Ann Marie پویگ مورد بحث چگونه حسابداران در حال اصلاح فعالیت های خود را با توجه به COVID-19

در این میان بررسی و هزینه های نجومی و حسابداران و سازمان خود نیاز به هوای جدید خو گرفتن به سراسر جهان اثر COVI

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

در این میان بررسی و هزینه های نجومی و حسابداران و سازمان خود نیاز به هوای جدید خو گرفتن به سراسر جهان اثر COVID-19. هر جنبه ای از عملیات کسب و کار تا به حال به تغییر به دلیل همه گیر و در هسته آن همه حسابداری است. تغییرات متعددی اجرا شده است برای کمک به کسب و کار و جبران ضرر و زیان خود را و ان ماری پویگ چاشنی کارآفرین حسابداری, کارشناس و نیکوکار از کاستاریکا مورد بحث برخی از شایع تر تغییرات حسابداران در حال ساخت برای مقابله با این وضعیت.

برای بسیاری از حسابداران است و باید به طور کامل انطباق فعالیت های خود را برای به روز رسانی دستورالعمل ها و سیاست های, اما گزارش معیارها تغییر کرده است که در تسهیل انتقال. این تعویق در کنار تعطیلی مدارس و بیهوده سازمان بیشتر کشف درجه COVID-19 اضطراری است. متحده پویگ "برای برخی از سازمان ها, یک پیشنهاد برای ارتباط از راه دور شد حق دور به دنبال سفارش به در خانه باقی می ماند. این دستور آورده حسابداران و سازمان های خود را در کنار سازمان های مختلف مختلف داشتن به سرعت در حال تنظیم و تغییر وظایف خود را به نگه داشتن در خدمت مشتریان است."

حسابداران همواره اذعان کرد که ارتباطات خود را با مشتریان تغییر اساسا به دلیل اجتماعی و از بین بردن اقدامات است. متعدد و کارگاههای مورد نیاز برای ساخت وانت/افت کردن ایستگاه و یا وسیله نقلیه طرف دولت به حساب مشتریان که جدید هستند و یا قادر به دریافت به پرونده های الکترونیکی. شرکت های مختلف که مورد نیاز بستگی دارد به همه بیشتر از آن در ایمیل, اعزام, دولت, پیام ها, تماس ها و اجتماعات مجازی از طریق ادارات مانند اسکایپ و یا زوم به صحبت با مشتریان است.

"در طول این فصل پولی آسیب پذیری مشتریان به دنبال پول خود را مربوط به مشاوران جهت" پویگ می افزاید. "چند مشتریان نیاز به کمک بررسی از اواخر سال گذشت Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل شناخته شده به عنوان مراقبت. برعکس دیگران نیاز به نگه داشتن در برخورد با هزینه های خود را به نگه دارید تا برخی از احساس نظم. در حالی که پاسخ دهندگان متعدد در آزمون اشاره شده است که از این ظرفیت برای کار با مشتریان در این سرعت در حال تغییر شرایط ممکن است تست; های متعدد نیز اشاره شده است که آن را ارائه شانس برای خدمت به مشتریان در رفتار."

واکنش علاوه بر این نشان می دهد که سازمان های متعدد را تغییر برنامه کار خود را نماینده و ارتباطات به دنبال اجتماعی جدا. چند محل کار تا به حال این گزینه به سرعت در حال تغییر به طور کامل دور کردن بیماری به دلیل موجود چارچوب برای مثال مبتنی بر ابر برنامه نویسی. بود که آن را به عنوان ممکن است شرکت های مختلف شده اند قادر به اجازه نمایندگان خود ارتباط از راه دور به دلیل حفاظت از داده های مشتری. بدین ترتیب این سازمان باید مورد نیاز برای عملی تخمین می زند; مثلا 6 فوت از هم جدا دستورالعمل برای تضمین سلامت کسانی که در محل کار است.

علاوه بر حسابداران تاکید بر اهمیت ارتباط مداوم با کارگران است. آنها می دانند که آن پایه است به اطمینان حاصل شود که هر دو کارکنان و مشتریان درک آنچه رخ خواهد داد و چه چیزی جایگزین آنها هل دادن جلو. متعدد كتابداران علاوه بر تمرکز بر روی که در دسترس بودن و پرداختن به سوالات به سرعت با کمک روشن کارگر استرس است. وجود دارد نیز سوابق مجازی پیتزا تجمعات و روزمره اسپرسو گردهمایی که مجاز شرکت باقی می ماند در سازگار تماس فقط به عنوان یک اجتماعی خروجی به کارگران است.

می گوید پویگ "این بسیار مهم است که کارکنان حفظ ارتباط با مشتریان. این حق اساسی در حال حاضر به نگه داشتن و تقویت اتصالات. کارکنان نیاز به درک جدید از روند کار و مشتریان خود لازم می دانم در دسترس انتخاب کند."

برای برخی سازمان های پیشرفت شده است نسبتا ساده است زیرا از جمعیت خود را و یا چگونه خود را شرکت تعیین شد. بود که آن را به عنوان ممکن است برخی از کارکنان ماند نه آگاه از پیشرفت های فن آوری در کسب و کار به طوری که برخی از کارکنان باید نیاز به کمک بیشتر تاسیس نمایندگان برای این تغییر دورتر.

در هر صورت, حسابداران بدانند که بدهی مشتری تنظیم شده است را به دلیل شرایط مالی. مشتریان متعدد هستند احتمالا به تجربه پول های مربوط به درد و شرکت نیاز به انتقال آنها چگونه می تواند خدمت به مشتریان خود را در رفتار شامل کمک به نمایندگی از منابع و یا کسب و کار امپدانس. به طور کلی در طول این فصل از آسیب پذیری نگه داشتن تا مثبت شرکت کشت و پاداش کارگران به خوبی می تواند به تقویت شرکت و وفاداری مشتری.

در مورد Ann Marie پویگ

Ann Marie پویگ شده است برجسته مشاور کنترل مدیر حسابداری مدیر حسابداری و مالی و رئیس امور مالی برای تقریبا 20 سال است. او دو زبانه در زبان اسپانیایی و انگلیسی و دارای شهرت دقیق و روشن و مختصر سابقه مدیریت در پایان ماه closings اقلام تعهدی آشتی AP AR JE عنوان برتر منابع انسانی مهارت های خود را. او بسیار آگاه در زمان تکنولوژی تجارت الکترونیک و انواع صنایع.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب