مستند افسانه استنلی نلسون است 'افتخار' دخترش بازداشت در جورج فلوید تظاهرات

Filmmaker استنلی نلسون کارگردانی کرده است برخی از ضروری مستند درباره تاریخچه, سیاه, فعالیت, آزادی کار و فرهنگ

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

Filmmaker استنلی نلسون کارگردانی کرده است برخی از ضروری مستند درباره تاریخچه, سیاه, فعالیت, آزادی کار و فرهنگ در ایالات متحده از جمله: مارکوس Garvey: نگاه من در گردباد; قتل امت تا; 2009 سری در مورد مهاجرت در سراسر مرز ایالات متحده و مکزیک; آزادی سواران; The Black Panthers: پیشتاز انقلاب; و اخیرا ویک برای ESPN 30 به مدت 30 سری.

به طور طبیعی به عنوان یک نتیجه از چند دهه خود را از کار او تا به مقدار زیادی برای گفتن در مورد تورنت از وقایع در حال وقوع در ایالات متحده از این بیماری همه گیر کوروناویروس به قتل جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, پلیس به خشونت حکومت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. و این دومی که نلسون معتقد است مبنای این تظاهرات که در شهرهای بزرگ و شهرهای سراسر کشور است.

با توجه به نلسون ضروری است به یاد داشته باشید که نه تنها ضد سیاه خشونت توسط دولت وجود داشته و از آنجا که ایالات متحده تشکیل شد اما دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و زمان حزب جمهوری خواه را مطرح یک نوع خاص از خشونت و غفلت در سطح ملی. این مدیر معتقد است که فلوید را کشته و حتی اخیر در یک سری از قتل پلیس غیر مسلح سیاه آمریکایی—در نهایت ظهور درب و هم زده آمریکایی ها به خصوص آنهایی که جوان به منسجم تر و اقدام جمعی است. من به صحبت کرد نلسون در مورد افکار خود را در مورد اعتراضات همه گیر و آینده پلیس در ایالات متحده است.

هر دو در داخل فضای این همه گیر و تظاهرات در برابر جورج فلوید قتل شده است که این نوع تشویق و یا درایو به سمت بهره وری به ویژه به دلیل بسیاری از مردم در داخل و یا در خانه. وجود دارد تمرکز بر چگونه شما هنوز هم دریافت کار انجام شده یا هنوز هم کمک به آزادی کار می کنند, برای مثال. که من فکر می کنم زیادی در مورد این سوال که چگونه می توانم به شما زخم التیام یابد, آیا حضور شما به خود و به جامعه خود را در میان مبارزه فعال? و من تعجب, Black Panthers مستند شما ساخته شده است و بخش عظیمی از آن را در مورد چگونه مردم نمی تواند به حضور در خانواده و در نظر گرفته شده است. ساختار ساخته شده بود و نه برای حمایت از مراقبت های کار در خارج از مبارزه فعال ، من تعجب می کنم اگر شما فکر می کنم کسانی که بازتاب از سابق Panthers می تواند از استفاده از امروز ؟

استنلی نلسون: منظور من آن را عجیب و غریب از آنجا که ما می تواند فراموش نکنید که این ویروس هنوز هم با ما. چگونه می توانم شما را مدیریت ؟ همه چیز است که رفتن در در همان زمان ؟ من 30 ساله پسر و دو دختر دوقلو در کالج که به خانه می آیند از آنجا که از virus. و ما تا به حال فقط نقل مکان کرد تا به کیپ کاد زمانی که این بیماری همه گیر را شکست. بنابراین من دوقلو بودند تا در اینجا, اما زمانی که اعتراضات آغاز شده و آنها می خواستند برای بازگشت به نیویورک. آنها به نگه داشتن یکی از این استانداردها که در آن "ما قصد داریم [تظاهرات] و ما بعدا از آنجا که ما می خواهم به بخشی از این است." و بنابراین ما آنها را در زمان بازگشت به نیویورک. به طوری که یکشنبه بود و دیروز [June 1] آنها در خارج وجود دارد راهپیمایی و آنها در خارج وجود دارد در اعتراض به امروز. و ما بزرگش Malana رو دستگیر دیروز در ماه مارس در آتلانتا شش ساعت در سیستم عدالت کیفری. به همین دلیل من فقط می خواستم به آن تماس بگیرید [اد توجه داشته باشید: نلسون به طور خلاصه در زمان یکی دیگر از تماس نزدیک آغاز مصاحبه ما] از آنجا که شما می دانید که آنها در زمان او تلفن من را نمی شناسد تعدادی که فقط بر روی گوشی من فقط در حال حاضر و آنچه که دیروز اتفاق افتاده است. آنها در زمان تلفن های خود را به طوری که او به نام من از یک گوشی است که او می تواند قرض گرفتن.

و من خوشحالم که [فرزندانم] می خواهم به بخشی از [تظاهرات]. شما می دانید, من به یاد داشته باشید یک زن, میشل زمانی که ما آزادی سوارانو او پایین آمد یک روز صبح بود و او 19 و یک روز او به مادرش گفت: "من دارم می روم علت من آزادی سوار در حال حاضر" و او در سمت چپ. و این چیزی است که اتفاق افتاده است بارها و بارها با برخی از آزادی سواران و Black Panthers—جوان مردم نمی درخواست مجوز آنها فقط عضویت زیرا آنها احساس می کنند که به. بنابراین من تا به حال به فکر می کنم در مورد آن, و در برخی از راه من بسیار افتخار از فرزندان من اما کمی عصبی بیش از حد.

چگونه دختر خود را Malana در حال حاضر انجام?

او را از. او شب گذشته اما [رفت و برگشت به زندان] به انتخاب کنید تا گوشی و کیف پول زیرا آنها به او گفت که برای بازگشت به آن گذشته من شنیده ام آنها نمی تواند آنها را پیدا کنید. شما می دانید, آن را فقط یک ظرف غذا بزرگ. اما او از این که نکته اصلی که. همراه شما می تواند جایگزین آنها شود.

مثل همه پدر و مادر بسیاری از مواقع شما در حال خرید و فروش در دو سطح. در یک طرف شما فقط در خانه بمانند و امن است. اما به عنوان یک فرد مترقی, من می دانم این است که بسیار مهم و در برخی از راه من با افتخار از فرزندان من برای گرفتن وجود دارد. آنها شده اند درگیر در حرکت راهپیمایی یا تظاهرات قبل از این ، آن را خوب است برای دیدن که آنها درگیر است. این شده است یک حادثه است که تحت تاثیر قرار مردم در راه است که هیچ دیگر است و من فکر می کنم این مهم است که [فرزندان من هستند قادر به] که تشخیص و درک آنها می تواند بخشی از تغییر و آنها را به عنوان بخشی از تغییر. و بنابراین برخی از [اولیه] سکوت و شک رفته به دلیل آن را مانند شما در حال غرق شدن شما باید برای رسیدن به هر چیزی که کمک خواهد کرد که صرفه جویی در زندگی خود.

"این یک حادثه است که تحت تاثیر قرار مردم در راه است که هیچ دیگر است و من فکر می کنم این مهم است که [فرزندان من هستند قادر به] که تشخیص و درک آنها می تواند بخشی از تغییر و آنها را به عنوان بخشی از تغییر."

چرا شما فکر می کنم جورج فلوید قتل توسط پلیس به طور خاص باعث شده چنین گسترده و دخالت مستقیم با افراد جوان در سراسر کشور ؟

ما آن را دیده ام بارها و بارها. و بنابراین وجود دارد هیچ انکار که خود را تکرار و بیش از بیش. ما دیده ایم ویدئوها و بیش از بیش. ما در وسط یک بیماری همه گیر مردم شده اند cooped مانند 11 هفته و یا هر آنچه در آن است. و من فکر می کنم که فقط صریح طبیعت که ویدئو این نبود لرزان دوربین [تصویری] ما تو را دیدم زندگی تخلیه این مرد است. ما آن را دیدم. و به عنوان بسیاری که ممکن است ما افرادی را دیده ام مرگ در این فیلم بسیار به ندرت دیده اند ما یک تصویری از کسی که در حال مرگ بیش از هشت دقیقه طول زمان. آن را باور نکردنی تصویری که تحت تاثیر افرادی که در آن این مرد است که در برخی از راه های آرامش شفاعت برای زندگی خود را. و در آنجا بود هیچ احساسی از پلیس. آن را مانند آن احساسی بود; از آن فقط "ما فقط در حال رفتن به شما را بکشند" شما می دانید ؟ از تمام چیزهایی که دیده ایم به خاطر دوربین و تلفن, دوربین, آن را فقط یک قطعه شگفت انگیز از ویدئو.

این [سفید] زن در پارک مرکزی [امی کوپر] که میخوام به نوبه خود در یک [سیاه و سفید] مرغدار [Chris Cooper, ed توجه داشته باشید: هیچ رابطه]—او در اصل و گفت: "من تماس بگیرید من سگ شما اگر شما انجام نمی آنچه من می خواهم. من تماس بگیرید من سگ. من با پلیس تماس بگیرید بر شما و شما می دانید که آنها در حال رفتن به نفع." که من را به یاد حوادث که در زندگی من اتفاق افتاده که در آن افراد می گویند "من شما را به تماس های امنیتی. و ما به حل و فصل این دلیل من تماس امنیت و شما می دانید چه سمت آنها در حال رفتن به در. شما یک مرد سیاه و سفید و من سفید و اگر آنها می آیند که می داند چه اتفاقی ممکن است."

که پویا ساخته شده است من فکر می کنم زیادی در مورد این زبان در سراسر پلیس است که بارها و بارها آمده تا در میان های مختلف فعالان و شخصیت های رسانه ای' پاسخ به فلوید را قتل است. برخی از مردم واقعا با تمرکز بر عدالت کیفری اصلاحات که همیشه می آید تا با هر نمونه از ضد سیاه خشونت پلیس. اما دیگران می گویند "در واقع ما نیاز به پال خواستار قطع بودجه دولت ، ما نیاز به لغو policing. یا حداقل ما نیاز به لغو پلیس به عنوان ما آن را می دانم." اما بسیاری از مردم یک زمان سخت به تصور آنچه در آن معنی خواهد بود اگر ما ندارد ، افکار خود را در مورد چگونه ما می توانید تصور کنید و تدوین استراتژی جایگزین برای پلیس است که نمی خواهد صدمه به racialized بدن ؟

من فکر نمی کنم پلیس لغو رفتن به اتفاق می افتد در هر زمان به زودی این اتفاق می افتد در مراحل—اما ما فقط به پایان رسید تا یک پروژه در نرم افزار اپیدمی خواهد شد که در Netflix بکشد در یک زن و شوهر از ماه و بخشی از مسیر نمودار پلیس رفتن از ضرب و شتم پلیس به جنگ با مواد مخدر و نظامی پلیس و میلیون ها دلار شروع به رفتن به ادارات پلیس. وجود دارد این تصویر در اوایل فیلم وقتی که شما می بینید نیویورک پلیس راه رفتن در خیابان, نوسانی خود را باطوم و در پایان فیلم وجود دارد وسایل نقلیه نظامی با بدن زره و اسلحه و ماشین آلات—crazy تجهیزات. ما می توانید شروع به فکر کردن در مورد defunding پلیس demilitarizing پلیس. و پس از آن نیز وجود دارد ایده بازآموزی پلیس به طوری که آنها این نیروی اشغالگر با این نوع جنگجو ذهنیت چرا که آن را ایجاد می کند این ما-علیه-آنها ذهنیت است که ما در حال حاضر وجود دارد, در, در جوامع و برخی جوامع دیگر. راه دیگری وجود دارد به. آن را ندارد به این باشد که راه.

که به ارمغان می آورد تا آموزش های مختلف که پیشنهاد شده است برای انواع دیگر از کارمندان و کارگران در حوزه عمومی. شما کارگردانی این داستان از دسترسی به آموزش فیلم برای استارباکس پس از بدنام رویداد که در آن یک مرد سیاه و سفید تا به حال پلیس به نام او توسط یک کارمند برای سادگی که در فضا در حالی که او منتظر بود برای دیدار با یک شریک کسب و کار. فیلم شما به منزله یک نوع ضد تعصب آموزش و شامل درک شخصا چه مردم سیاه و سفید از طریق زمانی که آنها ای اداره و هدفمند در فضای تجاری. و بنابراین من تعجب می کنم در مورد آموزش و پرورش است که پلیس دریافت در رابطه با آموزش و پرورش است که کارگران دریافت قبل از ما به مشاغل. وجود دارد دلیلی برای فکر می کنم که پلیس می تواند جایگزین مضر ایده های آنها تدریس در مورد امنیت جامعه و "قانون و نظم؟"

آره. چیزهای زیادی وجود دارد که می تواند انجام شود اگر ما در حال صحبت کردن در مورد بازآموزی پلیس. ما نیز در حال صحبت کردن در مورد چیزی است که می تواند بسیار بهتر برای واقعی پلیس. من به عنوان خوانده شده چیزی است که یک افسر پلیس نوشت: در مورد این احساس که آنها هر زمان که آنها گام به گام از اتومبیل خود را با آنها دشمن و نفرت که زمانی ایجاد می شود که مردم با دیدن پلیس. منظورم این است که می تواند شما را تصور کنید که زندگی از طریق آن ها که زندگی خود را ؟ وجود دارد تمام انواع مطالعات در مورد ضربه ای که پلیس از طریق رفتن و سپس بازگشت به خانه به خانواده خود را. بنابراین پلیس در حال حاضر عامل در این سطح [بی ثباتی]. بنابراین تمام طول می کشد است [پلیس] که فقط یک کمی شما می دانید به [تعامل با یک غیر نظامی] به یک سطح بالاتر است. بنابراین ما باید شروع با یک سطح پایین همکاری با مردم در جامعه به طوری که پلیس هستند و بخشی از جامعه و نه یک نیروی اشغالگر.

"بنابراین ما باید شروع با یک سطح پایین همکاری با مردم در جامعه به طوری که پلیس هستند و بخشی از جامعه و نه یک نیروی اشغالگر."

اما من فکر کردن در مورد چگونه شما پلنگ سیاه مستند وجود دارد کاملا چند از افسران پلیس, افسران پلیس محلی که تمایلی حتی به اعتراف در یک سطح پایه که وجود خشونت در نیروی. وجود دارد یک مامور اف بی آی که جالب تر به نظر می رسد مایل به اذعان اخلاقی سازش از COINTELPRO برنامه و این که آنها چه کردند غیر اخلاقی و بی پروا و خشونت آمیز. در حالی که به نظر می رسد مانند بسیاری از افسران پلیس محلی در این فیلم به غیر از سیاه و سفید سابق Chicago PD افسر که اظهار نظر در Black Panther معاون صندلی فرد همپتون قتل توسط پلیس (هر چند او در حال حاضر برای آن)—به نظر می رسد مانند بسیاری از کسانی که پلیس سفید پلیس در بیشتر قسمت ها بسیار دفاعی در مورد انتخاب های خود را بدون توجه به درجه ای از خشونت است. و است که واقعا به من در زمان به عقب در که به آنها داده می شود این فرصت را به تأمل در تجربیات خود و اعمال خود و در عین حال آنها بسیار دفاعی است.

من نمی خواهم بگویم کسانی که افسران پلیس ما مصاحبه برای این مستند بودند دفاعی است. من فکر می کنم همانطور که شما گفت:, آنها, فقط, نیست, بسیار بازتابنده. شما می دانید منظورم چیست ؟ آن است که وجود دارد برخی از بخشی از آنها که معتقد است آنچه را که آنها اشتباه بود. من فکر می کنم پلیس هستند انعکاسی گروهی از مردم در جهان است. و در بسیاری از آنها احساس کردند که آنها دستورات و آنچه که آنها انجام دادند این بود که کار درست را انجام دهید. این خنده دار است که یکی از پلیس که در این فیلم می گوید چیزی در مورد چگونه "ما تا به حال به بیرون رفتن وجود دارد و نشان می دهد پلنگ که نیروی غالب" که همان زبان است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است با استفاده از در حال حاضر.

راست. و به همین دلیل وجود دارد بسیاری از مردم که در حال شک و تردید در مورد پلیس اصلاحات چون خیلی از این تفکر است که جاسازی شده در داخل یک ساختار سفید برتری. و ایده این است که اگر شما در حال رفتن به یک اصلاح رویکرد شما در حال رفتن برای پایان دادن به یک نیروی پلیس که در جامعه وجود دارد که تحت سلطه سفید برتری. آیا شما واقعا فکر می کنم ما می توانیم اصلاحات پلیس از طریق یک سری از برنامه ها یا اقدامات?

من مطمئن نیستم تا چه حد اصلاحات واقعا می توانید بروید. اما ما باید آن را به طوری که آنها را متوقف کشتن ما. این اولین گام است. و به درک که اگر شما ایجاد خشونت است که وجود دارد یک شات خوب است که شما را به زندان برود درست مثل هر کس دیگری که شما نمی توانید کشتن مردم بی گناه است. که شروع و چه کسی می داند که در آن احتمالا می توانید بروید. اما در آینده و در جایی که در آن ما باید به یک کل شکل های مختلف پلیس از ما در حال حاضر. آیا شما به کسی نیاز دارند تا در این مرحله با توجه به طبیعت انسان برای حفظ صلح ؟ آره احتمالا اما من فکر می کنم ما باید آن را چند گام در یک زمان. آیا جنبش حقوق مدنی [را] آفریقایی-آمریکایی ها در برابر [وضعیت] در این کشور ؟ اما آن را قطعا یک آغاز بود.

آنچه که ما در حال گفت در حال حاضر است که شما نمی توانید ما را بکشند و همه به دنبال در راه است که پلیس این کار را انجام و پلیس باید در این راه انجام می دهند شغل خود را و فکر می کنم در مورد این واقعیت است که راه بهتری وجود دارد. و اگر شما قصد انجام آن را به عنوان یک نیروی نظامی و شما در حال رفتن به مقابله با مردم و مردم آزار و واقعی ایجاد خشونت و سپس وجود خواهد داشت عواقب. که در گام اول و پس از آن ما می توانید از وجود دارد.

برای شما فیلم مستند عمل وجود دارد هر چیزی در رویدادهای در حال حاضر که الهام گرفته از چشم انداز خود را برای رفتن به جلو و یا چگونه شما ممکن است فیلم ؟

من با الهام از دیدن جوان مردم خارج وجود دارد وجود دارد و بسیاری از خارج وجود دارد در خیابان های, چرا که آنها احساس می کنند که می توانید تغییر دهید و این واقعا مهم است. من شنیده ام مردم می گویند: "خب چه افراد جوان انجام می دهند؟" افراد جوان هستند و به مردم اجازه می دانم که چه چیزی اتفاق می افتد یک مشکل است. اما وجود ندارد جنبش وجود دارد و افراد جوان اغلب نمی دانم آنچه در آن است آنها می توانند به حل این مشکلات است. و بنابراین در برخی از راه من فکر می کنم مردم در انتظار بودند و می خواستم به بخشی از یک جنبش است که یک چیز بسیار سخت برای شروع است. نه هر کس می تواند رهبران, اما شما می توانید می گویند, "من قصد دارم به خارج وجود دارد و قرض دادن بدن من به این راهپیمایی و قرض دادن صدای من را تغییر دهد." بنابراین من فکر می کنم که شما باید کل مدرسه از مردم از جمله خانواده من شده اند که رادیکال با این که به فکر متفاوت در مورد نقش آنها در تغییر جامعه است.

یکی دیگر از چیزی که من می خواستم بگویم این بود که اگر شما صحبت کردن در مورد کوروناویروس و چگونه بیش از 100 ، 000 نفر فوت کرده اند از آن در ایالات متحده آمریکا; اگر شما صحبت کردن در حدود 40 میلیون نفر از مردم که در حال حاضر از کار; اگر شما صحبت کردن در مورد چگونه جورج فلوید کشته شد در دوربین های پلیس و همه این چیزهایی که اتفاق افتاده است و سپس شما باید برای بحث در مورد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. که یک مرکزی قطعه چرا مردم وجود دارد راهپیمایی. شما باید این دولت است که ما می دانیم—و بسیاری از مردم آن را می دانم نه فقط مردم رنگ آن را سفید جوان مردم بیش از حد [کارگر] مردم—که این دولت نمی مراقبت در مورد ما. شما می دانید که ما شاهد این نوع از واکنش به کروناویروس [از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت]. همه چیز اتفاق می افتد در اینجا نیز اعتراض دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و همچنین در برابر کل حزب جمهوریخواه که نمی گفت یک کلمه در مورد آنچه در جریان است. و این مرد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, مذاکرات در مورد چگونه او را به رفتن به تسلط چگونه او را برای رفتن به تماس از ارتش و هیچ کس در حزب او گفت: یک کلمه.

PBS تا دوباره منتشر شد The Black Panthers: پیشتاز انقلاب برای پخش بر روی پلت فرم خود را به عنوان بخشی از یک تخته سنگ از موجود و جدید در مورد برنامه نویسی مسابقه در امریکا است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن