آمازون جانباز پیتر کیرنس می پیوندد خرید جعبه کارشناسان تیم

خرید جعبه کارشناسان یک رهبر در مدیریت نام تجاری برای فروشندگان آمازون, استقبال پیتر کیرنس به نقش جدید معاون رئ

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

خرید جعبه کارشناسان یک رهبر در مدیریت نام تجاری برای فروشندگان آمازون, استقبال پیتر کیرنس به نقش جدید معاون رئیس جمهور از مشارکت. کیرنس دارای نه سال تجربه رهبری در توسعه کسب و کار و مشتری راه حل در آمازون و سازمان حمایت از آمازون مارک.

خرید جعبه کارشناسان ویژگی های یک تیم بسیار با تجربه از آمازون مشاوران بازاریابی. از طریق سفارشی مشاوره و نرم افزار های تخصصی آنها کمک به شرکت های تر و تمیز سربار الکترونیکی کردن فرآیندهای بهینه سازی محصول لیست حذف تقلبی, لیست و اجرا بیشتر سود آور مبارزات انتخاباتی آگهی. تا به امروز تیم خود توانسته است بیش از 2 میلیارد دلار درآمد برای بیش از 10 ، 000 فروشندگان آمازون.

جوزف هنسن, خرید جعبه کارشناسان مدیر عامل شرکت گفت که کیرنس به ارمغان می آورد به شرکت یک شهرت قوی برای بالا بردن مارک روی آمازون کانال. "او دارای یک پیشینه ثابت برای توسعه استراتژی است که کمک به شرکت های رسیدن به موفقیت بی سابقه ای در بازار است."

هانسن گفت که کیرنس همچنین دارای یک شبکه قوی در صنعت با توجه به گذشته خود تجربه رهبری نه فقط در آمازون اما در شرکت های مانند Feedvisor و 180Commerce. "نقش خود را در این شرکت ها ساخته اند و او را به خوبی متصل است قرار می دهد که او در یک موقعیت منحصر به فرد برای ایمن سازی و توسعه ارجاع روابط با شرکت های دیگر که حمایت از آمازون مارک گفت:" هانسن.

با توجه به هانسن یکی از چیزهایی است که مجموعه خرید جعبه کارشناسان جدا از دیگر آمازون آژانس های بازاریابی است که آن تیم را تجربه غنی در سنگر صنعت. به عنوان شرکت رهبر هانسن به خرید و فروش پنج شرکت و همراه با خرید جعبه کارشناسان شریک جیمز تامسون دکترا تاسیس رستگار, نشان می دهد, بزرگترین, آموزشی, کنفرانس آمازون فروشندگان در آمریکا

تامسون گسترده بینش آمازون فرآیندهای خدمت به عنوان رئیس سابق خدمات آمازون و آمازون برای اولین بار انجام شده توسط آمازون (FBA) مدیریت حساب. و تامسون است که نه تنها در آمازون خود را تجربه. این شرکت 120 کارمند حدود 20 کار کرده اند در آمازون.

هانسن گفت که کیرنس تکمیل خواهد شد شرکت فرهنگ نه فقط به خاطر او هم شده است آمازون خودی اما از آنجا که او خود را شناخته شده است انرژی و نوآوری است.

"در خرید جعبه کارشناسان ما غرور خودمان را در به طور مداوم به دنبال راه هایی برای 'ساخت بهتر دوچرخه'" گفت: هانسن. "پیتر به ارمغان می آورد انرژی و شور و شوق و خارج از جعبه فکر کردن است که کمک خواهد کرد که ما را بیشتر از آنچه که ما انجام بهترین."

خرید جعبه کارشناسان LLC در خدمت مشتریان اعم از با نام تجاری جدید آمازون فروشندگان به تاسیس مارک های پیچیده نیازهای تبلیغاتی و گسترده کاتالوگ محصول. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه خود را از عملکرد خدمات بازاریابی, بازدید www.BuyBoxExperts.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب