Aeroflot به روز رسانی استراتژی به 2028

هیئت مدیره از JSC Aeroflot (مسکو تبادل دارای صدای تیک تیک: AFLT) امروز برگزار شد یک جلسه که در آن Aeroflot مدی

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

هیئت مدیره از JSC Aeroflot (مسکو تبادل دارای صدای تیک تیک: AFLT) امروز برگزار شد یک جلسه که در آن Aeroflot مدیر عامل ویتالی Saveliev ارائه یک به روز رسانی Aeroflot استراتژی گروه به صورت دوره ای از طریق 2028.

در زیر به روز شده استراتژی این گروه را هدف 130 میلیون مسافر در 2028. این گروه ناوگان است که انتظار می رود برای رسیدن به 600 هواپیما که 235 خواهد بود روسیه ساخته شده است.

این استراتژی همچنین خواستار اضافی تمایز میان این گروه هواپیمایی از نظر فردی خود را اولویت و عامل ، Aeroflot تمرکز بر توسعه حمل و نقل عملیات.

Pobeda تمرکز بر بودجه سفر و با هدف حمل 55-65 میلیون مسافر در 2028. توسعه بیشتر این گروه کم هزینه حامل کمک خواهد کرد که به طور قابل توجهی کاهش میانگین قیمت بلیط برای کلاس اقتصاد سفر و افزایش دسترسی به حمل و نقل هوایی در روسیه است.

در ضمن Rossiya هواپیمایی تمرکز بر بازار داخلی از جمله تخت کرایه مهم اجتماعی راه به عنوان به خوبی به عنوان عامل روسیه ساخته شده است ،

Aeroflot مدیر عامل ویتالی Saveliev گفت:

"جنبه های کلیدی از استراتژی به روز شده توسعه داده شد و در پایان 2019. تحولات اخیر ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس به ما نشان داد که ما در مسیر درست هستند. به روز شده استراتژی را سفر هوایی مقرون به صرفه تر و افزایش تحرک و ارائه پشتیبانی های اضافی برای Aeroflot گروه رشد آینده.

"استراتژی از طریق 2028 است به نام 30/30 آن را به عنوان تماس برای افزایش ترافیک مسافری با 30 میلیون دلار کاهش در متوسط کرایه برای کلاس اقتصاد مسافران در روسیه 30 درصد. این یک هدف بلند پروازانه اما من معتقدم که ما می تواند دستیابی به آن را قرار داده و Aeroflot گروه در میان 10 بزرگترین جهانی حمل و نقل هوایی قرار گرفتند."

در مورد Aeroflot

Aeroflot روسیه است گل سرسبد حامل و یک عضو افتخار خطوط هوایی جهانی SkyTeam داد. در 2019, Aeroflot انجام 37.2 میلیون مسافر (60.7 میلیون مسافر به عنوان Aeroflot گروه از جمله شرکت های تابعه).Aeroflot دارای 4 ستاره شرکت هواپیمایی وضعیت از Skytrax بود و به نام بهترین شرکت هواپیمایی در شرق اروپا برای هشتمین بار در سال 2019 Skytrax هواپیمایی جهان جوایز. Aeroflot نیز اعطا شده است پنج ستاره جهانی هواپیمایی امتیاز توسط ما حمل و نقل هوایی انجمن APEX.Aeroflot شد ترین در جهان در زمان اصلی هواپیمایی در سال 2019 با توجه به Cirium را در زمان بررسی عملکرد. Aeroflot نیز دارای رتبه پنج ستاره برای دقت از آن پروازها توسط OAG.Aeroflot جهان قوی ترین خطوط هوایی تجاری با توجه به پیشرو با نام تجاری استراتژی مشاوره سرمایه گذاری برند.پیدا کردن اطلاعات بیشتر در http://www.aeroflot.com/



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب