزاران نفر از جهانی تجار تکیه بر ACI برای اجرای $14 تریلیون هر روز در پرداخت ها و اوراق بهادار. علاوه بر این شمار سازمانها الکترونیکی ما لایحه presentment و خدمات پرداخت. از طریق ما مجموعه جامع راه حل های نرم افزار تحویل مشتریان محل و یا از طریق ACI ابر خصوصی ما با ارائه زمان واقعی و فوری پرداخت قابلیت و فعال ترین صنعت کامل omni-کانال تجربه پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ACI مراجعه کنید www.aciworldwide.com. شما همچنین می توانید ما را در توییتر @ACI_Worldwide.

© کپی رایت ACI Worldwide, Inc. 2020
ACI ACI در سراسر جهان ACI, لوگو, ACI, جهانی, پرداخت, تا, تا لوگو و همه ACI محصول/راه حل نام و علائم تجاری و یا علائم تجاری ثبت شده از ACI Worldwide, Inc., یا یکی از شعبه های آن در ایالات متحده آمریکا و کشورهای دیگر و یا هر دو. دیگر احزاب علائم تجاری اشاره شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند.

محصول نقشه راه فقط برای مقاصد اطلاعاتی هستند و ممکن است گنجانیده شده به یک قرارداد یا توافق. توسعه انتشار و زمان آینده عرضه محصول باقی می ماند و در ACI صلاحدید خود از بین ببرد. ACI ارائه اطلاعات زیر را مطابق با ACI استاندارد محصول ارتباط سیاست. هر نتیجه ویژگی های عملکرد و پیشرفت و یا زمان آزادی از جمله ویژگی های قابلیت و پیشرفت هستند و تنها با صلاحدید ACI و ممکن است تغییر بدون اطلاع قبلی. همه محصول نقشه راه و یا دیگر اطلاعات مشابه نیست و نشان دهنده تعهد خود را به ارائه هر گونه مواد, کد, یا قابلیت و نباید با اتکا در تصمیم گیری خرید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب