Hip-Hop: پر جنب و جوش مهر در فرهنگ

U. s. خدمات پستی همراه با جهانی هیپ هاپ موزه امروز پرده برداری جدید هیپ هاپ تمبر به مناسبت جنبه های بسیاری از

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

U. s. خدمات پستی همراه با جهانی هیپ هاپ موزه امروز پرده برداری جدید هیپ هاپ تمبر به مناسبت جنبه های بسیاری از این فیلم محبوب و هنری فرهنگ است. این برای همیشه لطفا برای تمبر در حال حاضر در دسترس در دفاتر پست در سراسر کشور و در usps.com/hiphop. اخبار تمبر است که به اشتراک گذاشته شده با استفاده از هشتگ #HipHopPostageStamps.

تمبر اختصاص داده شد در طول یک virtual مراسم توسط Gary Barksdale رئیس پستی بازرس آمریکایی خدمات بازرسی; Rocky Bucano, مدیر اجرایی, جهانی, هیپ هاپ, موزه و افسانه ای هیپ هاپ پیشگام Kurtis Blow. مجازی تمبر رویداد را می توان در خدمات پستی را در Facebook و توییتر صفحات.

"با ما آخرین تمبر پستی سرویس هیجان زده است به نماد چهار عنصر هیپ هاپ: DJing, نقاشی های دیواری, هنر, MCing و b-boy" گفت: Barksdale. "این مهم است که توجه داشته باشید که اجتماعی آگاهانه رهبران جامعه و هنرمندان اختصاص داده اند انرژی خود را به آموزش و حفظ این چهار عنصر هیپ هاپ."

پنجره از 20 تمبر ویژگی های چهار عنصر هیپ هاپ. پررنگ دیجیتالی رنگی تصاویر بر روی تمبر در نظر گرفته شده به نظر می رسد در حال حرکت است. کلمات "همیشه" "ایالات متحده آمریکا" "هیپ هاپ" و نام عنصر برجسته به نظر می رسد در بالای هر یک تمبر. تمبر برجسته با رنگی زرد و سبز و قرمز و سیاه و سفید رنگ. عنوان تمبر صدور و چاپ در قرمز و سیاه و سفید است که در مرکز بالای صفحه. مدیر هنری آنتونیو الکالا طراحی این تمبر که از ویژگی های عکس توسط حیوان دست اموز مارتین.

جهانی هیپ هاپ موزه موزه رسمی هیپ هاپ تاسیس آن توسط پیشگامان. مجموعه ای برای باز کردن در برانکس, نیویورک در سال 2023 موزه جشن و نوشیدنی ها تاریخ محلی و جهانی موسیقی هیپ هاپ و فرهنگ از گذشته و حال و آینده. موزه ساخته شده بود به عنوان یک فضا برای مخاطبان و هنرمندان و فناوری به همگرایی و ایجاد بی نظیر آموزشی و سرگرمی تجارب است.

"این USPS موضوع از تمبر یادبود اختصاص داده شده به فرهنگ هیپ هاپ در ارتباط با جهانی هیپ هاپ موزه اذعان تاریخی جهانی نفوذ و تاثیر نوع که متولد شد در جنوب برانکس نیویورک و مطرح در سراسر جهان گفت:" Bucano.

از زمان آغاز آن برق و موسیقی و رقص و جنبش هنری از هیپ-هاپ است عمیقا تحت تاثیر سایر مناطق آمریکا و جهانی در فرهنگ عامه است. در حال ظهور در اواسط دهه 1970 در آمریکا و کارائیب آمریکایی محله در شهر نیویورک, نوجوانان توسعه یافته هیپ-هاپ به صورت محله سرگرم کننده با داستان سرایی و به صحبت کردن در مورد مسائل اجتماعی نادیده گرفته شده توسط جریان اصلی جامعه است.

در دهه های بعدی هیپ-هاپ به رشد جهانی موسیقی و فرهنگی نیروی. نه تنها هنرمندان هیپ هاپ در بر داشت در سراسر جهان, اما هر صحنه نیز به ارمغان می آورد خود را در کمک به این نوع هنر می گوید و خود را محلی ، درک ریشه های hip-hop شد تعریف بخشی از فرهنگ خود را به طوری که این دانش در حال حاضر به طور گسترده ای شناخته شده به عنوان هیپ-هاپ را عنصر پنجم.

هیپ هاپ تمبر در حال صادر شده برای همیشه به عنوان تمبر که همیشه در برابر ارزش فعلی کلاس اول, ایمیل, 1-اونس قیمت.

پستی محصولات
مشتریان ممکن است خرید تمبر و دیگر محصولات مربوط به تمبر شناسی از طریق پستی در فروشگاه usps.com/shopstampsبا تماس 800-STAMP24 (800-782-6724) توسط ایمیل از طریق ایالات متحده آمریکا مربوط به تمبر شناسیو یا در دفتر پست مکان در سراسر کشور. برای همیشه لطفا برای تمبر همیشه برابر با ارزش فعلی کلاس اول, ایمیل, 1‑اونس قیمت. انواع تمبر و کلکسیون نیز در دسترس هستند ebay.com/stamps.

اطلاعات در سفارش اول-بعد-از-موضوع postmarks و پوشش است و در usps.com/shopstamps تحت عنوان "جمع آوری شده است."

خدمات پستی دریافت هیچ مالیاتی دلار برای هزینه های عملیاتی و متکی بر فروش پستی محصولات و خدمات برای تامین مالی عملیات خود را.

###

برای ایالات متحده خدمات پستی منابع رسانه ای از جمله پخش با کیفیت تصویری و صوتی و عکس, عکسهای, بازدید, USPS, اتاق خبر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب