جشن زیبایی ناهموار آمریکا فرو رفتن میله

Of بسیاری از چیزهایی که ما (به طور موقت) از دست به لطف COVID-19 گیر اواخر شب در نوار محلی یکی از مهمترین و از

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

Of بسیاری از چیزهایی که ما (به طور موقت) از دست به لطف COVID-19 گیر اواخر شب در نوار محلی یکی از مهمترین و از صمیم قلب از دست رفته—مگر, البته, شما یک knucklehead در فلوریدا و تگزاس و آریزونا و گرجستان و یا کالیفرنیا که در ادامه به بازدید از حفره های آب بدون پوشیدن یک ماسک و یا تمرین های اجتماعی فاصله شخصی و امنیت عمومی سر در گم می شود. برای کسانی که مسئول آمریکایی ها حسرت برای معشوق و زمان مفتخر مراسم ماندن تا ساعت اندکی از صبح داونینگ آبجو و یا کوکتل خونین بینی جیب خالی وارد کرده است به ارائه یک نیابتی تقریب که تجربه—و در این روند به پرداخت همدلانه ادای احترام به لباس رنگارنگ دلقک ها احمق که تماس های مورد علاقه خود را بارها به خانه.

یکی از سال بهترین, بیل و ترنر راس' ویژگی (اکران در سینما مجازی در جولای 10) یک رمان مستند-داستانی ترکیبی مجموعه ای در داخل و اطراف Roaring 20s نوشیدن استقرار واقع در حومه لاس وگاس که توقف عملیات پس از نهایی فروغ-از-شکوه اختتامیه-شب حزب. در واقع اگر چه این نوار نشان داده شده بر روی صفحه نمایش است که در واقع یک نیواورلئان مشترک به همین نام انتخاب شده توسط فیلمسازان به عنوان یک پایه و جمعیتی از مشتریان که در حال بازی در نسخه های خود را در تا حد زیادی بداهه حالات. آن را منحصر به فرد رسمی شروع بازی شطرنج طراحی شده برای انتقال یک فضای خاص و متنوع از شخصیت و آثار آن را یکپارچه و movingly گرفتن مخلوطی از شادی و سرخوشی mawkishness تاسف و ترحم و جامعه تعریف می کند که از جمله غواصی که در آن گوشه تاریک گفتار نامفهوم موسیقی ثابت است و مشروب الکلی ارزان است و فراوان.

وجود دارد یک درهم و برهم و فضل Roaring 20s یک نوع creaky, متزلزل خستگی موجود در آن پیر مفصل گردنده صندلی تزئینی آن عکس ها و چراغ های چشمک زن و غرق چشم و صف visages از زنان و مردانی پور در طریق درب جلو که در طول روز نیز اجازه می دهد تا در یک دوز سالم از خودنمایی نور خورشید. خونین بینی جیب خالی ذاتی احساس می کنید که خلق و خوی برآمده از آن از طریق فیلمبرداری که باب و نفوذی آن را به عنوان سفر کردن ردیف از عینک پشت نوار و نوسانات و رقص آن را به عنوان حرکت در اطراف آن ناپایدار افراد مشابه به چهره خود را و یا بیش از شانه های خود را مانند یک قوم و خویشی sloshed روح. مدیران' چشم انداز است که از خودی یک جشنی و آن تساوی بینندگان به این امد و شد زیاد به عنوان آن می رود از طریق یک چرخه 24 ساعته از اوایل نوشیدنی بیش از صبح اخبار ترافیک بعد از ظهر آبجو در حالی که تماشای معرض خطر!, و میانه-از-این-شب خوشگذرانی که در آن سرسخت espousals عشق و رفاقت commingle با بی معنی تماس برای مبارزه با.

در مرکز این داستان مایکل مارتین موهای خاکستری سابق بازیگر که shaves در Roaring 20s, خواب بر روی پشت خود نیمکتها و به عنوان خسته MC خود را برای چند نسل به طور منظم. "من به خودم افتخار بر نمی داشتن تبدیل به یک الکلی تا پس از من در حال حاضر یک شکست است. به دلیل الکلی شکست خسته کننده هستند. و من خراب زندگی من هوشیار و پس از آن من به سراغ شما آمد" او مدعی. بوی ناامیدی و ترس oozes از منافذ و هنگامی که او پس از آن می فرماید: "موفقیت چیزی است که شما مسئول. موفقیت اتفاق می افتد و یا آن را نمی خواهد اتفاق می افتد تا حد زیادی با توجه به نیروهای خارج از کنترل خود را" استعفای می آید در سراسر به عنوان استخوان عمیق. او یک جهان بینی های رنگی توسط نا امید کننده ظاهر خود و ترحم و بی کس پذیرش ببخشید شرایطی.

Maudlin سیاسی نیست سخت به در خونین بینی و جیب خالی. نظامی دامپزشک بروس Hadnot tearily با ابراز تاسف از نفرت انگیز درمان او دریافت زیر تور خود را از وظیفه و ادعا نوار است که در آن او احساس می کند مانند خانواده ("من به جا در اینجا"). با ظهر بروس به سختی می تواند مطلق عبارت "یک پشته ببینید اما چند می دانم که" بدون "چند" صدا مانند "میوه." بسیاری از endearingly سودا شخصیت های به زودی خود را نشان می دهد در همین تیز لحظات گفتن: علامت, گلهای روز متصدی بار است که دستی با گیتار; Shay, شب, نوشیدنی, جاری, عمل به عنوان مرغ مادر به مشتریان خود را به عنوان به خوبی به عنوان او به شوخی بزهکار نوجوان پسر Tra; خالکوبی نوازنده پیت ناشیانه تلاش می کند برای خواستگاری Shay; و روان Pam هیچ تردیدی در مورد کشیدن پیراهن او تا به منظور رسیدن به یک نقد و بررسی از 60 سال از سینه.

و دیگر این ارقام را تا اقامت موقت در خونین بینی جیب خالی' گرم و آرامبخش ویژه هر یک از آنها به دنبال اب و هوای و ضرب و شتم توسط زندگی و جذب بیش از حد است که ظاهرا مصرف بیشتر از ساعات بیداری خود را. اين هاردکور زینت خود را معمولی پر هرج و مرج با اشاره jukebox آهنگ و فیلم های تلویزیونی (ویژه, 1961 را از بورس) بدون خط کشی هر چیزی. نزدیک ترین فیلم به آشکارا بیان یک نقطه می آید در اواخر زمانی که مایکل می گوید پیت "شما نیاز به از اینجا دریافت کنید در حالی که شما هنوز هم یک نوازنده" مبادا او باد تا مثل مایکل خودش را از 58 ساله که به نظر می رسد 70 و به روی خود اقدام به جاه طلبی های خود را برای زمان رفتن هیچ جا وجود ندارد. مایکل می داند که بدون توجه به حس با هم بودن و تعلق آن را فراهم می کند, Roaring 20s (و بی حد و حصر در مکان هایی مانند آن) نیز دام cocooning مردم در یک بی حسی مبهم و مه آلود است که طلاق آنها را از خود و آینده خود را.

"که این فیلم داستان مربوط به یک تاریخ و زمان آخرین هورا باش تنها آشنایی بیشتر آن را یک مرثیهای هوا برابر با بخش های شاد و غمگین..."

خونین بینی جیب خالی به رسمیت می شناسد و این واقعیت اساسی در مورد آن محیط و در عین حال با اینحال دودی محبت خود را برای ضرب و شتم های بی تکلف گردنبند را به عنوان به خوبی به عنوان دلسوزی برای مصرف کنندگان سنگین (و مواد مخدر) که به طور غریزی به جذب آن است. مانند هر سوراخ در دیوار Roaring 20s است که در یک بار دعوت در یک rundown فاصله-شتاب کردن مرتب کردن بر اساس راه—تمام رشته چراغ های مسخره نشانه های کف و منسوخ knickknacks (مانند بالا-قفسه چرخ فلک جعبه موسیقی)—و بیش از یک بیت غمگین, غم انگیز محاصره که به شدت حلق آویز برای زندگی عزیز. که این فیلم داستان مربوط به یک تاریخ و زمان آخرین هورا باش تنها آشنایی بیشتر آن را یک مرثیهای هوا مساوی جشن و ماتمزده به عنوان طلوع خورشید نوید پایان دوران, اگر نه برای مایکل و شرکت خود را پس از آن حداقل برای منزوی استقرار بر اساس آن آنها می خواهم زمانی برای دوستی, شرکت, و پشتیبانی.

در حالی که Roaring 20s' تصدی می آید به در خونین بینی جیب خالی—فوری آن گذشته جاودانه در یکبار مصرف-دوربین عکس های نشان داده شده در طول فیلم تا پایان اعتبار—داستان از کاربران آن نیست. جاست هیچ بزرگ روایت نتیجه گیری به هاردکور' gem فقط مجموعه ای از مناظر نحیف افراد محو شدن به شب (یا سحر) در جستجوی جدید وابسته به مشروب خانه که در آن در کنار مردمی قرار دهند آنها می توانید نوشیدنی خود را در غم امید و رویاهای دور. اگر شما اتفاق می افتد برای دیدن آنها را یک شب در, دریغ نکنید برای خرید آنها را دور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن