Coronavirus آخرین: ما می گذرد از 2 میلیون مورد تأیید

محققان می گویند که ما ممکن است 200,000 مرگ و میر در ماه سپتامبر. در ضمن آلمان به پایان خواهد رسید و مرز خود را

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

محققان می گویند که ما ممکن است 200,000 مرگ و میر در ماه سپتامبر. در ضمن آلمان به پایان خواهد رسید و مرز خود را برای کنترل همه شهروندان اتحادیه اروپا در ژوئن 15. دنبال DW برای آخرین.

  • ما تاپ 2 میلیون نفر با محققان هشدار از 200 ، 000 مرگ و میر در ماه سپتامبر
  • کل مرگ و میر در امریکا گذرانده 70,000 با برزیل حسابداری برای بیش از نیمی
  • رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر دارد برای از سرگیری تظاهرات بزرگ در کشورهای مختلف در هفته آینده, با وجود افزایش عفونت رای
  • آلمان به پایان خواهد رسید و مرز خود را برای کنترل همه شهروندان اتحادیه اروپا در 15 ژوئن در حالی که گسترش هشدار سفر به 160 کشورهای غیر اتحادیه اروپا
  • در سراسر جهان وجود دارد که بیش از 7.3 میلیون مورد تأیید و بیش از 415,000 مرگ و میر

زمان به وقت GMT/UTC

05:30 آلمان رابرت کخ موسسه اعلام کرده 555 موارد جدید در کشور است. در آن طول می کشد تعداد کل عفونت به 185,416 از آنجا که بحران آغاز شده است. مرگ و میر افزایش 26 بر 24 ساعت گذشته, آوردن تعداد کل مرگ و میر ناشی از این ویروس به 8,755.

تولید مثل نرخ کاهش یافته و به 0.86 معنی که هر فرد آلوده گسترش این ویروس به کمتر از یک دیگر. روز گذشته "R-رای" در ایستاده بود 1.11.

05:15 بوتانیک ملت کوچک در هیمالیا با موفقیت جلوگیری از COVID-19 بحران — حداقل در حال حاضر. با هیچ گزارش coronavirus مربوط به مرگ و میر کشور شامل همه گیر با وجود منابع محدود است.

دویچه وله Aditya Sharma این گزارش چگونه بوتان نوشتن خود را coronavirus داستان موفقیت.

05:00 صدراعظم آلمان آنجلا مرکل تنظیم شده است به بحث در مورد تاثیر بیماری همه گیر کوروناویروس با چینی لی کچیانگ نخست وزیر در طول یک ویدئو کنفرانس بعد از این صبح است.

یکی از مسائل کلیدی که رهبران دو کشور مقابله خواهد شد که چگونه به راه اندازی مجدد تجارت بین دو کشور در میان رکود اقتصادی که برانگیخته شد با توجه به شیوع. افزایش تنش بین واشنگتن و پکن و عواقب آن برای بازار جهانی نیز به احتمال زیاد بحث شده است.

چین یکی از آلمان مهم ترین شرکای تجاری اما آلمان و اروپا را کسب و کار شده اند تلاش و فشار برای اتحادیه اروپا-چین قرارداد سرمایه گذاری. رهبران دو کشور نیز به احتمال زیاد بحث لغو اصلی اتحادیه اروپا و چین در اجلاس سران که قرار است در ماه سپتامبر در آلمان اما نامیده می شد ،

04:30 برای اولین بار در تقریبا سه هفته تایلند گزارش شده بدون عفونت های جدید. تعداد موارد تایید شده باقی می ماند در 3,125. مرگ و میر نیز در آنجا ماند همان با جدید مرگ و میر گزارش شده است. در مجموع 58 نفر کشته شده اند از teh ویروس در تایلند است.

03:59 از ما پیشی گرفته است 2 میلیون coronavirus مواردبا تعدادی از عفونت های رو به افزایش در 21 ایالت مختلف. مورد جدید حساب می آید به عنوان بسیاری از کشورهای سهولت مستند اقدامات و حرکت به سمت بازگشت به زندگی عادی است. مرگ و میر در ایالات متحده است که در حال حاضر تقریبا 113,000.

کارشناسان دانشگاه هاروارد جهانی بهداشت موسسه می گویند که ما می توانید ببینید به عنوان بسیاری از 200,000 ویروس مرگ و میر ناشی از سپتامبر.

"حتی اگر ما افزایش موارد حتی اگر ما نگه داشتن چیزهای تخت آن را معقول و منطقی به انتظار داریم که ما در حال رفتن به ضربه 200,000 مرگ و میر زمانی در ماه سپتامبر" Ashish Jha رئیس موسسه سی ان ان گفت. "و این فقط از طریق سپتامبر. همه گیر نمی شود بیش از در ماه سپتامبر است."

بعدی سخت ترین-آمار کشور – برزیل – دارای بیش از 772,000 موارد است.

03:46 آلمان گزارش 555 موارد جدیدی از کروناویروسآوردن مجموع تا به 185,416 با توجه به رابرت کخ موسسه. مرگ و میر نیز افزایش 26 تا 8,755.

هر دو چهره های خوانده شده را علامت افزایش از روز قبل. روز شنبه, آلمان گزارش داد فقط 318 موارد جدید و 18, مرگ و میر, در حالی که روز سه شنبه 252 موارد تایید شد.

03:10 کره جنوبی گزارش شده 45 مورد جدید از coronavirus 43 که در شهر سئول. این کشور شاهد بوده است تجدید حیات از موارد به تازگی. مقامات نگران آن ممکن است منجر به موج دوم از عفونت.

کره جنوبی شده است گزارش 30-50 موارد جدید در هر روز از اواخر مارس به ویژه در منطقه پایتخت. اما دولت مردد است به اعمال محدودیت دوباره بیش از ترس از مانع در حال حاضر اقتصاد شکننده.

02:12 Coachella و دلیجان جشنواره های موسیقی لغو شده اند, در این سال به دلیل نگرانی بیش از COVID-19. دو جشنواره معمولا در آوریل خارج پالم اسپرینگز در کالیفرنیا شده بود به تعویق افتاد اکتبر زودتر, اما در حال حاضر لغو شده است.

مقامات بهداشت در مورد امکان افزایش موارد در طول تابستان.

Coachella یک فستیوال موسیقی و هنر و دلیجان یک کشور جشنواره موسیقی. Travis Scott, کالوین هریس و Frank Ocean شد به تیتر این سال Coachella. Lil Nas X, کری آندروود و بیلی ری سایرس شد و انتظار می رود به انجام در دلیجان.

02:11 مکزیک مرگ و میر پیشی گرفته 15,000 روز چهارشنبه. این کشور همچنین از ثبت بالاترین تعداد عفونت در یک روز در 4,833 آوردن مجموع به 129,184.

سلامت رسمی خوزه لوئیس Alomia گفت که 708 مرگ و میر نیز ثبت شده در 24 ساعت گذشته. مکزیک مرگ و میر در حال حاضر در 15,357.

02:09 سرزمین اصلی چین گزارش کرده است 11 تایید و چهار جدید بدون علامت coronavirus موارد. همه موارد جدید درگیر مسافران از خارج از کشور با توجه به ملی کمیسیون بهداشت. سه مورد تأیید و پنج بدون علامت موارد گزارش شده از روز قبل. رسمی عفونت مجموع در حال حاضر 83,057 با مرگ و میر 4,634.

چین به حساب نمی بیماران بدون علامت — و یا کسانی که coronavirus اما نشان نمی دهد هر گونه علائم — به عنوان داشتن موارد تایید شده.

00:43 لوفت هانزا گفته است که این موقعیت تا به 26,000 کارکنان مازاد به هواپیمایی نیاز نشان می دهد که بسیاری از مردم از دست دادن شغل خود را از قبل پیش بینی شده رقم 10000.

این شرکت تخمین می زند که این مازاد 22,000 کامل-موقعیت زمان و یا معادل 26,000 کارکنان یک سخنگوی لوفت هانزا گفت: پس از جلسه با اتحادیه های کارگری.

این شرکت هواپیمایی در هفته گذشته مشخص شده در ساختار طرح که شامل هزاران نفر از کار کاهش و فروش دارایی ها به منظور بازپرداخت €9 میلیارد دلار ($10.26-میلیارد دلار) دولت اعتراض کردند. این شرکت همچنین در تلاش برای رسیدن به یک توافق با اتحادیه های کارگری به کارکنان کار پاره وقت قبل از برگزاری یک جلسه در ژوئن 25, زمانی که سهامداران خواهد رای در اتحادیه اروپا ،

این اتحادیه به نمایندگی از خلبانان گفته اعضای آن ارائه شده را به یک برش در پرداخت تا 25 درصد اما در بازگشت آن را می خواهد شرکت امن به عنوان بسیاری از مشاغل به عنوان امکان پذیر است.

00:42 پرو گفت که آن زنجبیل صادرات نزدیک به سه برابر در میان همه گیر به عنوان ریشه دیده می شود به عنوان مفید برای سیستم ایمنی بدن است.

زنجبیل محموله نشان داد "رشد پایدار از 168 درصد در سه ماهه اول" در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019 به گفته وزارت بازرگانی.

بسیاری از صادرات به اسپانیا رفت هلند و ایالات متحده است. در ضمن اسپانیایی واردات پرو زنجبیل افزایش بیش از 500%. پرو چهارمین بزرگترین صادر زنجبیل پس از چین و تایلند و هند است.

00:05 مرگ و میر در امریکا پیشی گرفته 70,000 مرگ و میر در روز چهارشنبه با توجه به شمارش از اعداد و ارقام منتشر شده توسط ملی سلامت وزارتخانه است. برزیل در منطقه بدترین آمار کشور حساب برای تقریبا 40,000 از کل مرگ و میر و ثبت شده 1,274 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته.

00:00 گرفتن در روز سه شنبه به روز رسانی در اینجا: Coronavirus آخرین: که پاکستان برای قفل کردن

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

lc/aw (AFP AP "رویترز" DPA)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب