امریکا #1 موفقیت مربی اعلام جدیدترین گواهی مربی ملیسا شیا

جک Canfield, بنیانگذار کنفیلد گروه آموزش و نیویورک تایمز نویسنده پرفروش از "اصول موفقیت" و "سوپ جوجه برای روح"

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

جک Canfield, بنیانگذار کنفیلد گروه آموزش و نیویورک تایمز نویسنده پرفروش از "اصول موفقیت" و "سوپ جوجه برای روح" سری مفتخر است به معرفی جدیدترین کنفیلد گواهی مربی در موفقیت اصول و این کنفیلد روشملیسا درخت روغن قلم.
 
ملیسا صرف ساعت های بی شماری یادگیری تمرین و آموزش روش های اثبات شده از اصول موفقیت به طوری که او می تواند تسهیل موفقیت بیشتر برای افراد و گروه ها در سراسر جهان است. با تبدیل شدن به یک مربی گواهی در این کنفیلد روشملیسا با موفقیت نشان داده است که او به شدت مورد مطالعه مواد و اعمال آن را به زندگی خود او و آموزش او و در حال حاضر مجهز به آموزش این قدرت دگرگون کار شما و یا سازمان شما.
 
ملیسا یک مربی برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات. با بیش از 15 سال سرمایه گذاری املاک و مستغلات تجربه او متعلق به 6 مجتمع های آپارتمانی, 360 واحد های فردی مطرح شده بیش از 30 میلیون نفر در پایتخت rehabbed بیش از 400 واحد و ساخته شده است یک کارگزاری املاک و مستغلات سرمایه گذاری و شرکت است که سه برابر فروش آن در عرض 2 سال. ملیسا نیز ساخته شده است یک فروش کوتاه مدت و مذاکره شرکت برای کمک به صاحب خانه که رو به سلب حق اقامه دعوی با آموزش و پرورش و محبت به عنوان اصول راهنما در ضمن ارائه مهارت های زندگی به مورد نیاز را برای مشتریان خود به بازسازی زندگی خود را.
 
ملیسا رئیس جمهور LIREIA, بزرگترین, NY, شبکه انجمن مجوز نیویورک و کنتیکت کارگزار املاک و مستغلات مجوز وام افسر مدیر راه روشن حمایتی مسکن و مدیر عامل شرکت روزمره ملک خدمات. در سال 2019 او برنده فرشته جایزه برای او کار انسان دوستانه.

ملیسا ارائه می دهد چند برنامه های آموزشی از جمله یک هفته به آموزش موفقیت برای املاک و مستغلات آغاز سرمایه گذاران. او مربی بیش از 100 دانش آموزان با استفاده از اصول موفقیت همراه با مهارت های املاک و مستغلات سرمایه گذاری. از دانش آموزان از این برنامه ها 85% ساخته اند پول خود را به عقب و بیشتر در عرض 2 سال, 4 دانش آموزان به دست آورده اند بیش از 250.000 دلار, 2 دانش آموزان به دست آورده اند بیش از 500 ، 000 دلار و یک دانش آموز به دست آورده بیش از 1 میلیون دلار است. ملیسا نیز تا به حال 11 دانش آموزان قادر به ترک شغل تمام وقت و کار خود را.

اگر شما به دنبال راهنمایی با املاک و مستغلات و یک مربی برای هدایت شما در تماس با ملیسا درخت روغن قلم. او را از تسلط بر اصول موفقیت همراه با پس زمینه های گسترده در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کمک خواهد کرد که به شما و کسب و کار شما را به سطح بعدی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب