آمازون کارکنان خطر از دست دادن پرداخت و زندگی—به عنوان بزوس Cashes در

COVID-19 شده است یک گاو پول نقد برای جف بزوس و به مثابه حکم اعدام برای برخی از کارکنان خود را.افزایش همه گیر ا

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

COVID-19 شده است یک گاو پول نقد برای جف بزوس و به مثابه حکم اعدام برای برخی از کارکنان خود را.

افزایش همه گیر الهام گرفته خرید است که آمازون مدیر عامل شرکت ارزش خالص افزایش جلب توجه این هفته به یک طرح پیشنهاد ثروتمندترین مرد در تاریخ مدرن بود و در مسیر تبدیل شدن به اولین بار در جهان trillionaire توسط 2026. (ویروسی مطالعه اعداد به عنوان مبهم و مه آلود به عنوان بزوس ثروت واقعی است.)

اما کارگران در انبار آمازون در حال خیره پایین تر مالی فوری آخرین مهلت: این شرکت در حال پایان دادن به مجموعه ای از coronavirus مربوط به پرداخت را افزایش می دهد در پایان ماه. این آخرین ضربه به نیروی کار است که در حال حاضر دیده می شود اعضای سقوط بد و مرگ دو مرگ و میر بیشتر تایید شد پنج شنبه—به عنوان کشور به طور فزاینده ای اجتناب IRL خرده فروشی و سازمان برپا دراماتیک مبارزه برای افزایش حمایت.

مونیکا مودی است که یک کارگر در یک مرکز پاسخگویی آمازون در Charlotte, North Carolina. او و همکارانش در حال حاضر دریافت اضافی $2 یک ساعت به علاوه دو پرداخت اضافه کاری به حساب خطرات کار در یک انبار در طول کشنده بیماری همه گیر.

در ابتدا آمازون در حال برنامه ریزی برای پایان دادن به COVID-19 منافع در اواسط ماه مه اما تمدید این مهلت به پایان ماه. مودی یک عضو از کارگر دفاع آمریکا برای احترام و اعتبار فرمت به مطالبات از همکاران او.

"همکاران من و من شده اند قرار دادن زندگی ما در این خط هر روز از این بیماری همه گیر آغاز شده است. جبران ما برای خطرات ما در حال گرفتن حداقل آمازون می تواند انجام دهد و من خوشحالم برای دیدن آمازون گوش دادن به خواسته های ما را به نگه داشتن خطر پرداخت در محل, گذشته, مارس 16" مودی گفت.

اما با هیچ قابل رویت برای پایان دادن به این بیماری همه گیر و یک مارس 30 تاریخ پایان کافی نیست, او گفت:.

"بیایید واقعی: دو هفته از پرداخت اضافی نیست نزدیک به آنچه ما به آن نیاز داریم" مودی گفت: روزانه وحش. "ما به معنای واقعی کلمه به تماشای هر یک از دیگر مریض هر روز و آن را کاهش نمی کردن. حداقل خطر پرداخت باید تمدید شود و برای تمام طول این بیماری همه گیر."

چانه زنی در یک زمان از نزدیکی بی سابقه از دست دادن شغل—برخی از 36 میلیون نفر ثبت بیکاری در میان COVID-19 مستند—دشوار است اما. که به ویژه در بدنام اتحادیه-مخالف آمازون که نشان دهنده افزایش سهم از بازار کار است. حتی قبل از همه گیر برخی از اقتصاددانان مشخص آمازون به عنوان داشتن یک monopsony در کار معنی آن را نمایندگی یک outsized بخشی از شغل. که سهم رشد کرده است در ماه های اخیر به عنوان رقبای خود را تجربه توده lay-offs, آمازون استخدام 100,000 جدید کارگران به اداره COVID دوران تقاضا است.

آمازون به ظاهر بودن یکی از گزینه ها می تواند یک مشکل برای دستمزد اگر و زمانی که اقتصاد می آید از همه گیر خواب زمستانی با توجه به اولیویا Webb, یک تحلیلگر سیاست در آمریکا آزادی اقتصادی پروژه غیر انتفاعی با تمرکز بر مبارزه با انحصار قدرت است.

"کارگران به لحاظ نظری می تواند انتخاب بین کسب و کارهای مختلف در آن به کار, بنابراین از لحاظ نظری وجود دارد باید رقابت برای دستمزد" Webb گفت. "اما زمانی که آمازون در می آید و دارای یک monopsony بیش از بازار کار در برخی مناطق وجود دارد نه به عنوان رقابت زیادی برای دستمزد کارگران و گیر هستند اساسا با هر آمازون را به آنها بدهد. که شامل هر دو پایگاه خود دستمزد و خطر پرداخت. آمازون می توانید برش که در را به دلیل کارگران لازم نیست که خیلی مراجعه به بگو من برم کار برای mom-and-pop, فروشگاه مواد غذایی, جایگزین,' دلیل آن دیگر وجود ندارد."

رسیده از نظر آمازون سخنگو گفت: دو هفته تمدید شد آخرین علاوه بر این برای تقریبا 800 میلیون دلار COVID-19 بسته برای کارگران است.

"این پسوند افزایش کل سرمایه گذاری در پرداخت در طول COVID-19 به حدود 800 میلیون دلار برای ما ساعتی کارکنان و همکاران" سخنگوی گفت. "ما در حال ارائه انعطاف پذیری با مرخصی از جمله گسترش سیاست به پوشش COVID-19 شرایطی مانند در معرض خطر افراد و یا تعطیلی مدارس. ما همچنان سنگین تقاضا در طول این زمان دشوار است و تیم در حال انجام کار باور نکردنی برای مشتریان و جامعه است."

البته 800 میلیون دلار است تغییر کنده نسبت به بزوس خالص ارزش: $143 میلیارد دلار با توجه به فوربس. بسیاری از این ثروت می آید نه از خود غذای آماده پرداخت اما از 11 درصد سهام آمازون که دیده می شود سهم افزایش قیمت بیش از 28 درصد در این سال رو با کروناویروس خرید. از ماه مارس بزوس خالص ارزش افزایش یافته است و حدود 18 میلیارد دلار. در آن زمان او نیز خریداری $16 میلیون منهتن آپارتمان در یک ساختمان که در آن او در حال حاضر متعلق به سه واحد آوردن کل املاک و مستغلات منابع به دلار و 96 میلیون دلار است که ساختار به تنهایی.

18 میلیارد دلار است که افزایش حدود 12.500 دلار در هر ساعت از هر روز در آن span. دوباره آمازون انبار کارگران coronavirus افزایش به پایان می رسد که در این ماه شد $2 ساعت (و نه از جمله اضافه کاری پرداخت).

حتی قبل از اعلام کاهش آمازون COVID-19 رویکرد موجب تظاهرات در تحقق مراکز در سراسر کشور. در مینه سوتا کارگران دست به اعتصاب پس از آنها گفت: یک همکار شده بود اخراج برای انتخاب به ماندن در خانه با کودکان خود به جای خطر ابتلا به ویروس. (آمازون سیاست ظاهرا مجاز به صورت نامحدود مرخصی بدون حقوق و کارگر ابقاء شد پس از اعتراض.)

کارگران در Staten Island, New York, انبار صحنه اعتصاب خود را در اواخر ماه مارس در اعتراض به آنچه آنها به عنوان شرایط نا امن کار. مدت کوتاهی پس از تظاهرات آمازون اخراج آن سازمان مسیحی Smalls متهم او را نقض اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. در یک درز یادداشت منتشر شده توسط, معاون, اخبار, آمازون رهبری مورد بحث و بررسی یک طرح برای اهریمن جلوه دادن Smalls و نرم افزار-اتحادیه کارکنان با انتقاد Smalls و او را "چهره کل اتحادیه/سازماندهی جنبش است." (آمازون را انکار کند این یادداشت. نویسنده آن گفته معاون خبر که او می خواهم "اجازه دهید احساسات من پیش نویس حرف های من و بهتر از من است.)

درست مثل آن می تواند بر دستمزد آمازون در حال رشد نقش به عنوان تنها فرفره در شهر تاثیر می گذارد unionization تلاش.

"اگر شما فقط باید یک جایی به کار می کنند و آنها به شما گرفتن سازماندهی و آنها به شما آتش است که آمازون نشان داده است که آن را بسیار مایل به انجام وجود ندارد بسیاری از گزینه های دیگر برای کار به خصوص اگر شما یک کارگر انبار," Webb گفت: روزانه وحش. (آمازون را رد کرده است اخراج کارگران به صراحت برای سازماندهی.)

توسط مه حداقل 29 کارگران در استاتن آیلند انبار کرده بود قرارداد COVID-19 و یکی مرده بود. حداقل پنج سایر کارکنان درگذشت در تحقق مراکز در ایلینوی و ایندیانا و کالیفرنیا; آمازون تایید دو ایندیانا کارگران میر پنج شنبه شب. آمار و ارقام دقیق در COVID-19 موارد در آمازون انبارها هستند سخت است اما یک گروه از 13 دولت به طور کلی وکیل گذراند نامه این هفته درخواست آمازون برای داخلی آمار COVID موارد و مرگ و میر.

پس از یادگیری از آخرین مرگ مودی گفت: همکاران او می خواست "همان چیزی که هر کس در آمازون درخواست: به [امکانات با موارد] و تمیز و حرفه ای است."

"شما هفت مرگ موارد شما باید یک مرکز که دارای 30-plus coronavirus موارد به تنهایی طوری که باید به شما بگویم چیزی است," او گفت:.

اگر کار در آمازون است که یک ماده از زندگی و مرگ و COVID-19 دقیقا نمی رفتن در هر نقطه جبران خسارت باید منعکس کننده آن را برای آینده قابل پیش بینی مودی استدلال کرد.

"اگر ما در حال قرار دادن زندگی ما در خطر ابتلا به بسته بندی و تحویل آمازون بسته," او گفت: "ما شایستگی این را برای آن پرداخت می شود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب