حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اسباب خانگی حساس پشتوانه واردات مستق

توسط NEWSCENTERALS در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>فروشگاه</span> <span class=changed>جدید</span> <span class=changed>اسباب</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اسباب خانگی حساس پشتوانه واردات مستقیم، مولودی متاع Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب و اثاث خانگی گروه مولودی مال اساسی بیش از سه ده سال عمل رشته ای در راستا اسباب خانگی، یعنی از سال 1370 مشغول به عمل و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، مجموعه مولودی محصول در راستا فروش اثاثیه خانگی دارای توجه به استانداردها و نیاز مشتریان حساس بالاترین میزان مرغوب بودن و مناسبت ترین قیمت، فعالیت خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی آغاز کرده است.

هم حال مولودی مال مفتخر می باشد که اساسی دقت به راضی بودن مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار اسباب خانگی ایران باشد. در گفتگویی که حیاتی مادح مولودی رئیس ارشد همین تیم داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین مجموعه ملازم آوردیم:

امید می باشد که مشتریان مستمر و دیرین هم دارای حضور در باشگاه مشتریان وب سایت مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و هم زمان از هدایا و تخفیفات ویژه وب سایت اینترنتی اسباب خانگی مولودی محصول برای مشتریان کهن به کار گیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال رضایت مشتری عزیز از خرید خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وب سایت مولودی متاع میتوانید از نشانی تحت به کارگیری نمایید:

آدرس وب سایت قانونی گروه مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سال های قبلی به عنوان یک عدد از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، این کمپانی فعالیت خویش در زمینه اثاثیه خانگی را از سال ۲۰۱۸ اهمیت واردات محصولات اهمیت کیفیت دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا دارای برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین کمپانی از به عبارتی در آغاز بر همین اورجینال بوده است که لیاقت خرید کننده کالی ناب خرید یک متاع اهمیت میزان مرغوب بودن و رضایت بخش است و نه هر کلایی اهمیت هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از قیمت رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی است وقتی که هدف شما نیز ارائه محصولات حساس کیفیت و هم ارزش مطلوب و رقابتی می باشد کار مضاعف پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. ولی همین گروه امیدوار میباشد که به امداد خداوند و عملکرد همکاران همچنان که تا به امروز در به وقوع پیوستن همین با چیره بوده‌اند در آتی نیز جهت جلب رضایت مندی اکثر مشتریانشان سعی ببیشتری صورت بدهند.

کالی ناب بی حریف در بها محصولات شیائومی در بازار

در ضمن دکان کالی ناب رو در حوزه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اهمیت ارزش رقابتی و دوچندان خوب به نسبت بازار قیمت محصولات شیائومی در حیث گرفت.

برای مراجعه به فروشگاه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر بر روی لینک و پیوند پایین کلیک نمایید:

آدرس وب سایت فروشگاه اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو دکان کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک وب سایت گزینه پسند به جهت بانوان و نوعروسان خلل پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به صورت حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته هست و از در آغاز سرمایه خویش را بر تنظیم محصولات اساسی کیفیت سازه گذارده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره دکان اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا اهمیت خدماتی متفاوت و گلچین کردن از بهترین برندهای بازار به جای کلیه چیز فروشی و فروش نامطمئن، با نگاهی مهم و هدف راضی بودن مشتریان خویش را از در میان تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود گزینش کند؛ مطمئن‌تر، حساس کیفیت‌تر و حیاتی قیمت های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اورجینال

در رابطه حساس وبسایت خانگی لند حساس مدیر فروش محترم همین تیم قادر و مهم کیفیت کلام کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع مضاعف فراوان این سایت به نسبت بقیه سایتها فروش اینترنتی محصولات لوازم خانگی سوال پرسیدیم، ولی جواب آقای هیمن عبداله پوری جذاب و به اندازه بود:

در سال چهارم کار خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و گامی جدید برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اهمیت مجموعه‌ای از بهترین مراکز مستقیم صادرات محصولات اسباب و اثاث خانگی و اسباب و اثاث جانبی بر سر میز گفتمان نشستیم و با متخصصین همین زمینه در جهت همکاری برای پشتیبانی و راهنمایی خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیر فروش مجموعه خانگی لند

مشاهده و باز‌نگری محصولات وبسایت خانگی لند سفارش میشه، علی الخصوص برای بانوان و دوستانی که به جهت تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو فروشگاه اینترنتی خانگی لند

آدرس تارنما خانگی لند یک عدد از بهترین مراجع تهیه و خرید جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک سایت جامع از اسباب خانگی و محصولات تکنولوژی روز جهان pishromall

سایت مغازه اینترنتی پیشرو مال ، از ذیل مجموعه سایتهایی می باشد که تمرکز حساس آن ها بر محصولات خاص و تکنولوژیک است، همین فروشگاه در سال 1400 اساسی فروش محصولات تارنما آمازون در جمهوری اسلامی ایران و حیاتی بها کمتر از همین وب سایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به رخ جدی، فعالیت خویش را در راستا محصولات 'خانگی گجت و جانبی دارای میزان مرغوب بودن و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف این مجموعه فروش محصولات حساس میزان مرغوب بودن و کلیدی بها های مناسب و خدمات متفاوتی از دیگر سایت ها می باشد. گروه پیشرومال کارایی بر ارسال محصولات در سریع ترین زمانه و بالاترین سرویس ها را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین روزگار ممکن را دارد. ارزش محصولات موجود در پیشرومال تلاش شده همواره به روز باشد و میتوانید اهمیت تصور راحت ثبت پیشنهاد نمائید.

در واقع موضوع خاصی که پیشرو متاع را در چکیده همین نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات وب سایت موفق آمازون در محصولات این وبسایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به همین سایت بزنید، احتمال دارد شما هم نظیر ما محصولاتی رو اونجا پیدا نمایید که در سایر سایتها یا سرچ های اینترنتی ایرانی نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو دکان پیشرومال

یک تارنما بینظیر برای خرید کردن لپ تاپ استوک، برند نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمین مورد از لیست معرفی 1+4 فروشگاه برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی البته حتمی به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، مغازه اینترنتی آبیدر استوک به تیتر سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ سرگرم به فعالیت شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد که ارزش ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را بررسی کنند. نکته جالب در مورد لپ تاپ استوک ارزش آن است. بودجه مورد نیاز برای خرید کردن لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم دارایی گزینه نیاز به جهت خرید کردن یک لپتاپ جدید اساسی مشخصاتی مشابه است.

اما آنچه دکان لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا مختلفی می کند، علاوه بر ارزش منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی اهمیت همین مجموعه در رابطه باشید و محصولات این مغازه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید سوای نگرانی

مسئله حساس در خرید لپ تاپ های استوک میزان مرغوب بودن و اطمینان از کارکرد و سالم بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار عالی به جهت راحتی خیال مشتریان، مطلقا قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای کامل دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استعمال مشخصی را به جهت کاربران در حیث گرفته اند که در صورتی که در زمانه به کارگیری مشکلی متوجه دستگاه شد سوای هزینه دستگاه را رجوع و برگشت دیتا و یا این که هزینه را به حساب مشتری واریز می کنند و یا این که دستگاهی بدون ایراد احتمالی به جهت ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که بوسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. اهمیت اعتنا به حجم بالای سفارشات، کارایی کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید کردن و یا تماشا گونه های محشر لپ تاپ استوک قطعا به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و بها لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در نهایت در یک جدول میتوانیم این چهار مغازه رو اساسی هم مقایسه کنیم:

در جدول پایین تلاش کردیم بهترین ویژگی های هر مغازه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 دکان معرفی شده

در صورتی که شما هم فروشگاه خوبی میشناسید حتما معرفی کنید.

نکات کلیدی در خرید اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از شیوه اینترنت، علتی حیاتی برای برد کسب‌وکارهای اینترنتی است. بسیاری از مشتریان نسبت به همین مدل معاملات شک دارا هستند چون نگران‌اند که داده ها شخصیشان توسط هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. اهمیت یاری علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در حال پیشرفت‌ میباشند و هر روز برای امنیت و راحتی عمده خرید و فروش اینترنتی یک استراتژی تازه ابداع می‌شود. اساسی وجودِ این، هنوز نیز اکثری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استعمال از اینترنت شک دارا‌هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته کلیدی که در خرید اینترنتی باید به آن دقت کنید همین میباشد که خرید خود را از یک سایت اعتبار و خوش سابقه انجام دهید. مسلما نظرات اعضا در ارتباط اساسی ارآیه کالا و راضی بودن مشتریان را در حیث بگیرید.

به این نکته توجه نمایید که برای پیدا نمودن وبسایت های دارای در نتیجه های جستجو ممکن می باشد تقلبی صورت دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس تلاش کنید تارنما هایی که میشناسید را انتخاب نمایید خیر لزوما وب سایت هایی که در نتایج ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در نام تارنما مراقب اشتباه املایی یا دامنه ی آن (به تیتر نمونه .net به جای .com .net) باشید و حتما از صحت و درستی نشانی سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای حیاتی ssl معتبر خرید کنید

هرگز اساسی استفاده از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاشتن نکرده است ، هیچ خرید آنلاین و یا این که پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. اما همین مورد را چگونه متوجه شویم؟ سایتی که حساس SSL رمزگذاری شده میباشد آدرس اینترنتی آن حساس HTTPS شروع می شود نه تنها کلیدی HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل ریز هم در نشانی توشه آن ظواهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار نشانی یا نوار موقعیت زیر قرار دارااست که مقام قرارگیری آن ، بستگی به دسته مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS هم اکنون حتی در سایت هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال میباشد ونشانه ای از امن بودن آن تارنما دارد. همین استاندارد تا جایی حساس میباشد که وب سایت گوگل Chrome هر ورقه ی بدون رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا استعمال کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از از اصلی‌ترین مورد ها امنیتی به جهت پرهیز از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی مهم روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در میهن زیاد گسترده شده و اکثری از کسانی که داده ها یه خرده از روش‌های سارقان امروزی دارا‌هستند مبتلا ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در حالت رمز ثابت شما به جهت خرید اینترنتی یا این که انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم همیشگی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری نظیر شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به نحوه فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک کاغذ جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا این که همان رمز پویا راهکاری به جهت وصال به امنیت در خدمات اینترنتی است. در برعلیه رمز ثابت، رمز پویا قرار دارد و به معنای کلمه و واژه رمزی است که می‌تواند فقط به جهت یک توشه در تراکنش گزینه استعمال قرار گیرد. بر مبنا آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ برهان شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در میهن است. به این خاطر استفاده از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در امر کار قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود اهمیت جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی کلیه بانک‌ها می‌توان میزان قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کمتر می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای استعمال از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید کردن اینترنتی یا این که پرداخت‌های مستمند رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، استعمال کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین فعالیت هایی که در سال های آخر در باطن مرزوبوم شروع شده، ثبت و سوق‌دهی فروشگاه های اینترنتی است. نشانه اعتماد الکترونیکی که به وسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور‌ایران به دکان های آنلاین دیتا می شود بهترین شیوه به جهت تشخیص و شناسایی یک وب سایت معتبر از وب وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی مغازه های آنلاین می توانند اهمیت ثبت نام اینترنتی در سامانه آرم اعتماد الکترونیکی به نشانی www.enamad.ir التماس ثبت دیتاها و اختصاص آرم اعتماد را داشته باشند. همینطور همگی مغازه های گزینه تایید می بایست نشانه اعتماد الکترونیکی را (که به شکل یک e آبی رنگ به ملازم یک یا این که چندین نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل کردن یک آیکون گرافیکی کار چندان دشواری نیست. در عاقبت درصورتیکه می‌خواهید از امنیت یک وب تارنما به طور کامل مطمئن شوید به اندازه است به صفحه به دست آوردن و کارهای اهمیت آرم اعتماد الکترونیکی در این وب سایت مراجعه نمایید و اهمیت یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن تارنما گزینه حیث اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد استفاده می کنند. پس در همین در آغاز باید اعتنا داشته باشید که هیچ گاه به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت فردی به کارگیری می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اصلی استعمال از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را اصلی بانک مورد لحاظ برقرار می کنند. به همین ترتیب اگر به نوار آدرس وب وب سایت بانکی که از طریق فروشگاه به آن متصل شده اید توجه کنید، در شروع آن می بایست عبارت https را تماشا کنید. در صورتی که برگه خزانه آیتم حیث اصلی کلمه http است هیچ زمان داده ها حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در زمان وارد کردن دیتاها کارتتان در صفحه بانک مورد نظر، حتی چنانچه کلیه موقعیت دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از ورقه کلید های مجازی (Virtual Keyboard) استفاده کنید تا ضریب امنیتی فعالیت شما فراتر باشد. همینطور تا حد قابلیت و امکان از کافی نت ها و رایانه های موجود در مراکز عمومی نظیر مدارس و دانش کده به جهت انجام خرید کردن اینترنتی به کارگیری نکنید.

از مرورگر به روز به کار گیری کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای کهن و غیراستاندارد مثل internet اکسپلورر ورژن ۶ یا این که مرورگرهای سابق دیگر به کارگیری می‌کنند.

توجه نمائید که درصورتیکه به سلامت اطلاعات خویش اهمیت می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صدق روی مرورگر خود ببینید، از نهایی نسخه مرورگر مورد علاقه‌تان استعمال کنید. زیرا در اورجینال مرورگرها خویش با مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که با کشف آن‌ها نسخه‌ای تازه جهت پوشش این حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخری ورژن مرورگرتان به جهت خرید کردن الکترونیکی استفاده کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی تنها و تنها به وسیله بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر بانک می‌توانند به جهت اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خویش به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همچنین اخذ رمز پویا از طرز پیامک و یا این که راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های مهیا شده برای ارائه آن به مشتریان به وسیله بانک‌ها است. خزانه مرکزی هم مهم هدف نظارت و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بیشتر بانک‌ها باجه‌ای به منظور ارائه خدمات الکترونیک در حیث گرفته شده و مشتریان هر بانک برای دریافت راهنمایی و خدمات دارای ارتباط حیاتی رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و سرویس ها اخذ کنند. همچنین در صورت پیدایش مشکل، مشتریان می‌توانند همین دارای را از شیوه روابط‌عمومی رئیس شعب هر بانک پیگیری کنند. یا این که حساس مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از روش یکی از از بانک‌های کشور دریافت می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین زمانی می‌خواهید تراز پرداخت وجه را از طرز کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اساسی طراحی و ساخت درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های کلیدی بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار اعضا قرار داده و به محض وارد کردن داده ها بانکی، مبادرت به سرقت داده ها حساب‌های بانکی و در غایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا می بایست نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود مبادرت کنند.

مجرمان سایبری با ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و باور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب خانگی و بسته‌های هدیه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که کاربر را وارد صفحه جعلی و مشابه سازی شده خزانه کرده یا در بعضا از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مثل دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن گزیده از پول جنس به تیتر پیش پرداخت یا به عبارتی بیعانه کرده و آنگاه قطع رابطه می‌کنند.

در پایان باز هم باید به این نکته اشاره کنیم که یک فروشگاه اعتبار را نمی توان صرفا دارای دقت به سکو آن در وب تارنما هایی نظیر الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن آشنایی و ممکن میباشد یک کاغذ فروشگاهی بی آلایش در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب وب سایت مالامال زرق و الکتریسیته اینترنتی مهم هزاران بازدید کننده و رتبه جهانی بالا داشته باشد. اهمیت رعایت این نکته ها معمولی می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در دهه اخیر، حیاتی اعتنا به شتاب بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت اشخاص به خرید کردن اینترنتی رغبت مضاعف زیادی نشان داده‌اند اما نکته‌ای که همواره از آغاز کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که با دقت به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید اینترنتی در هر جایی از عالم فراروگریز ناپذیر است. از همین رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواردی میباشد که می‌تواند برای اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی به شما یاری نماید و درایت شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا برنده شود تا در نهایت خرید کردن اینترنتی بدون دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم همین مقاله توانسته باشد برای شما در خرید کردن اینترنتی خوب تر یاری کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب