امریکن اکسپرس, کشف, مسترکارت و ویزا به قدرت جهانی گسترش, ساده, سازگار, دیجیتال, پرداخت, تجربه

E-commerce رسیده ارتفاعات جدید در سراسر جهان به عنوان بیشتر مصرف کنندگان در حال رفتن آنلاین به امن لمسی-خرید ر

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

E-commerce رسیده ارتفاعات جدید در سراسر جهان به عنوان بیشتر مصرف کنندگان در حال رفتن آنلاین به امن لمسی-خرید رایگان در سراسر مختلف بازرگانان و سیستم عامل. در حال حاضر آن را مهم تر از همیشه که آنلاین پرداخت تجربه بدون درز است و سازگار در تمام انواع کانال های دیجیتال و کارت های. امریکن اکسپرس, کشف, مسترکارت و ویزا اعلام کرد که هر یک از آنها ابتدا ویژگی های آماده سازی برای گسترش جهانی از کلیک بر روی پرداخت آنلاین پرداخت – بر اساس EMV® از راه دور امن تجارت صنعت استاندارد در بیشتر مناطق جغرافیایی از جمله استرالیا, برزیل, کانادا, هنگ کنگ, ایرلند, کویت, مالزی, مکزیک, نیوزیلند, قطر, عربستان صعودی, سنگاپور, امارات متحده عربی و انگلستان با دیگران به دنبال.

کلیک کنید به پرداخت را به هدف آنلاین پرداخت ساده و امن برای مصرف کنندگان در سراسر وب و موبایل سایت موبایل نرم افزار و دستگاه های متصل با جایگزین کردن وقت گیر کلید ورود شخصی و شماره حساب و اطلاعات پرداخت. پیشرفته دیجیتال پرداخت راه حل آینه سازگار, سازگار تجربه پرداخت در فروشگاه های فیزیکی – با استفاده از یک ترمینال به قبول تمام کارت پرداخت. سازگار با هدف همکاری چشم انداز برای آینده است که با کلیک بر روی پرداخت خواهد شد و مصرف کنندگان ارائه یک تجربه کارآمد در سراسر هر گونه دیجیتال, پرداخت, محیط زیست و یا شبکه.

امریکن اکسپرس, کشف, مسترکارت و ویزا اعلام جهانی دیجیتال پرداخت راه حل در ایالات متحده در ماه اکتبر 2019. پس از بیش از 10 ، 000 تجار شده اند قادر می سازد به مشتریان خود را با گزینه ای برای کلیک بر روی پرداخت از جمله Cinemark, Crate & Barrel, Expedia, تازه, مستقیم, Jo-Ann پارچه و صنایع دستی, Joseph A., بانک, بازار, بخش Rakuten متحده, Saks Fifth Avenue, و SHOP.com در میان دیگران. اضافی قابل توجه بازرگانان در سراسر جهان است که متعهد به حمایت از کلیک بر روی پرداخت شامل امارات میتر 10 (New Zealand) Ltd. Noel لیمینگ, 1 روز, Pizza Hut, استرالیا, انبار Torpedo7, Ticketek و انبار لوازم التحریر. برای تجار این پرداخت راه حل می تواند کمک به کاهش اصطکاک در طول فرآیند خرید کالا و خدمات کمک های مالی و یا زمانی که دستی کارت ورود طول تاریخ شده است مورد نیاز به صورت آنلاین پرداخت. تجار هم اکنون می توانید دسترسی به یک ترمینال مجازی برای چندین مارک های کارت معنای ساده و روان به طور کلی دیجیتال تجربه پرداخت برای مصرف کنندگان است.

"در حال حاضر بیش از همیشه تقاضا برای مواد غذایی تازه و مواد غذایی تحویل در تمام زمان بالا با بسیاری از مشتریان جدید تلاش FreshDirect برای اولین بار گفت:" تامی Berentson مدیر ارشد بازاریابی افسر FreshDirect. "برای این مشتریان جدید و همچنین برای ما وفادار زیر کلیک کنید برای پرداخت ارائه می دهد اعتماد به نفس که معاملات خود را خواهد بود ساده و کارآمد و امن است."

به رشد پذیرش فراتر از موجود تجار هر شبکه شروع به کار با آن پرداخت ارائه دهندگان خدمات دروازه و acquirers در سراسر اکوسیستم به آماده شدن برای عملکرد کارآمد پرداخت آنلاین است که پشتیبانی از تمام شرکت شبکه. در ایالات متحده و شرکای تجاری از جمله ACI در سراسر جهان Aurus, Blackbaud, BlueSnap, Braintree (پی پال خدمات) Cybersource جهانی پرداخت مسترکارت پرداخت, دروازه پرداخت, خدمات و مربع در حال ارائه به تجار خود با گزینه ای برای فعال کردن کلیک کنید برای پرداخت. پشتیبانی اضافی برای گسترش از کلیک بر روی پرداخت می آید از شرکای بین المللی از جمله Checkout.com ظهر پرداخت SafeCharge و Windcave, در میان دیگران, به عنوان شبکه های رول آن را در جغرافیای.

در مورد امریکن اکسپرس
امریکن اکسپرس در سطح جهان پرداخت یکپارچه شرکت ارائه به مشتریان با دسترسی به محصولات بینش و تجربه است که غنی سازی زندگی و ایجاد کسب و کار موفقیت. اطلاعات بیشتر در مورد کلیک کنید تا پرداخت در americanexpress.com و ارتباط با ما در facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress و youtube.com/americanexpress.

کلید لینک به محصولات و خدمات شرکت با مسئولیت اطلاعات: شارژ و کارت های اعتباری کسب و کار کارت های اعتباری, خدمات مسافرتی, هدیه, کارت, کارت های اعتباری, خدمات تجاری, Accertify, InAuth, شرکت, کارت, سفر کسب و کار و مسئولیت شرکت های بزرگ.

در مورد کشف
کشف خدمات مالی (NYSE: DFS) مستقیم بانکداری و خدمات پرداخت شرکت با یکی از شناخته شده ترین برندها در ایالات متحده آمریکا خدمات مالی. از زمان آغاز آن در سال 1986 این شرکت تبدیل به یکی از بزرگترین صادر کنندگان کارت در ایالات متحده است. این شرکت مسائل کشف کارت امریکا پاداش نقدی پیشگام و خصوصی ارائه می دهد وام های دانشجویی, وام های شخصی و وام خانه و چک کردن و حساب های پس انداز و گواهی سپرده از طریق آن مستقیم کسب و کار بانکی. این عمل به کشف شبکه ای جهانی متشکل از کشف شبکه با میلیون ها نفر از تاجر و پول نقد دسترسی به مکان های نبض یک ملت پیشرو ATM/بانکی شبکه; و Diners Club International جهانی پرداخت شبکه با پذیرش در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر www.discover.com/company.

در مورد مستر (NYSE:MA)
مسترکارت یک شرکت فن آوری جهانی در این صنعت پرداخت. ماموریت ما این است که برای اتصال و قدرت فراگیر اقتصاد دیجیتال است که منافع همه در همه جا با ساخت معاملات امن, ساده, هوشمند, و در دسترس است. با استفاده از داده های امن و شبکه های, مشارکت و شور و شوق ما نوآوری و راه حل های کمک به افراد و موسسات مالی, دولت ها و کسب و کار خود را متوجه بیشترین پتانسیل. ما نجابت quotient یا DQ درایوهای فرهنگ ما و همه چیز ما در داخل و خارج از شرکت ما است. با ارتباط در سراسر بیش از 210 کشور و سرزمین ما در حال ایجاد یک جهان پایدار است که باز بی بها امکانات برای همه. www.mastercard.com.

در مورد ویزا
ویزا, Inc. (NYSE: V) در جهان است رهبر در دیجیتال پرداخت. ماموریت ما این است که برای اتصال جهان از طریق نوآورانه ترین و قابل اعتماد و امن شبکه پرداخت - فعال کردن افراد کسب و کار و اقتصاد به رشد است. ما پیشرفته جهانی پردازش شبکه VisaNet فراهم می کند امن و قابل پرداخت در سراسر جهان است و قادر به جابجایی بیش از 65,000 معامله پیام دوم. شرکت بی امان تمرکز بر نوآوری است یک کاتالیزور برای رشد سریع دیجیتال تجارت بر روی هر دستگاه برای همه در همه جا. به عنوان جهان حرکت از آنالوگ به دیجیتال ویزا است استفاده از نام تجاری ما, محصولات, مردم, شبکه و مقیاس برای شکل دادن به آینده تجارت است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزا visa.com/blog و @VisaNews.

کلیک برای پرداخت آیکون متشکل از پنج ضلعی, طراحی گرا در کنار آن با تلطیف تصویر از سریع به جلو نماد در سمت راست تشکیل شده توسط یک خط مستمر است یک علامت تجاری متعلق به و با اجازه از EMVCo, LLC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن