ایرباس چشم زیان کار به عنوان coronavirus بازدید تقاضای

هواپیما ساز ایرباس است که انتظار می رود برای ریختن هزاران شغل در پاسخ به coronavirus بیماری همه گیر. انتظار می

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

هواپیما ساز ایرباس است که انتظار می رود برای ریختن هزاران شغل در پاسخ به coronavirus بیماری همه گیر. انتظار می رود که تولید قطع می شود توسط برخی از 40 درصد است.

تولید حمل و نقل هوایی غول پیکر ایرباس است که انتظار می رود به قطع هزاران شغل از پرداخت رول آن را به عنوان چنگ زدن با رکود در تقاضا به دلیل coronavirus.

ایرباس اجرایی گیوم Faury گفت, آلمانی, مجله خبری اشپیگل که دقیق مقیاس کاهش شغل خواهد بود اعلام کرد در پایان ماه ژوئیه. او گفت که این شرکت تا به حال برای پاسخ دادن واقعیت های اقتصادی کاهش می یابد بخش حمل و نقل هوایی است که تا به حال دیده یک کاهش سفارشات.

"ما نمی توانیم قطع خودمان را از تحولات" گفت: Faury اضافه کرد که این شرکت مشغول به کار بود از این فرض از کاهش درآمد برخی از 40 درصد است.

ادامه مطلب: Airbus لغو €1.5 میلیارد دلار در سود بیش از coronavirus

تا 15000 شغل به شمار می رود axed در یک شرکت از برخی از 90000 کارگران است. Faury گفت: هیچ یک از شرکت خطوط مونتاژ خواهد بود بسته به طور کامل و تولید از همه مدل ها ادامه خواهد داد "در یک کندتر."

او افزود که هر یک از شرکت گیاهان به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها بدون شلیک کارکنان.

"ما را ترک خواهد کرد هیچ سنگ نمیماند که پشت," Faury گفت.

شرکت ثبت شده از دست دادن €481 میلیون دلار ($522 میلیون دلار) در سه ماهه اول سال 2020 است.

این شرکت قصد دارد به ساخت فقط 40 از آن محبوب جت A320 — بالای آن فروشنده — در هر ماه.

بسیاری از تازه به پایان رسید و هواپیما در حال پارک شده Faury گفت: به دلیل coronavirus-آمار شرکت های هواپیمایی نمی شد آنها را گرفتن.

rc/rt ("رویترز" dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب