Barnes & Noble راه اندازی جدید کتاب آنلاین-خرید پرتال "کلاس درس" برای مدارس و مربیان

Barnes & Noble, Inc., بزرگترین خرده فروشی کتاب فروش, معرفی, جدید آنلاین کتاب, پورتال مدارس در سراسر کشور

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

Barnes & Noble, Inc., بزرگترین خرده فروشی کتاب فروش, معرفی, جدید آنلاین کتاب, پورتال مدارس در سراسر کشور برای دریافت کتاب و محصولات آنها نیاز از Barnes & Noble گسترده فروشگاه. این پورتال رایگان آسان و سریع و کارآمد راه برای موسسات آموزشی K-12 به خرید و پیگیری سفارش از Barnes & Noble و همچنین دسترسی به سرپرستی توصیه های کتاب و شخصی پشتیبانی می کند. موسسات آموزشی باید برای دعوت به پیوستن به کلاس درس توسط Barnes & Noble از محلی خود را مدیر توسعه کسب و کار و یا قرار دادن در یک درخواست از طریق ایمیل BulkOrders@bn.com.
 
"در زمانی که آنلاین سفارش گزینه برای مربیان ضروری ما هیجان زده برای راه اندازی کلاس درس توسط Barnes & Noble برای موسسات آموزشی K-12 در سراسر کشور به دسترسی گسترده ما و اعتماد کاتالوگ کتاب گفت:" تریسی Vidakovich, معاون رئیس جمهور, توسعه کسب و کار برای Barnes & Noble. "ما در حال همکاری نزدیک با موسسات آموزشی برای دهه طریق ما نهادی حساب/برنامه تخفیف و معتقدند این پورتال جدید برای خرید و مدیریت کتاب ها و مواد آموزشی خرید می آید فقط در زمان مناسب."
 
کلاس توسعه داده شد برای ارائه آسان و مفید پلت فرم آنلاین برای حمایت از ما معلمان و مدارس در سراسر کشور با دادن موسسات آموزشی K-12 و مدیران دسترسی به گسترده انتخاب سرپرستی از فروش بالای کتاب ها و مواد. با خصوص انتخاب عنوان است که شامل پرفروش در میان مدارس سراسر کشور مربیان در حال حاضر سهولت مرور یک Barnes & Noble قفسه کتاب برای استفاده در کلاس های درس خود را از کلاس های درس و مدارس.

این سایت تنها از طریق دعوت به طوری موسسات آموزشی K-12 باید نگاه کردن برای یک ایمیل از خود محلی Barnes & Noble تماس و یا لطفا به در نظر گرفته شود برای دسترسی به ایمیل BulkOrders@bn.com.
 
Barnes & Noble به رسمیت می شناسد و این مهم کار مربیان انجام و قدرت کتاب های الهام بخش و زندگی را تغییر دهید. کتاب فروش به مربی کارت تخفیف برنامه ارائه می دهد پیش-K از طریق کلاس 12 مربیان 20 ٪ تخفیف لیست قیمت ترین در فروشگاه و خرید آنلاین برای استفاده از کلاس در طول سال و 25% در طول قدردانی ویژه ای حوادث. برای استفاده از این ارائه می دهد مربیان می توانند درخواست خود را Barnes & Noble مربی کارت تخفیف در فروشگاه های محلی خود را و یا آنلاین در BN.com/educator.
 
در مورد Barnes & Noble

Barnes & Noble, Inc. بزرگترین خرده فروشی کتاب فروش در ایالات متحده و پیشرو خرده فروش از محتوای رسانه های دیجیتال و محصولات آموزشی. این شرکت با بیش از 600 Barnes & Noble کتابفروشی ها در 50 ایالت و همچنین به عنوان گوشه دیجیتال کسب و کار و یکی از وب سایت برتر تجارت الکترونیکی سایت BN.com (www.bn.com).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن