الک بالدوین در نقش دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن 'آخرین بار' در SNL

Saturday Night Live فصل finales تمایل به استادانه درست شده ستاره نکردم امور. و آنها موفق به ساخت که این مورد ح

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

Saturday Night Live فصل finales تمایل به استادانه درست شده ستاره نکردم امور. و آنها موفق به ساخت که این مورد حتی در این سال با همه اعضای بازیگران هنوز پخش از خانه های مربوطه خود را همراه با مهمانان ستاره مانند کریستن Wiig, Martin Short, و بیشتر.

دو هفته پس از براد پیت عرضه خود را به زحمت جذاب Dr. Anthony Fauci برداشت نهایی—با هر شانس—قسمت SNL در خانه را باز کرد با یک زوم فارغ التحصیلی شامل یک شروع نشانی از الک بالدوین دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که به نحوی به آهولد از یک "امریکا بزرگ دوباره" کلاه در Hamptons خانه.

"من بسیار افتخار به شما ول-دیکتاتور" او گفت: دانش آموزان است. "اما امروز در مورد من نیست. آن را در مورد شما. اگر چه من باید صرف کمی زمان بر من اول چون من درمان شده بسیار ضعیف و حتی بدتر از آنها تحت درمان لینکلن."

"شما در واقع خوش شانس بود فارغ التحصیلی در حال حاضر وجود دارد بسیاری از هیجان انگیز شغل جدید در خارج وجود دارد, مانند فروشگاه مواد غذایی لی لی دختر ایوان دزدان دریایی, زن و زغال سنگ" مغلوب ساختن پیشی جستن ادامه داد. "فراموش نکنید که در مورد زغال سنگ. آن را در زمین و شما فقط حفاری کردن و گرفتن آن را."

وقتی کسی فریاد زد: "ما می خواهیم Fauci!" مغلوب ساختن پیشی جستن به ضرب گلوله به عقب "مطمئن شوید که هر کس را دوست دارد Fauci. و آیا شما از آنها بدم میاید هنگامی که این نخبگان کارشناسان پزشکی به شما بگویم چه کاری انجام دهید؟" پس از chugging پایین برخی از سفید کننده او اضافه کرد: "خوب شکست ناپذیری آب."

"من قصد دارم به صداقت با شما بچه ها. من می دانم که این سخت است. بنابراین من قصد دارم به شما برخی از مشاوره" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: به عنوان فارغ التحصیلان چپ زوم جلسه یک به یک است. "این باور را در خودتان و شما می توانید رسیدن به هر چیزی. به من نگاه کن. من آغاز شده به عنوان پسر ساده ثروتمند slumlord و رشد برای تبدیل شدن به یک میلیاردر, یک رئیس جمهور و جهان پیشرو متخصص در بیماری های عفونی."

"خودتان را احاطه کرده با بدترین افراد شما می توانید پیدا کنید که راه شما همیشه درخشش" او ادامه داد. "اگر شما را درک نمی کنند چیزی فقط تماس آن احمقانه است. هرگز پوشیدن کرم های ضد آفتاب. و هر روز زندگی می کنند مانند آن است که خود را آخرین. از آنجا که ما در حال رفتن به اجازه دهید این ویروس اجرا وحشی. این ویروس است که به یاد داشته باشید آغاز شده بود در یک آزمایشگاه در افغانستان است."

او در سمت چپ آنها را با یکی از مورد علاقه خود را و الهام بخش نقل قول: "رسیدن به برای ستاره چرا که اگر شما به آنها اجازه دهید شما آن را انجام دهد."

شکستن شخصیت بالدوین در نتیجه اذیت کردن که در این زمان او در واقع ممکن است انجام بازی جمهور در تلویزیون. "و ضبط از صفحه اصلی آخرین بار" او گفت:, "این شنبه شب است."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن