بالا ما کلی Milley اذعان 'اشتباه' پس از مغلوب ساختن پیشی جستن عکس-op

"من باید شده اند وجود دارد گفت:" علامت گذاری Milley ترین ارشد نظامی آمریکا افسر پس از همراه دونالد مغلوب ساختن

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

"من باید شده اند وجود دارد گفت:" علامت گذاری Milley ترین ارشد نظامی آمریکا افسر پس از همراه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به یک op عکس زیر یک تظاهرات در واشنگتن, DC. او اشاره کرد که ارتش باید بماند "غیر سیاسی."

پس از یک op عکس مربوط به رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و ملت فرمانده نظامی باعث خشم و انزجار در ما کلی علامت Milley گفت: ظاهر خود را یک "اشتباه است."

"من باید شده اند وجود دارد," Milley رئیس ستاد مشترک ارتش و ارشد ترین افسر نظامی در کشور گفت: در روز پنج شنبه.

نظرات خود را می آیند 10 روز پس از Milley ملاقات با تهمت و وزیر دفاع علامت Esper در واشنگتن, DC. در این نشست Milley گزارش را رد کرد و مغلوب ساختن پیشی جستن درخواست برای استقرار وظیفه فعال نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا برای سرکوب ناآرامی ها موجب شده توسط کشتن جورج فلوید. پس از آن, اما, Milley همراه مغلوب ساختن پیشی جستن به تخریب یک کلیسا در شهر لافایت پارک که در آن تهمت های مطرح شده با کتاب مقدس. به طور کلی حضور در میان ناآرامی و لباس خود را — نبرد خستگی به جای لباس لباس معمولا فرسوده برای کاخ سفید بازدیدکننده داشته است — بودند ناودان به عنوان یک سیگنال که نظامی بود و در واقع حمایت از تهمت و تهدید از استقرار آن در داخل کشور.

خبرنگاران از جمله دویچه وله الکساندرا فون Nahmen همچنین اشاره کرد که نیروهای امنیتی با استفاده از بمب های دود به روشن کردن معترضان مسالمت آمیز و امن منطقه پیش از سفر.

با توجه به گزارش منتشر شده توسط ما در رسانه ها پس از این واقعیت Milley احضار شد به کاخ سفید در اطلاعیه کوتاه بود و هیچ وقت برای تغییر لباس خود را. Milley و وزیر دفاع Esper شد بنا به گزارش ها تحت تاثیر آنها بیرون رفتن برای دیدار با اعضای گارد ملی مستقر در خارج و غافل بودند آنها را از حضور در یک عکس op.

بیشتر بخوانید: مغلوب ساختن پیشی جستن 'antifa' اتهامات جرقه بحث در آلمان جنبش زادگاه

فلوید قتل 'بی معنی و بی رحمانه'

در ویدئویی از پیش ضبط شده پیام برای فارغ التحصیلان جدید از دانشگاه دفاع ملی در واشنگتن Milley گفت: "اکثریت" از زمان ضد نژادپرستی تظاهرات مسالمت آمیز است.

"من خشم بی معنی و کشتار وحشیانه جورج فلوید" Milley گفت: در حالی که همچنین decrying "قرن ها از بی عدالتی" علیه آمریکایی های آفریقایی تبار.

اظهار نظر در ژوئن 1, رویداد نظامی رهبر با تاکید بر اهمیت حفظ نظامی "غیر سیاسی."

"حضور من در آن لحظه و در آن محیط ایجاد یک درک از دخالت نظامی در سیاست داخلی" Milley گفت.

خشم از Mattis

در حالی که توصیف ظاهر خود را در واشنگتن به عنوان یک اشتباه Milley متوقف کوتاه از عذرخواهی برای آن است. حتی پس از این حرکت است به احتمال زیاد به فشار بیشتر در حال حاضر مشکل ارتباط بین رئیس جمهور و نظامی است.

تهمت قرار داده شده است به برجسته فرماندهان نظامی مهمترین ژنرال جیم Mattis و جان کلی به موقعیت های بالا در کابینه اش. هر دو برخوردار و کلی در نهایت به سمت چپ مغلوب ساختن پیشی جستن تیم و رئیس جمهور است و پس از berated آنها را در توییتر.

بسیاری از بازنشسته فرماندهان نظامی نیز ناودان تهمت رویکرد به Milley نقش در جریان موج اعتراضات در سراسر آمریکا.

هفته گذشته سابق وزیر دفاع Mattis به نام واشنگتن عکس op "bizzarre" و گفت که او "عصبانی و وحشت زده" با این وضعیت.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اولین بار است که رئیس جمهور در طول عمر من که نمی سعی کنید برای متحد کردن مردم آمریکا — و نه حتی تظاهر به امتحان کنید. در عوض, او تلاش می کند برای تقسیم ما" Mattis نوشت. "ما می دانیم که ما بهتر از سوء استفاده از اختیارات اجرایی است که ما شاهد در پارک لافایت." کلی که قبلا مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس ستاد علنا حمایت Mattis.

dj/dr (AFP, Reuters, AP)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب