تایوان برای به تعویق انداختن که عضویت با توجه به همه گیر

وزیر امور خارجه یوسف وو نسبت به تصمیم گیری برای مدت زمان محدود است که سازمان بهداشت جهانی شرکت کنندگان باید به

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

وزیر امور خارجه یوسف وو نسبت به تصمیم گیری برای مدت زمان محدود است که سازمان بهداشت جهانی شرکت کنندگان باید به عمدی جهانی پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

تایوان خواهد تعویق انداختن تلاش ها برای شرکت در مجمع بهداشت جهانی (م) آغاز شد که روز دوشنبه پس از اعتراض دولت جزیره نیست دعوت نامه دریافت کنند.

"بعد از دقت در عبادت ما مورد قبول این پیشنهاد از متحدان ما و همفکر سازمان ملل به صبر کنید تا زمانی که از سر جلسه قبل از ترویج بیشتر ما پیشنهاد" وزیر امور خارجه یوسف وو گفت.

تایوان تصمیم به پرهیز از رقابت فعالانه برای گنجاندن آن است که با توجه به مدت زمان محدود است که سازمان بهداشت شرکت کنندگان باید به عمدی پاسخ به همه گیر. کوتاه دستور کار مستلزم آن است که زمان در دسترس بود به طور انحصاری اختصاص داده شده به تمرکز بر روی راه هایی برای مدیریت COVID-19, وو به خبرنگاران گفت:.

این رویداد است که معمولا در ژنو برگزار شد بیش از سه هفته دوره کوتاهتر شده است فقط دو روز برگزار شد تقریبا.

تایپه برنامه به ادامه فشار برای سازمان بهداشت جهانی (WHO) عضویت و پس از آن مجمع گنجاندن پس از وقوع بهتر است موجود و هنگامی که "جلسات انجام خواهد شد به طور معمول به مطمئن شوید که وجود دارد خواهد بود کامل و باز کردن بحث گفت:" وو.

مورد مناقشه ادعا

تایوان دعوت شد تا برای حضور در این مجمع به عنوان ناظر برای چندین سال تا سال 2016 زمانی که رئیس جمهور Tsai و نشستند ون پا به نقش خود. Tsai و رد این تصور که تایوان بخشی از چین در حالی که چین اصرار دارد که خود حاکم بر دولت در آن ادعا می کند به عنوان قلمرو خود حق ندارد به روابط دیپلماتیک و یا عضویت در سازمان ملل متحد بدن.

اما تایوان یکی از اولین کشورها برای اجرای اقدامات جدی برای مبارزه با این ویروس با آن پاسخ اولیه و در نتیجه پایین مورد تعداد فقط 440 و یک کشته و هفت. منتقدان می گویند که تا به حال آن که شامل تایوان توصیه های خود پاسخ این سازمان می تواند به سرعت بیشتر و پیشتر از گسترش ویروس.

علاوه بر این هر دو که و چین می گویند تایوان تحویل داده شده است که کمک های لازم و اطلاعات که به آن نیاز دارد در طول همه گیر — یک ادعا می کنند که تایوان به شدت اختلافات.

انتقاد بیش از محرومیت

دانیل لو یک تایوانی سابق نماینده به بهداشت گفت: DW که سیاست نباید دخالت با یک هماهنگی جهانی در پاسخ به مرتبط با سلامت مهم است.

"این است که نه تنها ارائه یک پلت فرم به بیماری های عفونی, اما همه مسائل بهداشتی," او گفت:. "سلامت مهم تر از هر چیز دیگری است. ما نیاز به نگاه در حوزه سلامت به عنوان اساسی حقوق بشر. باید آن را در نظر گرفته و بالاتر از مسائل سیاسی."

"این منصفانه نیست که ما [تایوان] باید به انجام این کار توسط خودمان و بدون همکاری و کمک در صحنه بین المللی," او اضافه شده است.

وزیر امور خارجه وو اضافه شده که وزارت او احساس "تاسف عمیق و قوی نارضایتی" که که "منجر به فشار از دولت چین و همچنان به بی اعتنایی به سلامت از 23 میلیون نفر از تایوان است."

با وجود خروج خود را از این که تایوان است که هنوز هم همکاری نزدیک با ایالات متحده و بسیاری از کشورهای اروپایی به توسعه واکسن ها و داروها و سریع COVID-19 تست کیت. این کشور جزیره ای نیز اهدا میلیون ها نفر از ماسک های صورت و همچنین مادون قرمز دوربین های تصویربرداری حرارتی, 35,000, دماسنج و 250 اتوماتیک دمای بدن سیستم های تشخیص به کشورهای خارجی گفت: وو.

lc/rt (AP, Reuters)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب