Air New Zealand Carepoints کمک های مالی در مجموع حدود 250,000 Airpoints دلار

برنامه فعال شرکت هواپیمایی و آن Airpoints اعضا به زلاند نو دست یاری با اهدای خود را Airpoints دلار برای هر یا

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

برنامه فعال شرکت هواپیمایی و آن Airpoints اعضا به زلاند نو دست یاری با اهدای خود را Airpoints دلار برای هر یا همه از سه موسسه خیریه همکاران: KidsCan زنان پناه و نیوزیلند صلیب سرخ.

Air New Zealand مدیر کل وفاداری کیت اوبراین می گوید Airpoints اعضای سخاوتمندانه اهدا بیش از 89,000 Airpoints دلار به KidsCanبیش از 59,000 به نیوزیلند صلیب سرخ و 100,000 به پناهگاه های زنان.

"ما شده ایم دور توسط سخاوت از ما Airpoints اعضای. متوسط اهدای 81 Airpoints دلار در هر فرد, و ما تا به حال چندین فرد کمک های مالی از بیش از 2000 Airpoints دلار است که فوق العاده مهربان است."

Air New Zealand مدیر کل برند و بازاریابی محتوا جودی ویلیامز می گوید: این شرکت هواپیمایی می خواستم برای کار با موسسه خیریه همکاران که در حال ساخت یک تفاوت واقعی برای کیوی.

"Carepoints می سازد در کار ما انجام شده است در جامعه مانند اهدای مازاد پروازی تنقلات و پتو به سازمان های خیریه محلی و ضروری کارگران خدمات. سه موسسات خیریه همکاری کرده ایم تحت Carepoints برنامه را دریافت 100 درصد از کمک های مالی. ما خوشحال به ارائه یک پلت فرم برای فعال ما Airpoints اعضا برای حمایت از زلاند جدید نیاز دارند."

زنان پناه اجرایی Dr Ang داوران می گوید آنها خوشحال و سپاسگزار به دریافت 100,000 Airpoints دلار خواهد بود که مورد استفاده قرار گیرد برای حمایت از زنان و کودکان و زنان و کودکان تجربه خشونت در خانواده.

"ما هیجان زده به انتخاب شده اند به عنوان یک Carepoints خیریه شریک و به دریافت 100,000 Airpoints دلار به عنوان بخشی از برنامه است. کمک های مالی سخاوتمندانه از تعدادی از کیوی را واقعا تفاوت زیادی با کمک به قرار دادن غذا روی میز برای زلاند جدید که واقعا به آن نیاز دارید."

در مورد ستاره داد

ستاره داد شبکه تاسیس شد در سال 1997 به عنوان اولین کار واقعا جهانی هواپیمایی اتحاد برای ارائه در سراسر جهان در رسیدن به شناخت و بدون درز خدمات به مسافر بین المللی. پذیرش آن توسط بازار به رسمیت شناخته شده توسط جوایز متعددی از جمله حمل و نقل هوایی رهبری بازار جهانی و جایزه بهترین خطوط هوایی اتحاد هر دو کسب و کار مجله مسافر و Skytrax. عضو شرکت های هواپیمایی: Aegean Airlines, Air Canada, Air China Air India, Air New Zealand, آنا, Asiana Airlines, اتریش, Avianca, Brussels Airlines, Copa Airlines کرواسی خطوط هوایی EGYPTAIR, اتیوپی, شرکت های هواپیمایی, اوا هوایی LOT Polish Airlines, لوفت هانزا, اسکاندیناوی هواپیمایی شنژن شرکت های هواپیمایی و خطوط هوایی سنگاپور, آفریقای جنوبی, خطوط هوایی سوئیس TAP Air Portugal, تایلندی, خطوط هوایی ترکیه و ایران. به طور کلی, ستاره داد شبکه در حال حاضر ارائه می دهد بیش از 19,000 پروازهای روزانه به بیش از 1,250 فرودگاه در 195 کشور جهان است. بیشتر پروازهای اتصال ارائه شده توسط ستاره اتحاد, اتصال, شریک Juneyao Airlines.

برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه هوایی نیوزیلند و اتحاد و/یا دنبال ستاره داد در Facebook, Twitter, Youtube LinkedIn یا Instagram.

ستاره داد دفتر مطبوعاتی: تلفن: +49 69 96375 183 و یا ایمیل: mediarelations@staralliance.com

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن