حسابداری شرکت پیش بینی قوی اما تدریجی و دوباره بجای اول برگشتن

دراز مدت و چشم انداز در حال حاضر روشن تر برای استرالیا حسابداری شرکت های زیر وخامت شدید شرایط کسب و کار به عنو

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

دراز مدت و چشم انداز در حال حاضر روشن تر برای استرالیا حسابداری شرکت های زیر وخامت شدید شرایط کسب و کار به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس گریبانگیر جهان است.

با توجه به CommBank آخرین حسابداری, نبض بازار, گزارش, شرکت, اعتماد به نفس است که انتظار می رود برای بهبود بیش از 12 ماه آینده از آن زمان پایین تاریخی از شبکه -18 درصد و پس از آن بیش از پیش همه گیر پیش بینی خالص 53 درصد برای رسیدن به خالص 61 درصد از گذشت دو سال از افق.

به عنوان coronavirus وضعیت توسعه در استرالیا بسیاری از شرکت ها آماده شدند برای اختلال به خصوص بزرگتر سازمان. شرکت به طور کلی شد به احتمال زیاد به بهترین آمادگی برای مدیریت روابط مشتری (خالص 73 درصد) و از راه دور کار (خالص 59 درصد). مهمتر اینکه فقط خالص 36 درصد از شرکت تا به حال تداوم کسب و کار برنامه ریزی در محل است.

پاسخ قاطع میان شرکت پس از coronavirus را برای افزایش ارتباطات با مشتریان با 79 درصد از شرکت اقدام در این جبهه. که شد و به دنبال آن کاهش سربار (61 درصد) و کاهش سهام شریک تساوی و انجماد پرداخت را افزایش می دهد و پاداش (هر دو با 58 درصد).

حفظ شغل و رفاه کارکنان در دستور کار بالا بود با 52 درصد دسترسی به JobKeeper پرداخت و 58 درصد از شرکت های معرفی طرح های تندرستی. تنها 18 درصد از شرکت های خود را کاهش یافته.

کشورهای مشترک المنافع بانک ملی مدیر حرفه ای, خدمات, بازرگانی, بانکداری, Marc Totaro گفت: "اطمینان کسب و کار سقوط با شروع از coronavirus اما بسیاری از شرکت ها انتظار بازار برای جستن به عقب به شدت البته به تدریج.

"در حالی که شرکت های حسابداری در حال خنثی نظر در کوتاه مدت شرایط کسب و کار بسیاری از ساخته شده تصمیم گیری های دشوار اولیه خود را برای حفظ عملیات و نیروی کار و موقعیت خود را برای دراز مدت بهبود است. این به معنای ماندن نزدیک به مشتریان بسیاری از آنها حمایت مورد نیاز از جمله مرور کمک دولت بسته است."

شرکت های در حال حاضر ساخت تغییرات استراتژیک به راه کار می کنند به عنوان یک نتیجه مستقیم از خود coronavirus تجربه. آنها در حال جوش تمرکز خود را در, دیجیتال, طرح, با یک شبکه 82 درصد از شرکت های پله تا تمرکز خود را بر روی خدمات دیجیتال تحویل و انعطاف پذیر و از راه دور کار و خالص 69 درصد افزایش سرمایه گذاری در فن آوری و امنیت سایبر. در ضمن خالص 45 درصد از شرکت های در حال انتظار برای کاهش فضای اداری و خالص 73 درصد خواهد سفر کمتر برای مشتری جلسات.

قبل از coronavirus شرکت شده بود به شدت سرمایه گذاری در فن آوری به درایو بازده و بهره وری, و به دیدار با انتظارات مشتری. در این سه سال به ژانویه 2020, شرکت های در حال افزایش سرمایه گذاری خود در, و استفاده از سند اتوماسیون داده ها و تجزیه و تحلیل و ابزار همکاری. بیشتر آنها اجرا شده مبتنی بر ابر راه حل.

"سال سرمایه گذاری در ابر امنیت سایبر و حتی نرم افزار CRM به معنای شرکت مجهز شدند ابزار به مشتریان خدمات دیجیتالی و مدیریت غیر متمرکز نیروی کار است. و 88 درصد از شرکت های در حال حاضر ارائه انعطاف پذیر کار می کند. سرمایه گذاری که در حال حاضر انتظار می رود به سرعت بخشیدن به شرکت در آغوش دیجیتال اقتصاد و به دنبال راه های جدید برای تعادل بازده با تعامل دیجیتال تجربه برای مشتریان و کارکنان" آقای Totaro گفت.

اینجا را کلیک کنید برای FY20 حسابداری نبض بازار
آخرین مطالب