که به بیرون درز بایدن تماس برای اوکراین ؟

آنها به بیرون درز ارتباطات از حزب دموکرات نامزد حزب سوسیالیست و محافظه کاران در حال حاضر به اشتراک گذاری آنها

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

آنها به بیرون درز ارتباطات از حزب دموکرات نامزد حزب سوسیالیست و محافظه کاران در حال حاضر به اشتراک گذاری آنها را در سراسر رسانه های اجتماعی در امیدوار است که آنها به شما کمک تهمت مجدد انتخابات. آن را برای تلفن های موبایل مانند ماه های آخر 2016 انتخابات—یا ارتفاع 2019 را Burisma جنون—اما نوار منتشر شده در پنج شنبه ها از نقض.

آندری Derkach—یک سیاستمدار اوکراین با KGB, پس زمینه یک میل شدید برای تئوری های توطئه و ارتباط دوستانه با رودی جولیانی—منتشر شد یک میزبان از مکالمات بین معاون رئیس جمهور جو بایدن و رئیس جمهور سابق اوکراین پترو Poroshenko. به بیرون درز مذاکرات ادعا را نشان می دهد دو بحث شلیک اوکراین دادستان در ازای آمریکا برای حمایت از یک میلیارد دلار وام از صندوق بین المللی پول. آن چیزی است که بایدن خود پذیرفته شده سال پیش و آن را پس از راه اندازی بی اساس توطئه در مورد اتهام vendetta بایدن به اوکراین سابق دادستان کل. پس کجا ضبط شده از کجا آمده اند و چه آنها نشان می دهد ؟

خوش آمدید به سوراخ خرگوش, که در آن ما شیرجه رفتن عمیق در بزرگترین داستان. آن را برای جانور در داخل اعضا. تاریخ تا امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب