Ahmaud Arbery: سه مرد به اتهام کشتن مرد سیاه

Ahmaud Arbery بود به ضرب گلوله کشته بود که به او دویدن را از طریق یک محله در گرجستان در ماه فوریه است. سه مرد

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

Ahmaud Arbery بود به ضرب گلوله کشته بود که به او دویدن را از طریق یک محله در گرجستان در ماه فوریه است. سه مرد شده اند متهم در قتل و اتهامات دیگر خود را برای مرگ.

سه مرد شده اند متهم در قتل و دیگری به اتهام در قتل Ahmaud Arbery یک مرد سیاه و سفید بود که دویدن را از طریق محله خود را در گرجستان زمانی که او به ضرب گلوله کشته شد و چهار ماه پیش.

افسر پلیس سابق جورج McMichael, 64, و پسرش, تراویس McMichael, 34, گرفته شده بودند را بازداشت و پس از یک قتل Arbery, 25, رفت ویروسی در ماه مه سال پس از مرگ او.

این McMichaels گفت که آنها مشکوک Arbery از درگیر شدن در برخی از منازل به قصد سرقت که در محله خود را در نیوبرانزویک که رهبری آنها را به دنبال او در وانت به یک شهروند را بازداشت. آنها همچنین ادعا کرد که Arbery حمله پسر قبل از ضربه بودن.

به زودی پس از ویلیام "Roddie" برایان جونیور, 50, که ضبط تیراندازی قرار گرفت که در فوریه. 23 بود نیز دستگیر و به اتهام قتل.

Bryan زندگی می کند که در همان محله گفت: او پیوست تعقیب هنگامی که او را دیدم McMichaels سرعت گذشته او. خود را وکیل, Kevin گاف اصرار دارد که مشتری خود را فقط "یک شاهد غم انگیز تیر اندازی مرگ" و اضافه کرد که برایان به طور کامل به حال همکاری با محققان.

ادامه مطلب: Ahmaud Arbery مورد — گرجستان دادستان تحت بررسی

"این یکی دیگر از گام مثبت گام بزرگ دیگری برای پیدا کردن عدالت برای Ahmaud برای پیدا کردن عدالت برای این خانواده و جامعه فراتر از آن" دادستان Joyette هلمز گفت: به عنوان او به مطبوعات گفت که یک هیئت منصفه در حال بازجویی از هر سه مرد به اتهام از جمله کینه توزی و جنایت قتل است.

این سه نفر نیز به صورت دو فقره از تشدید حمله و یک تعداد هر یک از حبس نادرست و جنایی تلاش برای مرتکب حبس نادرست.

ادامه مطلب: سیاه پوستان در آمریکا هدف قرار ناعادلانه سیستم عدالت

درز تصویری از Arbery مرگ منجر به اعتراض عمومی علیه نژادی و بی عدالتی سوخت رسانی فشار برای جرایم ناشی از نفرت قانون در گرجستان است. این قانون تصویب شد در روز سه شنبه اما نمی تواند عطف به ماسبق به Arbery است.

وزارت دادگستری ایالات متحده در حال بررسی است که آیا زمینه وجود داشته باشد برای فدرال نفرت-جنایات اتهامات عنوان شده علیه. هر سه این افراد همچنان در زندان بدون پیوند.

ببینید/rc (Reuters, AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن