Ann Marie پویگ مورد بحث چگونه یک کسب و کار می داند که چگونه به انتخاب یک مشاور مالی

با چنین مقادیر عظیم مالی متخصصان در رقابت برای کسب و کار خود و چیدن یک حق می تواند مسحور کننده. Ann Marie پویگ

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

با چنین مقادیر عظیم مالی متخصصان در رقابت برای کسب و کار خود و چیدن یک حق می تواند مسحور کننده. Ann Marie پویگ یک کارشناس مالی کارآفرین و نیکوکار از کاستاریکا می دهد هفت کلید ویژگی برای جستجو در حالی که انتخاب یک متخصص.

در مورد تلاش خود را رزرو دارایی ها و هر چیزی مربوط به خود را جبران شما می خواهم به نفع و نه به ترک هر چیزی را به شانس. از این رو هنگامی که شما در حال چیدن مالی متخصص این مهم است به انتخاب یکی که مهارت و در عین حال که شما با آنها مرتبط. یک چیز هر کس نیاز به جلوگیری از تحت پوشش هزینه های درهم شارژ و شوک اتهامات عنوان شده علیه. همواره از مقدار کسی اتهام و سعی کنید بپرسید که چگونه شما شارژ خواهد شد. می گوید پویگ "که نشان می دهد پرسیدن که آیا آنها به اتهام به طور مداوم هزینه برای سازمان و یا اگر آنها را به اتهام شما با توجه به چه مقدار در دارایی های آنها تجویز برای شما."

مشاوران مالی که در شک باید چند نامه پس از خود نام: CFP CPA ChFC ، کشف چه نوع گواهینامه(ع) فردی است و در عین حال علاوه بر درک آنچه که این نامه چیست. یک CFP یک برنامه ریز مالی خبره و این حمایت نیاز به قابل اندازه گیری از مطالعه فقط به عنوان مرگ سخت تست. حسابدار خبره حسابداری عمومی در حالی که هنوز نیاز به مقدار زیادی از تناسب اندام و اطلاعات را پوشش می دهد یک جایگزین قلمرو بودجه نسبت به یک CFP. هر تاکید قابلیت و صدور گواهینامه اختصاص یک جایگزین تخصص بنابراین ایجاد حس از آنچه شما نیاز دارید و پس از انتخاب کسی که با حق اعتبارنامه.

برای مثال در صورتی که شما نگه دارید تا خصوصی تلاش شما واقعا باید به در نظر گرفتن یک CPA. حسابداران رسمی در نظر مسئول تنظیم است که یک قطعه اساسی از ارشاد برای کسب و کار متفکرین. ثبت نام مشاوران سرمایه گذاری (ریا) هستند محترم شریک برای افرادی که به سادگی به دنبال کسی برای مدیریت پول خود را.

وجود دارد هیچ چیز بی مورد با درخواست که یک بودجه متخصص ارائه شما را با نمونه هایی از کار این فرد در سوال قبل از انجام داده است. شما باید بدانید که آیا شما در حال استفاده از کسی که فقط تأیید و یا در صورتی که شما استخدام کسی با دوره های طولانی از تجربه. متحده پویگ "وجود دارد هیچ استاندارد در آنچه به دنبال. بلکه همه چیز متکی بر آنچه شما نیاز دارید. روشن در خواسته های خود را و نمی توان تردید به درخواست توضیح بیشتر در صورتی که شما نمی درک آنچه شما به نظر می رسد."

به عنوان در هر رابطه مکاتبات ضروری است برای پیشرفت. بپرسید که چگونه و چقدر بالقوه خود را مشاور مذاکرات با مشتریان. حقیقت گفته شود, برخی از ارسال گزارش هر سال یک بار و شما نمی توانید اطلاع از آنها مقدار از زمان. دیگران و سپس دوباره ارائه اجتنابناپذیری سازگار ارتباط با ثابت تماس با روشها برای ایمیل, اطلاع رسانی, و یا تلفن.

برنامه ریزی مالی از شروع می تواند کمک به اطمینان حاصل شود که کسب و کار قادر خواهد بود برای زنده ماندن تقریبا هر چیزی.
ساخت یک برنامه مالی و ساخت یک نمونه کارها سرمایه گذاری می تواند یک راه بسیار خوبی برای آماده شدن برای آینده و حسابدار حرفه ای می تواند کمک به شما در ایجاد زمینه های مناسب با اجازه شما دقیقا ببینید که در آن کسب و کار می ایستد اقتصادی است. هنگامی که این برنامه است و در جای خود به عنوان اساسی به عنوان یک آزمایش بالینی شما باید صفحه نمایش این سرمایه گذاری در سه ماهه قضیه حداقل برای اهداف زودگذر و سالانه برای مسافت های طولانی به اهداف.

آن را ممکن است به نظر می رسد نکته آشکار و در عین حال آخرین نقطه است به خصوص قابل توجه است. تضمین مشاور شما کسی است که به نظر می رسد همه حساب بود واقعا مشتاق کمک به شما. این یکی از مهم ترین ویژگی در پرتو این واقعیت است که فقدان درک از خود و اهداف خود را در بخشی می تواند سریع و فاجعه است.

در مورد Ann Marie پویگ

Ann Marie پویگ شده است برجسته مشاور کنترل مدیر حسابداری مدیر حسابداری و مالی و رئیس امور مالی برای تقریبا 20 سال است. او دو زبانه در زبان اسپانیایی و انگلیسی و دارای شهرت دقیق و روشن و مختصر سابقه مدیریت در پایان ماه closings اقلام تعهدی آشتی AP AR JE عنوان برتر منابع انسانی مهارت های خود را. او بسیار آگاه در زمان تکنولوژی تجارت الکترونیک و انواع صنایع.

 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن