اولین COVID-19 آمار چین است. سپس سیل. در حال حاضر ملخ.

دلار هنگ کنگ—ماه پس از COVID-19 ویران چین شهرهای سیل در حال حاضر قریب به اتفاق بزرگ عصری برای زمین در سراسر چی

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

دلار هنگ کنگ—ماه پس از COVID-19 ویران چین شهرهای سیل در حال حاضر قریب به اتفاق بزرگ عصری برای زمین در سراسر چین—پس از شروع در جنوب آنها در سراسر span کشور—آورده غیر منتظره ای سنگین ماراتن باران از اوایل ماه ژوئن است. سرریز که تا کنون تحت تاثیر نزدیک به 24 میلیون نفر و آواره بسیاری از آنها نیز همزمان با دیگر بلندی فاجعه: swarms از ملخ شروع به خوردن راه خود را به چین ،

تلاقی این وقایع می آید به چین راه اندازی مجدد اقتصاد و دولت تلاش می کند برای جلوگیری از دوم و سوم موج coronavirus عفونت. با وجود چینی رهبر حزب کمونیست چین را آموزش مقامات در سراسر کشور به "مسئولیت های خود شانه" در سیل امداد رسانی و برای اجرای برنامه های که ارائه خواهد شد هشدار صدها هزار نفر از مردم در حال حاضر از خانه های خود و یا معیشت.

فاجعه سیل

تا کنون حداقل 150 نفر کشته شده اند به دلیل سیل و یا گم شده است و تصور می شود مرده است. منطقه است که در زیر آب است گسترده کشش از استان ژجیانگ در شرق ساحل به یوننان در جنوب غربی در امتداد مرز با برمه و لائوس و ویتنام است. آسیب به امکانات عمومی و هزاران نفر از خانه های که در حال حاضر در زیر آب به مقدار بیش از 7 میلیارد دلار, با توجه به وزارت چین از مدیریت اضطراری. مجموع خسارات اقتصادی تا کنون اضافه کردن به 86 میلیارد یوان و یا بیش از 12 میلیارد دلار با توجه به South China Morning Post.

این بارندگی که در حال جایگزینی آب گرفتگی مناطق و غوطه ور شدن بیشتر محل هستند و در نتیجه از آب اضافی بخارات دمیده در از اقیانوس آرام و اقیانوس هند با توجه به هو شیائو رئیس پیش بینی از چین اداره هواشناسی.

اما منتقدان lambasted سریع و ضعیف برنامه ریزی توسعه شهری است که طول می کشد محل در سراسر کشور به نام کاهش فقر و همچنین به عنوان ساخت و ساز بسیاری از بد طراحی سدها که عمل در امتداد رودخانه یانگ تسه.

تغییر آب و هوا است که قطعا یک عامل در این فاجعه بیش از حد گفت: آهنگ Lianchun یک هواشناس در چین مرکز ملی آب و هوا. آهنگ به طور خاص ذکر شده "افزایش در فراوانی و شدت حوادث آب و هوایی شدید" در آورده با گرمایش جهانی.

"زمانی که دبیرستان دانش آموزان را به حال خود امتحانات ورودی کالج بسیاری تا به حال به سفر خود را به مدارس و مراکز آزمون توسط قایق پارویی در زمان مرور در زیر معرض کابل برق"

اکثر شهرهای بزرگ که تا کنون باقی ماند نسبتا خشک است. اما حتی در شهرستانها هستند که تعیین شده به عنوان "ردیف 2" در چین می تواند خانه را به بسیاری از مردم. مثلا ووهان است که در بالا هشدار به دلیل افزایش سطح آب امتداد دستها بیش از 11 میلیون نفر. و زمین های کشاورزی در گوشه های مختلف کشور است که در حال حاضر unfarmable با محصولات موجود از دست داد به تورنت.

در سراسر چین و سربازان و مهندسان و کارگران در حال ایجاد و تقویت سدهای. آتش نشانان و دیگر پرسنل امداد و نجات در حال حمل و نقل evacuees قایقرانی تا به خانه های خود و در نظر گرفتن آنها را به ایمنی.

در اوایل ماه جولای زمانی که دبیرستان دانش آموزان را در امتحانات ورودی کالج بسیاری تا به حال به سفر خود را به مدارس و مراکز آزمون توسط قایق پارویی در زمان مرور در زیر معرض کابل برق. چند داستان خانه های فروریخته در لغزش. نشانه های فرهنگی مانند صد ساله سنگ پل سلسله دیوارهای شهر و بازسازی منازل مسکونی از چهره های تاریخی شده اند به طور قابل توجهی آسیب دیده است.

هفته سیل آنقدر شدید است که مقامات چینی منفجر سد به سهولت سطح آب در شرق چین در استان آنهویی در صبح روز یکشنبه باعث برخی از زنگ در شهرستانها و روستاها که در پایین دست. هفته گذشته کمی بالادست هوبئی سه Gorges Dam—بزرگترین نیروگاه—افتتاح سه floodgates پس از سطح آب افزایش یافت و به بیش از 50 فوت بالاتر از سیل خوانده شده را علامت. اما سه شنبه آنها در حال حاضر بازگشت به جایی که آنها آغاز شده است.

تا کنون دولت چین اختصاص داده شده $44 میلیون دلار به عنوان بودجه امداد—دور از کافی برای پوشش در سراسر کشور پاسخ.

دیگر طاعون

از اواخر سال 2019 شهرستان به اندازه ملخ swarms را ویران شاخ آفریقا و بخشهایی از خاورمیانه و جنوب آسیا است. آفات را تشدید قحطی در یمن پاک زمینه در سراسر شرق آفریقا و آواره کشاورزان در پاکستان و شمال هند است.

چین نگران بوده برای ماه که ملخ ممکن است راه خود را به کشور و انتقام ویران کردن در زنجیره غذایی. رسانه های دولتی چرخید داستان فوق العاده در مورد ملخ پیشگیری—از جمله مفهوم که 100000 "اردک سربازان" را راه خود را به مرز با هند و پاکستان و به سادگی مصرف ازدحام. دولتیجهانی بار گفت که اشکالات خواهد بود "خورده توسط اردک سرخ شده برای مواد غذایی" و "نه یک تهدید به چین است."

اما دانشمندان و کارشناسان ارائه یک قلمزن هشدار. در حالی که دولت چین بود صحبت کردن در مورد اعزام مرغی نیروهای نظامی برای حفاظت از مرز یک کارشناس کشاورزی با پکن-دفتر مرکزی موسسه گیاه حفاظت از آکادمی چینی علوم کشاورزی ژانگ Zehua پیش بینی swarms می تواند ضربه جنوب غربی چین در ماه ژوئن یا جولای.

آن را به عنوان معلوم ژانگ درست بود.

ماه گذشته ملخ ساخته شده راه خود را به استان یوننان هدف قرار دادن 21,500 هکتار از آرام استوایی زمینهای پست خود را به عنوان منبع جدید مواد غذایی است. مقامات محلی مستقر کرده اند هواپیماهای بدون سرنشین و کارگران حاوی آفت کش ها به پتو زمین شده است که در تاخت و تاز کردن اشکالات و دور تراشه در آلودگی. در حال حاضر روشن نیست که آیا در آینده امواج ملخ می تواند پرواز به چین اما نگرانی این است که swarms که در حال حاضر ممکن است گذاشته خوشه تخم مرغ است.

سیل و بالقوه اختلال در زنجیره غذایی می تواند آمار چین و همسایگان آن را در راه دیگری اگر همه گیر می آید خروش دوباره.

اگر چه هنوز هم وجود دارد شک و تردید در مورد صحت عفونت اعداد و رسمی مرگ و میر ناشی از COVID-19 چین پهن و له منحنی با اجرای دقیق مستندات انجام در مقیاس گسترده ای تست و تماس با ردیابی اتخاذ فن آوری های مبتنی بر راه حل های مانند بهداشت کدهای QR مرتبط با شخصی گوشی های هوشمند و کیف پول الکترونیکی و محدود کردن ورود به کشور است. اقتصاد چین است که به آرامی در حال بازگشت به زندگی با گردشگران و حتی قدم زدن در اطراف سایت های محبوب در یوننان—بسیاری از بدون ماسک خود را در.

اما با یک سیل از بین بردن خانه ها و محصول زمینه های محو شدن هر دو اشکالات و سیل یک ترکیب کشنده است دم اگر وجود دارد تجدید حیات COVID-19 عفونت حتی در جیب کوچک. حتی کوچکترین لغزش-یو پی اس می تواند منجر به یک روز قیامت نتیجه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن