آلیسون روم Bashed ماری کوندو و Chrissy Teigen, و آن را نمی جرقه شادی

یکlison روم آخرین نظرات درباره ماری کوندو اند و نه موجب شادی است.در مصاحبه با مصرف کننده جدید در مورد افزایش م

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

یکlison روم آخرین نظرات درباره ماری کوندو اند و نه موجب شادی است.

در مصاحبه با مصرف کننده جدید در مورد افزایش محبوبیت و راه او ممکن است به دنبال سرمایه گذاری بر روی آن غذا محبوب نویس مورد بحث او hesitance برای قرار دادن نام او در یک خط محصول—با استناد به ژاپنی ها سازمان maven and Chrissy Teigen به عنوان نمونه هایی از آنچه که او پیش بینی نیست در آینده.

"من یک همکاری آینده با [وسایل آشپزی startup] مواد یک کپسول مجموعه" رومی گفت. "این نسخه محدود از چند ابزار که من طراحی شده است که بر روی ابزار است که من استفاده از آن نیست و در تولید هر نقطه—فهرست قاشق و بسیار چیزهای خاص هستند که یک آف که من پیدا کردم در بازارهای عتیقه که آنها را ساخته اند برای من."

روم اضافه شده بعد از آن که او را دوست دارد که او چه می کند "[b]ecause شما در حال ساخت چیزی اما از آن می رود." پس از آن آمد یک pivot.

"دوست دارم این ایده که هنگامی که ماری کوندو تصمیم به سرمایه گذاری در شهرت او و چیزهای که شما می توانید خرید است که به طور کامل در تضاد به همه چیز او تا کنون آموخته شما" رومی گفت. "من دوست دارم لعنتی, سگ ماده شما لعنتی فقط به فروش می رسد بلافاصله! کسی مانند "شما باید مسائل و او را مانند," خوب, با کف دست زدن اسم من در آن I don't give a shit!'"

بعدها در روم برافراشته در برابر Teigen را در استراتژی های کسب و کار به عنوان به خوبی. "او تا به حال موفق cookbook. و سپس آن را مانند: رونق خط در هدف. رونق در حال حاضر او دارای یک Instagram صفحه ای که دارای بیش از یک میلیون و پیروان آن را فقط مانند, مردم در حال اجرا یک محتوای مزرعه برای او. که horrifies من و این چیزی است که من همیشه می خواهم به انجام است. من نمی آرزوی آن است. اما مانند که از خنده در حال حاضر ؟ چرا که او یک تن از پول است."

رومی مصاحبه دریافت کرده است ستایش برای آن خلوص و صداقت در رسانه های اجتماعی اما منتقدان نیز chafed در سخت قضاوت Teigen و Kondo.

نویسنده لورن Oyler در توئیتر خود نوشت: "من دوست دارم که یک کمی خارج از مرکز اما با این حال بسیار محبوب رسانه های اجتماعی رقم اعلام او نمی ساخت پول در حال حاضر و هیچ یک سوال آن است. چه کتاب خود را در پیشبرد آنچه شما امتیاز شما به فروش می رسد نشان می دهد تلویزیون چقدر است زبان خود را هزینه؟" در پاسخ به یک اتهام که او را "تلخ" از آنجا که از روم به درآمد Oyler بعد افزود: "پول خوب است. یک کلاس از معماران و طراحان به دست آورده پول خود را با نام تجاری خود را relatable و صادقانه در حال حاضر همه آنها (نیمه به شدت) بد نمایش دادن شرایط خود را برای پیشبرد این تصویر. دستکاری bc غیر خودی ندارد و اطلاعات به تعیین آنها پر از گه."

به علاوه به عنوان نرمی بنیانگذار تابستان آن برتون نوشت: "به دنبال اعلام این خبر که شما در حال همکاری با یک نام تجاری است که باعث می شود $75 چاقو می ایستد به از نو خلق کردن, قدیمی, پخت و پز قاشق و پس از آن در سوال بعدی می گویند:" لعنتی, سگ ماده شما لعنتی فقط به فروش می رسد بلافاصله مورد Kondo داشتن یک فروشگاه آنلاین.. yeesh." اضافه شده Xtra مدیر جامعه Michelle da Silva, "آلیسون روم مجرد از ماری کوندو / Chrissy Teigen به عنوان sellouts و در عین حال طول می کشد هیچ مسئله w/ زنان سفید سرمایه گذاری, شیوه زندگی, مطالب, درخواست 'آیا جهان دیگری نیاز گوک?' هنگامی که منعکس کننده بر روی خود را با نام تجاری. می گوید زیادی در مورد کسی که او فکر می کند که مجاز به ایجاد امپراتوری جهانی."

"بسیاری از روم به انتقادات Kondo و Teigen و مصرف کننده جدید مصاحبه به عنوان یک کل مرکز بر اساس این ایده از صحت و ترس او را از 'فروش است.'"

روم در ابتدا در پاسخ به واکنش در برابر او در مصاحبه با یک سبک سخن گفتن: "هنگامی که زنان گردن کلفت زنان دیگر برای صادق بودن در مورد پول و چه مقدار از آنها انجام و یا انجام نمی دهند, خوب, منم amore." بعد از آن او افزود: "فقط آرزو من تا به حال کسی را به دست نگه دارید من در طول نوزاد اولین بار در اینترنت میکند." و در نهایت او در تازه ترین اظهار نظر در این موضوع: "من می خواهم برای روشن شدن این من نیستم که برای هر کسی که موفق به خصوص زنان است. من در تلاش بود برای روشن است که من مدل کسب و کار را شامل نمی شود یک خط تولید محصول است که به خوبی برای برخی از, اما من نمی بینم کار برای من است."

شاید ناخواسته رومی است تصادفا به خصوص رفتارهاي گفتمان گرفتار شده است که اینترنت برای سال: واکنش در برابر ماری کوندو به صورت جسورانه را امتحان کنید و شروع به یک امپراتوری کسب و کار.

برخی از خشم نسبت به Kondo محصول خطوط ناشی از یک سوء تفاهم از فلسفه است. برخی از آن شده است کاملا نژادپرستانه. Kondo سازمان روش ها سر به فلک کشید در محبوبیت در سال های اخیر به خصوص پس از Netflix تولید آن اهداف سری با او در مرکز آن است. با تشکر از الگوهای رفتاری و تقلیل تفاسیر از کار خود را, بسیاری از مردم به نظر می رسد به درک Kondo فلسفه به عنوان ساده مینیمالیسم—هنگامی که در واقعیت, آن را بیشتر در مورد در حال رشد هماهنگ عاطفی و احساساتی روابط بسیاری از ما توسعه با ما همه چیز. در این زمینه, آن را حس می کند کامل به فروش سازمانی ابزار به درستی محافظت و ذخیره یک وسایل.

بسیاری از روم به انتقادات Kondo و Teigen و مصرف کننده جدید مصاحبه به عنوان یک کل مرکز بر اساس این ایده از صحت و ترس او را از "فروش است." اما "اصالت" است و هیچ ارزش خود; آن تنها دستاوردهای معنی که آغشته با جزئیات و تاریخ آن است indelibly ریشه در گفتمان سیاسی و مبارزه طبقاتی. همچنین ارزش به خاطر سپردن است که ثروتمند و سفید به طور نامتناسبی را وادار به تصمیم گیری پارامترهای از این قرار است موجب ساخت آن را یک تصادف مایه تاسف است که زنان رومی تصمیم به نقد اتفاق می افتد به زنان از رنگ.

چرا روم به نظر می رسد که هیچ خشم نسبت به Paltrow فروش روغن مار و مهبل (واژن) تخم مرغ ؟ چه مورد است که هر یک کمتر تهاجمی تر از ماری کوندو فروش فانتزی جعبه است ؟ چه چیزی باعث روم را محدود کپسول مجموعه بر اساس, قدیمی, قاشق, هر مطلب "معتبر" از Teigen هدف خط ؟ به عبارت دیگر: آنچه ارزش خاص نمی روم فکر می کنم Teigen و Kondo در حال خیانت با ساختن امپراتوری خود را که می شود به تصمیم گیری زمانی که آن ارزش ها خیانت شده اند? در حال حاضر, حداقل, آن را فقط به یکی دیگر از ظروف سرباز یا مسافر در توییتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب