مغلوب ساختن پیشی جستن دستیار پیتر ناوارو را Bonkers سی ان ان مصاحبه: 'به صلح یک شانس بده هیدروکسی شانس'

کاخ سفید تجارت مشاور پیتر ناوارو به نظر می رسد در سی ان ان روز سه شنبه صبح برای دیگری خارج از ریل مصاحبه در ای

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

کاخ سفید تجارت مشاور پیتر ناوارو به نظر می رسد در سی ان ان روز سه شنبه صبح برای دیگری خارج از ریل مصاحبه در این زمان اختصاص مقدار زیادی از انرژی خود را برای ترویج ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین پس از یک مناقشه جدید مطالعه پیدا کردن برخی از کارآمدی در درمان coronavirus.

هفته گذشته در پی غذا و دارو لغو اضطراری استفاده از هیدروکسی کلروکین با توجه جدی به مسائل ایمنی و عدم سود برای COVID-19 بیماران میشیگان مطالعه نشان مغلوب ساختن پیشی جستن-تبلیغ مواد مخدر کمک به بیماران برای زنده ماندن از ویروس. یافته اما به سرعت مورد مناقشه توسط کارشناسان دیگر که به ذکر است که از مطالعه حذف شدند تعداد زیادی از بیمارانی که تا به حال نشده است از بیمارستان مرخص شده.

ظاهر می شود در سی ان ان جدید روز, ناوارو سرعت خار کردن یک سری از سوالات از لنگر John Berman در مورد سریع موج جدید کروناویروس موارد در چندین ایالت بلافاصله ترجمه هیدروکسی کلروکین به عنوان یک تعویض بازی است که تا حد زیادی می تواند کاهش میزان مرگ و میر.

ناوارو را در و ادعا می کنند که دلیل ایالات متحده در حال تجربه افزایش موارد به دلیل بالا بدون علامت گسترش نادیده گرفتن افزایش بستری شدن در بیمارستان و این واقعیت است که دیگر کشورهای توسعه یافته در حال تجربه سریع کاهش می یابد و در موارد تایید شده. در همان زمان مغلوب ساختن پیشی جستن دستیار نگه داشته و با اشاره به این بیماری به عنوان "چین ویروس" در حالی که pivoting به مورد علاقه خود را مالاریا مواد مخدر است.

"پیتر, من برای رسیدن به هیدروکسی کلروکین," برمن اشاره کرد در یک نقطه اقدام به سوال ناوارو در مورد ماسک-پوشیدن.

"نگاه شما ضرب و شتم که یکی به مرگ و من نمی خواهد درگیر در آن" ناوارو griped بیش از یک سوال در مورد رئیس جمهور علنا با پوشیدن یک ماسک متهم CNN از ساخت یک "الگوی رفتاری" از آن است.

ناوارو در بین تلاش برای تزریق هیدروکسی کلروکین به مکالمه نیز توصیه شده علیه اضافی مستندات برای جلوگیری از گسترش این ویروس هشدار داد که بیشتر stay-at-home سفارشات باعث خواهد شد مردم به "مرگ از اعتیاد به الکل و افسردگی است."

برمن در نهایت به بررسی بحث مواد مخدر باعث ناوارو به صراحت تماس FDA برای معکوس کردن مواضع خود در هیدروکسی کلروکین اضطراری استفاده به عنوان یک COVID-19 درمان است. سی ان ان لنگر در ضمن اشاره کرد که در این مطالعه دو سو کور و تصادفی استاندارد طلا در آزمایش های بالینی.

"به صلح یک شانس بده هیدروکسی شانس" ناوارو ضرب گلوله کشته است.

طولانی گفتگو خواهد careen به یک پایان زمانی که برمن اقدام به مقابله با ناوارو در رئیس جمهور جیر حمله به راننده نسکار بابا والاس که سیاه و سفید خانه مطبوعات وزیر Kayleigh McEnany امتناع به آدرس مغلوب ساختن پیشی جستن را در مؤتلفه پرچم.

ادعا نبود خود را "لین" به او "نه یک جانشین" ناوارو در ادامه می گویند که او نمی "دیدن مسابقه" چرا که او از کالیفرنیا. او سپس به اشتراک گذاشته یک داستان از جوانان خود را که به شکل فعلی خود را نژادی views.

"من بیداری در مسابقه موضوع بود که من هشت سال در یک Woolworth فروشگاه در غرب پالم بیچ فلوریدا زمانی که من راه می رفت و من در زمان یک نوشیدنی از رنگ آب چشمه چون من می خواستم برای دیدن رنگ آب," او گفت:. "و این زن آمد به من و فقط به آرامی گفت:" شما نمی توانید نوشیدنی از آن است.' من به 'چرا؟' او می گوید: "این برای مردم رنگی.' من 8 سال است که هیچوقت حس را به من. من در کالیفرنیا ما نمی دیدن مسابقه خارج وجود دارد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن