Wondershare UniConverter: ویدئو قدرتمند مبدل جعبه ابزار برای دوربین طرفداران

با انواع مختلفی از دوربین های موجود در بازار امروز چالش برانگیز است به درک چه فرمت و رزولوشن دستگاه را به گرفت

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

با انواع مختلفی از دوربین های موجود در بازار امروز چالش برانگیز است به درک چه فرمت و رزولوشن دستگاه را به گرفتن عکس و ضبط فیلم در. اگر چه هر فرمت جوانب مثبت و منفی این امر می تواند غیر منصفانه به انتظار داریم که تصاویر و کلیپ های آنها ضبط می شود سازگار با تمام نرم افزار و سیستم عامل دستگاه.

در سال 2009 Wondershare (او: 300624) شرکت منتشر شد UniConverter که ارائه آسان برای استفاده و حرفه ای رسانه ای تبدیل راه حل است. در ابتدا راه اندازی شد به تبدیل فایل های رسانه ای به خود مربوطه با فرمت, با توسعه دهندگان تلاش های خستگی ناپذیر و سخت کار آخرین نسخه از نرم افزار حاوی مجموعهای از ویژگی های دیگر مانند ویدئو و تصویر فشرده سازی دیسک رایت ، به کمک آماتور و حرفه ای تولید و صنعت-استاندارد خروجی به صورت شخصی و مقاصد تجاری.

به عنوان از آوریل سال 2020 UniConverter مرکز منابع را فراهم می کند آگاهی کامل در مورد دوربین های دیجیتال و مربوط به خود را فرمت انواع. از آنجا که هر دستگاه و فرمت های رسانه ای را پشتیبانی می کند ارائه مزایای مختلف و متفاوت در خود جنبه های منفی این دوربین عاشقان می توانید یک درک دقیق از نوع دوربین و مربوط به فرمت اسیر فایل های رسانه ای می تواند تبدیل به.

درک عمیق از این گرفتن اسباب بازی و پسوند فایل استفاده می کنند پس از تیراندازی در مفید آمده است زمانی که عکس ها یا فیلم هایی که دستگیر شده اند توسط آنها را منتقل به یک کامپیوتر و یا دستگاه های مشابه اما موفق به باز کردن به علت ناسازگار نرم افزار. ساخته شده است در ابزار تبدیل در Wondershare UniConverter می تواند تبدیل آن ناسازگار فایل به یک فرمت قابل شناسایی نبود برای دسترسی آسان. 'تبدیل تمام فایل ها به منوی' یک 'تصویری' تب است که لیست تمام قالب های مربوطه قطعنامه های این برنامه می توانید تبدیل فایل های رسانه ای. در سمت راست از منو نیز 'دستگاه' تب را قادر می سازد که کاربران برای انتخاب یک دستگاه خاص از پیش تعیین شده برای تبدیل. تبدیل دسته ای است که در عین حال یکی دیگر از قابلیت تبدیل چندین فایل های رسانه ای در یک بار در اطراف 30x سرعت سریع تر با UniConverter.

همچنین داشتن دانش مناسب و معقول از اندازه به همان اندازه مهم است در مواردی که یک اسیر ویدئو به اشتراک گذاشته شده بر روی یک پلت فرم رسانه های اجتماعی و یا با همکاران و اعضای خانواده یا دوستان است. اگر پلت فرم شبکه های اجتماعی یا رسانه ها-به اشتراک گذاری برنامه حاضر به پذیرش فایل های خود را با توجه به اندازه غول پیکر, Wondershare UniConverter را 'تصویری فشرده سازی' ابزار در جعبه پنجره نجات آپلود از این وضعیت با کاهش اندازه این فیلم به کلیپ های سازگار با این وب سایت. این همچنین مصرف کمتر پهنای باند اینترنت در حالی که آپلود.

"ما روزانه دریافت چندین ایمیل از ما مصرف کنندگان هر دو پس از تولید حرفه ای و ویرایش ویدئو, علاقه مندان به بیان چگونگی Wondershare UniConverter اتحادش را تغییر راه خود را از کار و زندگی خود را ساده تر با صرفه جویی در آنها را به یک مقدار مناسب و معقول از زمان. چنین بازخورد مثبت تا حد زیادی ما را تشویق به بهبود بهره وری از برنامه و آن را حتی قوی تر به ارائه بی عیب و نقص تجربه در حال ویرایش. در اینجا ما می خواهم برای اطمینان از مشتریان وفادار ما است که ما را به ادامه کار خستگی ناپذیر به آنها می دهد بهترین ارزش برای پول محصول. ما نیز با خوشحالی به اطلاع رسانی است که یک نسخه به روز رسانی از برنامه UniConverter12 با بهبود عملکرد و یک زن و شوهر از ویژگی های جدید است که در این خط لوله است. این نرم افزار است که انتظار می رود به بازار جایی در سه ماهه سوم از سال 2020 گفت:" Wondershare UniConverter تیم توسعه دهنده.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب