پس از بازی کردن coronavirus تهدید برزیل Jair Bolsonaro تست مثبت

Jair Bolsonaro طولانی انتقاد و یا حتی آشکار flaunted محدودیت های اعمال شده برای توقف گسترش coronavirus. در حال

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

Jair Bolsonaro طولانی انتقاد و یا حتی آشکار flaunted محدودیت های اعمال شده برای توقف گسترش coronavirus. در حال حاضر با حضور رئیس جمهوری برزیل دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 که او پس از اخراج به عنوان یک "کمی آنفولانزا."

Coronavirus چیزی جز یک "کمی آنفولانزا" هر کس به مرگ گاهی مردم باید به صورت کروناویروس "مثل یک مرد" — برزیل جمهور Jair Bolsonaro کردم توجه مردم در ماه های اخیر با این و چند تن دیگر trivializing اظهارات در مورد COVID-19. در همان زمان coronavirus بحران بدتر در آمریکای لاتین پرجمعیت ترین کشور است. با بیش از 1.6 میلیون نفر آلوده و بیش از 65,000 مرگ و میر ناشی از این ویروس در کشور برزیل در حال حاضر دوم سخت ترین-آمار کشور توسط pandemic پس از ایالات متحده است.

در حال حاضر Bolsonaro به این شانس به صورت coronavirus "مثل یک مرد" -- او گفت: او مبتلا به علائم ممکن است از COVID-19 از جمله تب 38 درجه است. است که چرا او را مشاهده کنید برای تست و اعلام کرد که روز سه شنبه آن را به عقب آمد مثبت است.

بیشتر بخوانید: برزیل favelas مجبور به مبارزه با کروناویروس تنهایی

اولیه گزارش های رسانه ای از عفونت

گروه ایستگاه رادیویی گزارش شد که در آن Bolsonaro دوم آزمون در عرض چند روز پس از اول نشان داد عفونت.

این اولین بار نیست که Bolsonaro که همیشه نور از coronavirus تهدید قرار گرفت. اولین آزمون قدمت آن به اوایل ماه مارس زمانی که جناح راست پوپولیستی در بازگشت از جلسه با رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در فلوریدا.

چند نفر از اعضای این هیئت که همراه Bolsonaro در آن سفر که در نهایت آزمایش مثبت برای COVID-19 در حالی که رئیس جمهور خود را آزمایش منفی است. اثبات در آمد ممکن است زمانی که این کشور در دیوان عالی کشور مجبور Bolsonaro به افشای نتایج — که چقدر برزیلی بی اعتمادی رهبر خود را.

بیشتر بخوانید: سازمان ملل متحد: "من اول" رویکرد به کروناویروس باید پایان یابد

دست دادن و در آغوش گرفتن در میان همه گیر

رئيس جمهور خود را تا حد زیادی به ساییده شدن که اعتماد و بالا بردن شک و تردید خود را در مورد پاسخگویی. 65 سال بارها و شدت انتقاد این ویروس مربوط به محدودیت های زندگی روزمره — که برخی از آنها شده اند آرام — اعمال شده توسط آمریکا و دولت شهری. فقط چند روز پیش او وتو یک قانون تصویب شده توسط کنگره در سراسر کشور مقررات مربوط به استفاده از ماسک های صورت است.

Bolsonaro بارها و بارها نادیده گرفته نیاز به پوشیدن یک ماسک صورت در پایتخت آن برازیلیا و او نادیده گرفته فاصله مقررات. در حالی که گورهای دسته جمعی برای coronavirus قربانیان حفر شده در مانائوس, سائو پائولو و ریو دو ژانیرو Bolsonaro ملاقات حامیان در مقابل کاخ ریاست جمهوری در آغوش گرفتن و دست دادن با طرفداران خود را — بدون پوشیدن یک ماسک صورت.

رفتار خود جلب گسترده محکومیت. در اواخر ماه ژوئن دادگاه تهدید به جریمه رئیس جمهور اگر او نبود پوشیدن یک ماسک صورت ، اما حتی پس از آن Bolsonaro نمی خواهد همیشه منطبق هستند. او در عکس های منتشر شده در رسانه های اجتماعی نشان او با چندین وزیر و سفیر آمریکا در شام به مناسبت روز استقلال آمریکا — بدون ماسک صورت.

بیشتر بخوانید: نژادپرستانه و خشونت پلیس ماندگار در Jair Bolsonaro است برزیل

کم اهمیت جلوه دادن 'کمی آنفولانزا"

یکی از Bolsonaro را بدنام ترین اظهارات بود که او به عنوان ورزشکار سابق — Bolsonaro شد یک چترباز در برزیل ارتش — نیاز به نگرانی در مورد خطر ابتلا به عفونت کرونا ويروسی. اظهارات خود باعث یک سری از نظرات طعنه آمیز در رسانه های اجتماعی. کاربران نوشت: مثلا که آنها نمی دانند که ورزش شما را ایمنی بدن به coronavirus شده و فیلم هایی که نشان می داد رئیس جمهور در کمتر از ورزشی خود را بهترین.

بازگشت در ماه مارس Bolsonaro گفت که اگر او قادر به زنده ماندن در حال و چاقو و سپس "کمی آنفولانزا" بعید است که برای کشتن او در اشاره به ترور در طول سال 2018 کمپین که در سمت چپ او به شدت مجروح شدند.

رییس جمهوری برزیل به نظر می رسد بعید است به بیان نگرانی های زیادی را با وجود این واقعیت است که او مبتلا به کوروناویروس. او گفت که او تا به شده است مصرف هیدروکسی کلروکین یک داروی ستایش او به عنوان یک "درمان معجزه آسا" برای COVID-19 به عنوان یک احتیاط. استفاده از مالاریا مواد مخدر به مبارزه با کروناویروس بحث برانگیز است. که متوقف تست های مربوط به آن را در اواسط ماه ژوئن به دلیل آن را نشان داد اثر در این دوره از بیماری در بیماران است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب