Bula! – Air New Zealand کمک با بازگشت خدمات به و از فیجی

پرواز NZ952 در زمان خاموش از Auckland فقط پس از 11.00 صبح امروز با فیجی دارندگان گذرنامه در هیئت مدیره موظف به

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

پرواز NZ952 در زمان خاموش از Auckland فقط پس از 11.00 صبح امروز با فیجی دارندگان گذرنامه در هیئت مدیره موظف به نادی فیجی و ورود در فیجی فقط پس از 2.00 ظهر به وقت محلی. بازگشت سرویس همچنین انتظار می رود برای بازگرداندن زلاند جدید که در فیجی پس از Covid-19 ممنوعیت سفر اجرا شد.

بازگشت پرواز به فیجی هستند که با توجه به انجام سفر توصیه های صادر شده توسط دولت فیجی است. در هنگام ورود در فیجی همه مسافران مورد نیاز برای ورود به یک دولت-تعیین قرنطینه تسهیلات برای 14 روز و پس از آن خواهد شد مورد نیاز برای تکمیل بیشتر از 14 روز خانه انزوا.

هوا در نیوزیلند کشور, مدیر فیجی Zeena صاحب می گوید که این شرکت هواپیمایی که بسیار خوشحال به حمایت از دولت فیجی با بازگشت امن Fijians به کشور خود.

"تعدادی از فیجی دارندگان گذرنامه که در نیوزیلند برای یک دوره طولانی از زمان با توجه به COVID-19 مربوط به مرز محدودیت. Air New Zealand بسیار خوشحال است که می تواند کمک به فیجی دولت با اطمینان از امن خود را بازگشت به خانه."

مشتریان که مایل به سفر به فیجی و که با مرز محدودیت برای ورود توصیه برای تماس با هوا در نیوزیلند groups@airnz.co.nz به ترتیب سفر.

مشتریان در حال حاضر رزرو هوایی نیوزیلند پرواز به فیجی که برآورده نمی کنند شرایط ورود را تشویق به بازدید از Covid-19 پرسش و پاسخ بخش هوایی نیوزیلند وب سایت که در آن آنها خواهد شد به صورت خودکار قادر به قرار دادن پروازهای خود را به اعتبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب