Adobe به نام یک رهبر در B2B و B2C تجارت سوئیت مستقل شرکت تحقیقات

ادوبی (Nasdaq:ADBE) امروز اعلام کرد که از آن شده است به عنوان یک رهبر در دو اخیر گزارش تجارت الکترونیک از Forr

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

ادوبی (Nasdaq:ADBE) امروز اعلام کرد که از آن شده است به عنوان یک رهبر در دو اخیر گزارش تجارت الکترونیک از Forrester Research, Inc. — "این Forrester موج™: B2C تجارت سوئیت Q2 سال 2020" و "Forrester موج™: B2B تجارت سوئیت Q2 سال 2020 است." Adobe یکی از 13 فروشندگان در B2B موج و 10 فروشندگان در B2C موج که بر اساس آنها استراتژی زمان ارائه و حضور در بازار.

"با B2B و B2C مارک های شتاب حرکت خود را به دیجیتال به عنوان راه اصلی برای اتصال با مشتریان خود تجارت گرفته است تعریف نقش در تجربه مشتری مدیریت (CXM)" گفت: Jason Woosley, معاون رئیس جمهور, تجارت محصول و پلت فرم نرم افزار Adobe. "ما اعتقاد داریم که به نام یک رهبر در B2B و B2C موج ارزیابی نشان می دهد که ما در حال ساخت مناسب سرمایه گذاری برای گسترش داریم توانایی های توانمند سازی تجاری و شرکت های تجاری به ارائه قانع کننده shoppable تجربه در مقیاس."

"Magento Commerce اجازه می دهد تا ما را به خدمت تجاری ما دم مشتریان و همکاران توزیع کننده از طریق امن آنلاین, پورتال افزایش بهره وری و دسترسی به کسب و کار ما" گفت: اردن Gottlieb مدیر مهندسی نرم افزار Yakima رئیس رازک. "در حالی که تمرکز اصلی ما بود برای ایجاد یک فروشگاه برای مشتریان تجاری و عمده همکاران به ساده سلف سرویس سفارش و قرارداد مدیریت ما نیز قادر به راه اندازی مستقیم به مصرف کننده وب سایت در خدمت نانو و homebrewers بر روی همان پلت فرم."

با توجه به هر دو Forrester گزارش: "Adobe بهتر است برای نام تجاری-محور شرکت ها با سرعت در حال تحول مدل های کسب و کار است که افتراق در تجربه است." هر دو ارزیابی دولت که داریم بازرگانی را یک "فوق همتراز بزرگ وفادار و بسیار قادر به تحویل اکوسیستم" متشکل از سازمان ها و راه حل انتگرال که در قدم اهسته با این شرکت برای سرعت بخشیدن به توسعه آن سرعت. پلت فرم موفق به دریافت بالاترین نمره ممکن است در معیارهای شخصی و محصول چشم انداز و نقشه راه. هر دو گزارش همچنین مرجع PWA استودیو حاکی از آن است که "قرار است به کاهش هزینه و پیچیدگی اتخاذ مترقی Web App تجربه است." این B2C موج به ذکر است که داریم بازرگانی "رکود تورمی در سخت تر برای پیدا کردن قابلیت های مانند حسابداری و اشتراک و قوی است و در اصول مانند مدیریت سفارش." این گزارش در ادامه می گویند: "Adobe است که به طور فعال به ازدواج با آن مشهور خلاقیت ابزار با Magento Commerce که ایجاد یک منحصر به فرد از مزایای دیجیتال کاربران کسب و کار." B2B موج متحده است که نرم افزار ارائه می شود "فوق پر قابلیت در تلفن همراه و A/B و چند متغيره تست." برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Adobe تجارت قابلیت های این پست وبلاگ را ببینید.

Magento Commerce بخشی از نرم افزار Adobe تجربه ابر یک صنعت پیشرو پلت فرم تجارت الکترونیک برای مارک های تمام اندازه. Adobe تجارت ابر ساخته شده است Magento Commerce و عمیقا ادغام با نرم افزار Adobe تبلیغات Cloud, Adobe Marketing Cloud و Adobe Analytics Cloud به ارائه بسیار قابل تنظیم به صورت end-to-end پلت فرم را قادر می سازد که برندها برای مدیریت شخصی سازی و بهینه سازی تجربه تجارت در سراسر لمس هر نقطه. صنعت-disruptors مانند HP Inc., Unilever, AB InBev مراسم کمک TiVo Tweezerman Yakima رئیس رازک و بسیاری از تکیه داریم تجارت و Adobe ابر تجارت برای ارتباط با مشتریان خود و ارائه بهترین تجربه تجارت قابل تصور است.

برای دانلود افتخاری کپی از Forrester موج, گزارش بازدید از لینک های زیر کلیک کنید:

  1. این Forrester موج: B2C تجارت سوئیت Q2 2020: https://www.adobe.com/offer/forrester-wave-b2c-commerce-suites-2020.html
  2. این Forrester موج: B2B تجارت سوئیت Q2 2020: https://www.adobe.com/offer/forrester-wave-B2B-commerce-suites-2020.html

در مورد نرم افزار Adobe ابر تجربه

Adobe است reimagining تجربه مشتری مدیریت (CXM) با نرم افزار Adobe تجربه Cloud این صنعت تنها پایان به پایان راه حل برای تجربه, ایجاد, بازاریابی, تبلیغات, تجزیه و تحلیل و تجارت است. Adobe تجربه ابر کمک می کند تا مارک تحویل سازگار مستمر و قانع کننده B2C, B2B و B2E تجربه مشتری در سراسر تاچ پونت و کانال ها—همه در حالی که شتاب رشد کسب و کار. بر خلاف میراث سازمانی سیستم عامل با استاتیک siloed مشتری پروفایل Adobe تجربه پلت فرم سبب شرکت به طور کامل درک مشتریان و داده های عملی از طریق نرم افزار Adobe سنسی شرکت هوش مصنوعی و یادگیری ماشین فن آوری است. تحلیلگران صنعت را با نام Adobe یک رهبر در بیش از 20 گزارش مهم با تمرکز بر تجربه بیشتر نسبت به سایر فن آوری شرکت است.

در مورد نرم افزار Adobe

ادوبی در حال تغییر جهان از طریق دیجیتال تجربه است. برای اطلاعات بیشتر www.adobe.com.

© 2020 Adobe, Inc. تمام حقوق محفوظ است. Adobe Adobe آرم یا ثبت علائم تجاری و یا علائم تجاری ادوبی در ایالات متحده و/یا کشورهای دیگر است. همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن