خوان ویلیامز برگ فاکس نیوز شرکت میزبان لال قدرتمند با سیاه زندگی موضوع دفاع

به عنوان یکی از تعداد بسیار کمی به سمت چپ متمایل شخصیت هنوز هم در سمت چپ در فاکس نیوز, خوان ویلیامز هرگز تناسب

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

به عنوان یکی از تعداد بسیار کمی به سمت چپ متمایل شخصیت هنوز هم در سمت چپ در فاکس نیوز, خوان ویلیامز هرگز تناسب بسیار خوبی با شرکت میزبان در پنج. که بخش گذاشته لخت پنج شنبه بعد از ظهر زمانی که ویلیامز موفق به صحبت بی وقفه برای بیش از چند ثانیه در سمت چپ و همکاران او لال است.

لحظه ای دراماتیک آمد و در آنچه به پایان رسید تا ثانیه های پایانی از یک بخش در مورد سیاه و سفید زندگی می کند ماده معترضان در المپیا و "بیدار خرابکاری" که آسیب دیده خانه که شهر شهردار.

برای اکثریت قریب به اتفاق بخش ویلیامز نمی توانستم یک کلمه در اج وایز به عنوان جسی Watters whined در مورد "دایره جوخه آتش" از فعالان و سیاستمداران در سمت چپ. و یا به عنوان Dana Perino قرار داده و آن را "اوباش میبخشد و اوباش با آب دهان دور."

آن نیست تا زمانی که تقریبا شش دقیقه در آن مدیر Greg Gutfeld در نهایت تبدیل به پنل تنها سیاه مفسر به "ما را به خانه."

"خوب, شما می دانید من در این است که کمی متفاوت از بقیه باند" ویلیامز آغاز شد. "از آنجا که من آن را پایین می آید به یک نقطه. آمریکایی ها حق دارند به یک اعتراض مسالمت آمیز به یک تجمع مسالمت آمیز."

اجازه می دهد که خرابکاری نمی افتد که در زیر چتر ویلیامز تأیید کرد که "هر کس" در آمریکا حق دارد به "هوا نارضایتی خود" با سیستم. "آن را در متمم اول قانون اساسی برای هر کسی که شک به آن را چک کنید," او گفت: فاکس بینندگان.

زمانی که پرینا chimed در با "ما برای آن که" ویلیامز گفت: "من امیدوارم که شما همه برای آن است چرا که آنچه در جریان است."

او اقدام به محکوم کردن شرکت خود میزبان برای فعال "اهریمنی" سیاه و سفید زندگی می کند ماده معترضان در حالی که عدم ذکر دیگر بد بازیگران در صحنه در طول تظاهرات.

"من یک لحظه در اینجا" او از آنها خواست. "از آنجا که آنچه اشتباه است هنگامی که شما ببینید برای مثال این سفید supremacists که نفوذ یک تظاهرات مسالمت آمیز در اوکلند و کشتن یک مامور امنیتی در یک ساختمان فدرال." (ویلیامز بود ارجاع استیون Carrillo یک جناح راست "boogaloo" افراطی بود که به اتهام قتل یک فدرال امنیت افسر.)

ویلیامز همچنین با اشاره به سفید supremacist که او گفت: قطع اعتراض در آلبوکرک و ضرب تیراندازی یک معترض—اگر چه در این مورد می گوید تنها مجروح و کشته شد.

"که چه خبر است! که الگوی!" ویلیامز اضافه شده است. "و ما باید تماس بگیرید با توجه به آن اما رسانه ها تماس نمی توجه به همان اندازه به عنوان آن را سزاوار است."

وقتی ویلیامز به پایان رسید وجود دارد چند بی دست و پا ثانیه سکوت قبل از Gutfeld در نهایت گفت: "بخش های مختلف برای زمان های مختلف." او سپس به سرعت انداخت به یک شکست تجاری اذیت کردن گفتگو در مورد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن "باز گشت بزرگ" در تولسا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن