تبرئه کاردینال جورج پل دروغ در مورد آنچه که او می دانست از روحانی سوء استفاده جنسی گزارش می گوید

کاردینال جورج پل سابق واتیکان خزانه دار که از زندان آزاد شد در ماه آوریل پس از پیروزی یک درخواست تجدید نظر خود

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

کاردینال جورج پل سابق واتیکان خزانه دار که از زندان آزاد شد در ماه آوریل پس از پیروزی یک درخواست تجدید نظر خود را در روحانیت جنسی-سوء استفاده از اعتقاد دروغ در مورد آنچه که او می دانست که مورد سوء استفاده کشیش با توجه به unredacted بخش هایی از گزارش های استرالیا کمیسیون در حال بررسی این موضوع است.

طولانی سلطنتی کمیسیون به نهادی پاسخ به کودک تجاوز جنسی گزارش—تولید شده در این تحقیقات از اسقف نشین از بالارات, قلمرو مذهبی اسقف اعظم ملبورن و استرالیا کلیسا پروتکل برای رسیدگی به ادعای حمله—منتشر شد در سال 2017, اما تمام بخش های مربوط به پل شده بود نا گهان برای محافظت از کاردینال در برابر تعصب در خود روحانیت جنسی-سوء استفاده از دادگاه. پل محکوم شد از روحانی سوء استفاده جنسی در سال 2018 و در خدمت 13 ماه در زندان قبل از آزادی او در اوایل ماه آوریل توسط یک دادگاه استیناف.

سه قبلا redacted گزارش که شامل شهادت پل داد و از رم در 2015 منتشر شد در وب سایت کمیسیون روز شنبه در حال حاضر که دادگاه قطعی به این نتیجه رسیدند.

در یکی از گزارش کمیسیون نوشت که آن را قبول نکرد پل شهادت زمانی که او گفت که او می دانست هیچ چیزی در مورد استرالیا پرکار ترین کشیش پدوفیلیا جرالد Ridsdale و یا مورد سوء استفاده کشیش پیتر Searson. Ridsdale که در زندان بوده است به جرم سوء استفاده 69 جوان قربانیان. Searson درگذشت در سال 2009 در انتظار محاکمه است. او هرگز به جرم هر یک از رابطه جنسی-سوء استفاده جنایات او متهم شد.

این کمیسیون در بر داشت که پل به عنوان یکی از بالاترین رتبه prelates در استرالیا تا به حال مستقیم دانش است که این مردان بودند نقل مکان از محله به محله به جای حذف از روحانیت برای محافظت از کودکان.

آن را نوشت که پل "بود که نه تنها آگاهانه از کودکان سوء استفاده جنسی توسط روحانیون اما که او نیز تا به حال در نظر گرفته اقدامات اجتناب از موقعیت های که ممکن است تحریک شایعات در مورد آن." به عبارت دیگر او به کمک "فرهنگ پنهان کاری" در اطراف یکی از بزرگترین تهدیدات از کلیسای کاتولیک.

در طول شهادت پل بارها و بارها گفت که دولت درخواست پنل که او یا نمی یاد یا هرگز گفته شد در مورد هر دو کشیش هر دو آنها او صلاحیت این دادگاه ها بیش از. در یکی از مناسبت او به دادگاه گفت "من هرگز چشم پوشی و یا شرکت در یک تصمیم به انتقال Ridsdale در دانش است که او تا به حال کودکان مورد آزار قرار گرفته و من به انجام این کار نیست."

این کمیسیون در بر داشت در غیر این صورت نوشتن "ما را قبول نمی کند که اسقف پل فریب بود عمدا یا در غیر این صورت." آن را اعتقاد بر این او می دانست که همه چیز در مورد "فرهنگ پنهان کاری" در مورد روحانیت سوء استفاده جنسی در استرالیا تا زمان او در سمت چپ برای رم تبدیل به یکی از پاپ بندیکت شانزدهم نزدیک ترین مشاوران و بعد فرانسیس انتخاب به وصله پینه کردن واتیکان اقتصادی بازو.

کلر Leaney مدیر اجرایی خوب ایمان پایه و اساس است که طرفداران برای قربانیان روحانیت سوء استفاده جنسی بیانیه ای به مطبوعات صبح روز پنج شنبه. "امروز منتشر شد یافته ها تایید می کنند چه بازماندگان و طرفداران در حال حاضر می دانستم که درست باشد," او نوشت. "شده است وجود دارد سیستماتیک شکست رهبری در کلیسای کاتولیک برای چند دهه."

واتیکان بلافاصله پاسخ به سوالات در مورد به تازگی منتشر شده گزارش. پل با صدور بیانیه ای از حوزه علمیه در سیدنی که در آن او در حال حاضر ماندن قبل از بازگشت به رم است که او "با تعجب به برخی از دیدگاه ها" که او اصرار دارد "پشتیبانی نمی شود شواهد است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن