Amber Heard متهم از داشتن اواخر شب Meetups با Elon Musk در Johnny Depp محاکمه

جانی دپ ظاهرا از دست رفته بخشی از خود افترا محاکمه در برابر گروه اخبار روزنامه ها در روز جمعه. به عنوان دپ سرا

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

جانی دپ ظاهرا از دست رفته بخشی از خود افترا محاکمه در برابر گروه اخبار روزنامه ها در روز جمعه. به عنوان دپ سرایدار ارائه شهادت در دادگاه در مورد Amber Heard را گفته مکرر اواخر شب بازديد از Elon Musk بازیگر خود را در یک جلسه به بحث در مورد یک فیلم جدید در پروژه با توجه به ایمیل های روزانه.

دپ است تحت پیگرد NGN بیش از یک سال 2018 داستان که در زد آفتاب و برچسب به او "wife-beater" پس از اتهامات سوء استفاده های داخلی از شنیده می شود. ناشر دفاع استوار بر 14 جداگانه اتهامات سوء استفاده از شنیده که گفته رخ داده بین سال های 2013 و 2016. دپ را رد کرده است تمام اتهامات سوء استفاده و ادعا کرده است در دادگاه است که آن را شنیده بود که مورد آزار قرار گرفته و ساخته شواهد خود سوء استفاده در طول سال در یک دقیق Gone Girl-مانند طرح.

روز جمعه اقدامات تا حد زیادی به دنبال همان الگوی تاسیس شده در روز گذشته از دادگاه با شهود متصل به دپ انکار است که آنها همیشه می خواهم دیده می شود شنیده می شود با کبودی و یا علائم بر روی پوست او با وجود عکس از شنیده با آسیب های نشان داده شده توسط وکیل مدافع ساشا Wass. اما حداقل یک توسعه گیر کردن به عنوان یک سرایدار از دپ لس آنجلس خانه Alejandro رومرو شهادت در مورد شنیده ادعا rendezvouses با تسلا موسس (و در حال حاضر افتخار پدر) Elon Musk.

زمانی که دپ دور شد رومرو شهادت جمعه مشک متوقف بین 11 ساعت و نیمه شب "چند بار در هفته" the Daily Mail گزارش. رومرو افزود که او "متوجه نشدم هر کبودی و کاهش تورم علامت قرمز و یا هر گونه صدمات از هر نوع به Ms شنیده ،

رومرو نوشته بود در خود شاهد بیانیه ای که بازدیدکننده داشته است آغاز شد و در ماه مارس 2015, Daily Mail گزارش. "به صورت اولیه خود را بازدیدکننده داشته است من دریافت یک تماس از خانم شنیده ام که بگویم من به آقای مشک دسترسی به گاراژ برای ساخت و سپس او را به پنت هاوس" رومرو گزارش نوشت. "پس از او ساخته شده بود چند بار Ms شنیده ارائه آقای مشک با خود گاراژ از راه دور و یک fob به آقای دپ پنت هاوس. من اعتقاد دارم که او بازدید Ms شنیده می شود چند بار در هفته و او را همیشه بازدید که آقای دپ در خانه نبود."

رومرو اصرار داشت که او را به یاد تاریخ بازدیدکننده داشته است به این دلیل که برای اولین بار رخ داده است در همان روز از زن و شوهر در حال حاضر بدنام مبارزه با خشونت به پایان رسید که با دپ انگشت قطع بودن. (شنیده ادعا می کند که دپ مجروح خود را زمانی که او شکست یک گوشی در برابر یک دیوار پس از یک حمله ساخته شده است که ترس برای زندگی خود; دپ, ادعای آسیب دیدگی هنگامی رخ داد که شنیده پرتاب یک بطری ودکا در او.)

در یک رسوب در ماه گذشته شنیده بهترین دوست شوهر سابق جاش درو ادعا که شنیده و مشک مشغول کرده بود در "سه راه امر" با Cara Delevingne. مشک این ادعا را تکذیب کرد و در بیانیه ای به صفحه شش. "کارا و من در حال, دوستان, اما ما هرگز صمیمی" مشک نوشت. "او خواهد تایید این. همچنین, من آرزو می کنم برای تایید دوباره که کهربا و من فقط شروع به رفتن حدود یک ماه پس از طلاق خود را پر کردن. من فکر نمی کنم من همیشه حتی در مجاورت کهربا در طول ازدواج خود را!"

"در مورد این طرح دعوی در دادگاه, من توصیه می کنم که همه درگیر دفن تبر و حرکت در..."

"در مورد این طرح دعوی در دادگاه, من توصیه می کنم که همه درگیر دفن تبر و حرکت" مشک اضافه شده است. "زندگی خیلی کوتاه است برای چنین تمدید منفی. هیچ کس در حال رفتن به می گویند پس از آن بیش از همه است که آنها آرزو دادگاه نبرد تا به حال به طول انجامید!"

روز جمعه رومرو همچنین شهادت داد که در مارس 25, 2016, چهار روز پس از یکی از اتهام خشونت حوادث که در آن شنیده ادعا دپ ضربه او ایستاده بود "سه پا" از شنیده می شود که او برای کلید به واحد و رعایت نمی کنند هر گونه آسیب و یا نشانه گذاری بر روی چهره او به Daily Mail گزارش.

و یکی از دپ محافظان تراویس McGivern ارائه اضافی شهادت جمعه این ادعا که در حالی که او هرگز شاهد دپ حمله شنیده و او را از دیدن شنیده سوء استفاده دپ. در ماه مارس 2015 که دپ گفته برداشت شنیده و بارها و بارها ضربه او به Daily Mail گزارش McGivern ادعا می کند که از آن شنیده شد که پرتاب کامل می توانید از ردبول در این بازیگر پشت مشت او را در چشم و تف انداخت و کیف پول او را از بالکن.

در پاسخ به جریان محاکمه یک نماینده برای شنیده گفت: غرور نمایشگاه "کهربا هرگز خواست این اقدامات را به محل. کهربا به دست آمده داخلی-خشونت سفارش محدود در برابر دپ در سال 2016 و در تلاش است به حرکت در زندگی خود را با. آن است که جانی دپ در آورده است که این اقدامات بر علیه یک روزنامه انگلیسی و کشیده او را به انگلستان دادگاه به شواهد در برخی از ناراحت کننده ترین لحظات زندگی خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن