پارلمان آلمان شهید تازه فشار به اتحادیه اروپا و اتحادیه اقتصادی, در میان همه گیر

Wolfgang Schäuble به نام برای یکپارچه سازی بهبود یافته در منطقه یورو است. او گفت: این بلوک خواهد بود "به طور ق

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

Wolfgang Schäuble به نام برای یکپارچه سازی بهبود یافته در منطقه یورو است. او گفت: این بلوک خواهد بود "به طور قابل توجهی بیشتر پیش رو امروز" اگر اتحادیه اروپا در حال ایجاد یک "حاکم" صندوق در سال 2010 بحران یونان.

آلمانی مجلس سخنران Wolfgang Schäuble روز یکشنبه به نام در اتحادیه اروپا و کشورهای عضو به "شجاعت" برای ایجاد قوی تر ادغام در اتحادیه اروپا و گسترش منطقه یورو به یک اتحادیه اقتصادی.

"ما نمی توانیم این فرصت را از دست دوباره" Schäuble نوشت: به عنوان یک مهمان نویسندگان آلمانی روزنامه Frankfurter Allgemeine Zeitung.

"ما خواهد بود به طور قابل توجهی بیشتر پیش رو در اروپا امروز اگر ایده ایجاد یک صندوق پولی اروپا غالب بود در سال 2010 یونان-بحران است."

اروپا امروز نیاز به "شجاعت است که ما باید در سال 2010 بحران در نهایت به دستیابی به یکپارچه سازی در منطقه یورو گفت:" Schäuble با استناد به این بیماری همه گیر کوروناویروس که حتی بیشتر از یک دلیل که چرا کشورهای اتحادیه اروپا باید حرکت و نزدیک به هم.

"انتقادی تحولات شده است که در اروپا برای مدت زمان طولانی. در حال حاضر ما باید با استفاده از coronavirus همه گیر به خودمان بپرسید... چه می تواند ما را در انجام بهتر برای آینده؟," او نوشت.

بیشتر بخوانید: آلمان طول می کشد سکان ریاست اتحادیه اروپا, مرکل خواستار حل و فصل در ویروس بازیابی برنامه

اتحادیه اروپا نیاز دارد 'مشترک اقتصادی و مالی سیاست'

سابق وزیر دارایی با انتقاد اروپا در حال حاضر بحث در امور مالی برای تمرکز بیش از حد به شدت در جنبه های مانند "آیا پیشنهاد کمک جریان به عنوان کمک های مالی و یا به عنوان وام" به جای پرداختن به چه اقداماتی بلوک اجرا می تواند بیشتر به طور خاص و مشخص به "پیشرفت اروپا در مجموع."

Schäuble است که رئیس جمهور فعلی مجلس فدرال نقش مهمی به عنوان وزیر دارایی از سال 2009 تا سال 2017 در مدیریت بحران بدهی اروپا.

"پس از سختی و مبارزه و آنها توافق کردند برای شروع یک اتحادیه پولی با انتظار است که بیشتر مراحل نسبت به اتحادیه اقتصادی را دنبال کنید. که نشد" Schäuble گفت:, و اضافه کرد که یک اتحادیه پولی نمی تواند پایدار در دراز مدت بدون سیاسی "معادل" و به نام "مشترک اقتصادی و مالی سیاست" به "ثبات ارز واحد به طور دائم."

ادامه مطلب: Coronavirus: مرکل خواستار 'فوق العاده' آلمانی همبستگی با اروپا

در اتحادیه اروپا, مهاجرت,

حزب دموکرات مسیحی (CDU) سیاستمدار همچنین تاکید کرد که اتحادیه اروپا موضوع مهاجرت باقی می ماند به همان اندازه از اهمیت میان coronavirus بحران است. به نام او برای یک مشترک اروپا پناهندگی قانون هماهنگ با استانداردهای به بهبود بلوک امنیت داخلی و ثبات است.

اما Schäuble اضافه شده است که درگیری بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا بیش از سیاست های مهاجرت حل نمی شود کاملا قانونی است.

"تلاش برای نیروی الزام آور پذیرش سهمیه از طریق یک تصمیم اکثریت در شورا است و نه آرام جنگ اما نه تشدید آن. اما ابتکارات مشترک بودند ضروری برای حفاظت از اروپا در مرزها و مردم در هر دو طرف از این مرزها," او نوشت.

Schäuble التماس برای راه حل های عملی به خصوص برای "نجات و پناهندگی مراکز خارج از اتحادیه اروپا که در آن ما تضمین شرایط زندگی بشر و که ما باید برای محافظت از." او گفت: این یک ماموریت را "قطعا نیز شامل متحده است که تا کنون حاضر به توزیع مهاجران."

بیشتر بخوانید: آلمان به دنبال اصلاحات در اتحادیه اروپا پناهندگی

mvb/aw (dpa, KNA)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب