اریکسون را در ایالات متحده آمریکا 5G کارخانه: کارکنان حرفه ای آموزش دیده توسط VR

اریکسون را در ایالات متحده آمریکا 5G هوشمند کارخانه در تگزاس است که یکی از پیشرفته ترین تولید مجتمع در جهان اس

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

اریکسون را در ایالات متحده آمریکا 5G هوشمند کارخانه در تگزاس است که یکی از پیشرفته ترین تولید مجتمع در جهان است. هنگامی که آن را راه اندازی در اوایل سال جاری آن مهندسی حرفه ای آموزش دیده بودند با تقریبا هیچ چهره به چهره تعامل است. با استفاده از قدرت واقعیت مجازی (VR) در ماه های قبل از, باز, جدید اریکسون کارکنان قادر به یادگیری به طور مستقیم از همسالان در شرکت تالین هوشمند کارخانه 8,000 متر دور.

اریکسون جدید ایالات متحده آمریکا 5G هوشمند کارخانه در لویسویل تگزاس شروع عملیات در اوایل ماه مارس این سال تولید 5G ایستگاه پایه برای بازار آمریکای شمالی شد. اما تقریبا از یک سال پیش هنگامی که آینده کارخانه سایت هنوز هم خالی زیادی اریکسون در حال حاضر آغاز یک پروژه برای آموزش کارکنان با استفاده از فن آوری های پیشرفته.

رویکرد فعال اریکسون به کارکنان و باز پیچیده به هدف جدول زمانی و عملیاتی از یک روز – بدون نیاز به جدید ما کارکنان کارخانه برای سفر به سایر اریکسون مکان به صورت چهره به چهره onboarding.

اریک Simonsson رئیس اریکسون را در ایالات متحده آمریکا 5G هوشمند کارخانه می گوید: "ما فقط بحث بحث در Ericsson ما راه رفتن راه رفتن و ما در عمل آنچه که ما موعظه. به همین دلیل ما در این رویکرد است."

آنا Cau, رئیس, مردم, گروه, عرضه, اریکسون می گوید: "چالش دراز در چگونه به پردازنده جدید همکاران به یک کارخانه که هنوز برای باز کردن. ما یک 5G-فعال هوشمند کارخانه در تالین استونی است که عملیاتی شده است برای مدتی. ما متوجه است که کارآمد ترین و مولد onboarding از همکاران ما در جدید ما امکانات می تواند انجام شود از طریق مجازی همکاری و اشتراک دانش با همسالان ما در تالین. آن زمان برای قرار دادن VR-فعال onboarding به عمل است."

از یک کلاس درس در دالاس تگزاس آینده ایالات متحده آمریکا 5G هوشمند کارخانه حرفه ای پیوسته همکاران خود 8,000 متر دور در استونی.

Jüri Josepson بهبود مدیریت در تالین کارخانه شرکت زندگی می کنند به عنوان یک نماد در بالای قبل از ثبت محتوای برای 360o تور با راهنما از تالین تولید سایت به سوالات. Kuldar Agu رئیس عملیات در تالین کارخانه و Katri Jürine از مردم در مرکز نظارت تور با راهنما.

موفقیت اولیه این رویکرد را دیدم مجازی onboarding جلسات برای کارمندان جدید در ایالات متحده آمریکا 5G هوشمند کارخانه برگزار شد ماهانه – امکان اریکسون برای دیدار با مشتریان فعلی 5G نیاز در شمال امریکا است. تا به امروز بیش از 60 حرفه ای شده اند onboarded. برنامه ها در محل به منظور توسعه همکاری ها و دانش های 5G از طریق اتصال. VR نیز استفاده می شود برای همکاری و به اشتراک گذاری دانش در میان سایر اریکسون هوشمند کارخانه.

"همهجانبه آموزش و آگاهی های درست کنه بسیاری از جعبه های مختلف – بهره وری و ایمنی و پایداری" Cau می گوید. "ما مفتخریم با داشتن کارکنان ما 5G ایالات متحده آمریکا کارخانه با حرفه ای بسیار ماهر که قادر به تسهیل 5G تولید محصول از یک روز با تشکر از نوآورانه VR رویکرد ما در طول onboarding. کسانی که حرفه ای هستند در حال حاضر کمک به دیدار با 5G نیازهای مشتریان ما در شمال امریکا است."

Cau می افزاید: "ما قادر به ارائه جدید ما کارکنان با آموزش برای یک محیط فیزیکی است که در آن زمان حتی نمی وجود داشته باشد بدون نیاز به آنها را بر روی یک هواپیما و پرواز آنها در مسافت های طولانی به دلیل قدرت اتصال و واقعیت مجازی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب