'گسترده ای از شب' یک Sci-Fi مارول و "منطقه گرگ و میش' رجعت

Directorial آغاز بکار نمی شروع خیلی بیشتر اعتماد به نفس, bravura مد از گسترده از شبهای علمی تخیلی indie که نوی

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

Directorial آغاز بکار نمی شروع خیلی بیشتر اعتماد به نفس, bravura مد از گسترده از شبهای علمی تخیلی indie که نوید ورود عمده استعدادها در helmer اندرو پترسون و نویسندگان جیمز مونتاگ و Craig W. سانگر. اکران در آمازون نخست تصویری در مه 29, آن را کم-fi نوع سنگ که نشان میدهد سن ماکسیم کمتر است که اغلب بیشتر—به ویژه هنگامی که چنین مینیمالیسم است اختیار داشت با استعداد هنرمندان با استعداد برای دلسردکننده و خوی و وسوسه انگیزی رمز و راز است.

گسترده ای از شب باز می شود با سوسوی چراغ های سفید در تاریکی به دنبال یک زوم از طریق یک 1950s-دوره اتاق نشیمن را به یک مجموعه تلویزیونی پخش یک قسمت از "پارادوکس تئاتر" آشکار این منطقه گرگ و میش بیعت که آخرین قسط سهام یک عنوان با این فیلم خود را. قسمت ایمیل با نزد یک مرد با پوشیدن یک کلاه به عنوان او سر را به یک بازی بسکتبال, که در آن نقطه برنامه کاهش سریع صحبت کردن اورت (جیک هوروویتس) خارج Cayuga دبیرستان تربیت بدنی. قبل از ما می توانید ما بلبرینگ اورت سر در داخل ساختمان در کنار یک جوان هموطن دو درگیر شدن در آتش سریع بحث در مورد یک مشکل برق که باعث چراغ سوسو—تکراری دردسر است که هر کس نسبت به سنجاب جویدن از طریق خطوط برق.

پترسون دوربین مسیرهای پیاده روی اورت به عنوان او می سازد راه خود را در سراسر دادگاه به عقب که در آن بزرگسالان هستند و تشخیص مسئله و سپس به طبقه اصلی که در آن او اجرا می شود به پری کراکر (سیرا McCormick). خود را دست انداختن مگس در یک furious کلیپ و گسترده از شب نمی مکث اجازه دهید به مخاطبان خود گرفتن نفس خود خواستار تعامل شدید از ابتدا. نتیجه نهایی فوق العاده ای است که از طریق طنز-و-forths (مشخص شده توسط یابم برادر/خواهر کوچک پویا) ما یاد بگیرند که صاف, صحبت کردن, از خود راضی-اما-شیرین اورت است که محلی DJ و پری—که با نام تجاری جدید ضبط صوت است که یک منبع قابل بحث است—محلی switchboard operator. علاوه بر این پاترسون را طولانی مدت طول می کشد دنباله اواز یا موسیقی دو نفری ما معرفی خود به مکزیک جدید زادگاه, دنج در شهر کوچک تحت محاصره که در آن خانواده ها خوردن ساندویچ در اتومبیل های خود را در خارج از سالن بچه ها ورجه ورجه کردن در محوطه مدرسه و جاده های تاریک روشن توسط انفرادی چراغ های خیابان و غرق در روستایی سکوت.

گسترده ای از شب's ناوگان اولیه معابر ارائه فوری نگه دارید-بر-شما-صندلی راش. بهتر است وجود دارد یک روش به جنون—یکی که روشن می شود هنگامی که طرح می آید به تمرکز واضح تر. در حین قدم زدن به محل کار پری می گوید اورت حدود سه جداگانه مقالات مجله او را بخوانید در مورد نوآوری های مربوط به اینده با توجه به سفر و ارتباطات: رادیو کنترل self-driving cars; در مقیاس بزرگ tube حمل و نقل و تلویزیون-را فعال کنید گوشی های تلفن همراه. در حالی که پس از تنظیم به اورت "در بزرگراه بازدید" نشان می دهد در کلید برق نصب می شنود و صدای عجیب و غریب قطع پخش و همچنین در یک تماس می آید که با هیچ کس در انتهای دیگر. متعجب و متحیر او اطلاع اورت از این پدیده و او مردد به پخش آن در هوا اگر درخواست شنوندگان ممکن است تشخیص و یا قادر به شناسایی صوتی عجیب. هنگامی که سابق سرویسکار بیلی (بروس دیویس) می شود در پاسخ به این شب حوادث عجیب و غریب شروع به تحقق یکی مربوط به سایه نظامی تکالیف در بیابان مخفی پنهان-از-مشاهده اشیاء و پخش از استراتوسفر است.

در این صحنه که در آن پری اطلاع اورت توسط تلفن از گیج کننده سیگنال پترسون را به آرامی-زوم دوربین همچنان در چهره دختر برای ساعت ها در پایان به تجزیه و تحلیل سر و صدا و بحث در مورد آن ممکن است نیروی هوایی و ریشه. به عنوان با قبل ردیابی شات از طریق باشگاه این پایدار تک را منتقل طبیعت و قدرت ارتباطات—چگونه آن حرکت می کند در یک furious کلیپ پل در فواصل دور و اتصال مردم دور و نزدیک. که تصور بیشتر سمان این فیلم را محور دنباله ای که در آن پترسون دوربین خروجی پری اپراتور دفتر زوم از طریق خیابان ها و زمینه ها و حیاط وارد ورزشگاه و عبور از دادگاه اواسط بازی بسکتبال خروجی از بالا پنجره و همچنان زیپ در کنار زمین تا زمانی که آن را در نهایت متوقف می شود در اورت کنسول داخل WOTW استودیو رادیو—استادانه بصری بیان روایت جریان و داستان سرایی ظرفیت برای اتصال و در هم پیچیده, متفاوت چهره ها و مکان های.

گسترده ای از شب ازدواج مدرن آن اثر به وسیلهی نمایشگری به مدرسه قدیمی رادیو-بازی نمایشی هنر و صنعت است. اورت پری و کسانی که آنها روبرو می شوند بحث غیر قابل توضیح ظهور (چراغ در آسمان! عجیب و غریب شعارهای ناشی از نوزادان دهان!) در حالی که ما مخاطب ها از چپ به تصور کسانی که همه چیز در حال وقوع گاهی اوقات به عنوان صفحه نمایش به کاهش اللفظی سیاه برای قابل امتداد است. این اثر شبیه به یک نسخه سینمایی از اورسن ولز' جنگ جهاناگر که معروف 1938 پخش شده بود و ریشه در جریان واقعیت است. Patterson, Montague و سانگر بیرون کشیدن از طریق گفتگو و مطرح زیبایی شناسی و این واقعیت است که عمل خود را اغلب انتقال به دانه دانه های سیاه و سفید در خدمت به عنوان یک یادآوری است که این اقدامات در واقع یک تلویزیون نشان می دهد که اساسا هنوز تمام امور است به خودی خود یک اثر شبح وار داستان.

"در هر دو فرم و محتوا 'گسترده ای از شب' ترکیبی از قدیم و جدید, درست کردن نهایی مجاورت بین دو متفاوت فن آوری استفاده از ارتباطات است. "

M. I. Littin-Menz عالی فیلمبرداری (که دارای کیفیت پژمرده عکس) و اریک الکساندر و جارد Bulmer پر جنب و جوش, ارکستر, نمره بیشتر تقویت دلتنگ جو و هوروویتس و McCormick عالی اجراهای ضبط نگرش و lingo از 1950s بدون توسل به کاریکاتور. اورت را عاقلانه متکبر وقار است زوج کاملا با پری را تحریک اشتیاق و آنها مسابقه در مورد شهر در تلاش برای حل فرازمینی پازل که افتاده در دامان خود آنها تبدیل به یابم پروکسی برای ما بینندگان—گوش دادن مشتاقانه و تفسیر اطلاعات به سرعت و ناجور به عنوان همه چیز بیشتر و بیشتر غیر قابل باور. در عین حال حتی به عنوان اسرار خود را به آرامی به هم پاشید, فیلم حفظ شرکت فرمان از آن اذیت کردن انجام نگرفته تن امتناع محول به CGI عینک در طول آن بسیار مهم اوجی لحظات.

در هر دو فرم و محتوا گسترده ای از شب ترکیبی از قدیم و جدید, درست کردن نهایی مجاورت بین دو متفاوت فن آوری استفاده از ارتباطات است. هرگز یک بار این احساس می کند مانند چیزی کمتر از یک thrillingly معاصر چرخش در خارج از این جهان مادی—به عنوان به خوبی به عنوان یک چشمگیر, اولین گام برای یک مدیر و یک جفت از نویسندگان با روشن آتی جلوتر از آنها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن