Ann Marie پویگ ارائه می دهد راهنمایی برای اجتماعی فاصله در محل کار به عنوان یک نتیجه از COVID-19

به عنوان جهان با درآمد حاصل از آن مبارزه با Covid-19 ما نیز مدیریت آسیب پذیری – میزان که این مستند را ادامه ده

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

به عنوان جهان با درآمد حاصل از آن مبارزه با Covid-19 ما نیز مدیریت آسیب پذیری – میزان که این مستند را ادامه دهید یا نه اجتماعی فاصله کوتاه و یا بلند مدت و یا اگر آن را در محل اقامت پس از همه گیر به پایان می رسد. همه چیز در نظر گرفته, برای اکثریت قریب به اتفاق ما از ورود به کار خواهد ثابت با سطح اجتماعی فاصله به عنوان یک نتیجه. Ann Marie پویگ یک مادام العمر کارآفرین و نیکوکار از کاستاریکا مورد بحث چگونه کسب و کار می تواند پیاده سازی اجتماعی فاصله ایجاد و حقوقی واجد شرایط که کار برنامه ریزی بهتر است.

سنسور و اینترنت اشیاء (IoT) دستگاه ارائه اطلاعات در شرایط طبیعی و ناشناخته خواهد ماند و مناطق منحصر به فرد به طور مداوم. توضیح می دهد پویگ "این اطلاعات به ما می دهد تجربه فوق العاده را به رفتار ما در داخل یک محیط کار; مثلا چگونه اغلب افراد ترک کار خود زمینه را برای استراحت جایی که آنها شانس بر یک دیگر و شروع به بحث و تا چه حد یک ساعت جلسه واقعا است. عمیق بررسی که در آن نقطه ما را تشویق به توسعه در مجموع تصویر چگونه قانع کننده یک محیط کار است تا آنجا که آن را در فضا با استفاده از, زیست محیطی و انرژی و زنده دلی, اثر, و به طور خاص در دسترس بودن بهره وری و رفاه از آن گروه است."

تصور غیر قابل کشف سه پا دایره در اطراف همه آنها به عنوان رویکرد خود را روز به روز تمرینات در محل کار. اگر جدایی بین دو نفر است که بیش از شش پا در آن نقطه دایره نمی همگرا. در نقطه زمانی که محافل تماس و یا صلیب اجتماعی فاصله نادیده گرفته است.

این نشان می دهد که زمان و محیط کار, مدل مفید نیست برای اجتماعی فاصله. در ضمن یک کسب و کار می تواند انجام اجتماعی فاصله با صحنه بازگشت و در اختیار داشتن کمتر کار مناطق در داخل مشابه با ارتباطات قوی در نگهداری اجتماعی فاصله و بهداشت. در هر صورت برای به انجام رساندن انعطاف پذیر و پاسخگو محیط کار در بیشتر مدت و دراز مدت سازمان را مجبور به تجدید نظر در این طرح از محیط کار کاملا.

به عنوان افراد با چارچوب ها و انجمن های دریافت سازگار به از راه دور دفاتر 100% بر اساس دفتر کار را تبدیل به یک چیزی از گذشته. متحده پویگ "با چه روش خواهد انجمنهای واکنش نشان می دهند ؟ خواهد شد تعداد قابل توجهی از محیط کار رسیدن گذشته دنیای فیزیکی و مجازی ؟ آیا ما هنوز طراحی محل کار در یک عرفی راه است ؟ خواهد کار مناطق تبدیل به استاندارد و ثابت مناطق کار کاملا ناپدید? خواهد انگیزه فیزیکی محیط کار بود به طور انحصاری برای گردهمایی و همکاری? از درون کیفیت هوا به برآورد شدت از ما مجازی و در دسترس بودن و در هفته های آینده ما بررسی خواهد شد که چگونه ما می توانیم و نیاز به استفاده از اطلاعات علمی و اثبات به تنظیمات بهتر در محیط کار برای همه است."

در عین حال ما را به تامل ما چگونه می توانیم با استفاده از فعلی ما محیط کار با موفقیت و ایمن به عنوان نیروی کار می آید و به کار می کنند. Covid-19 تغییر خواهد کرد ما در محیط کار تا پایان زمان; با این حال بررسی و درک از اطلاعات افزایش خارج از کنترل از راه دور مشغول به کار در این مستند همراه با prescient نمایش دستگاه را تنظیم کنید تا ما بهتر به مدیریت این آسیب پذیری. ما می تواند تبدیل این آزمون را به یک فرصت برای ساخت محیط های کار از چیزهایی که آمده است که پاسخگو و سازگار قوی و به ویژه در افراد متمرکز شده است.

در مورد Ann Marie پویگ

Ann Marie پویگ شده است برجسته مشاور کنترل مدیر حسابداری مدیر حسابداری و مالی و رئیس امور مالی برای تقریبا 20 سال است. او دو زبانه در زبان اسپانیایی و انگلیسی و دارای شهرت دقیق و روشن و مختصر سابقه مدیریت در پایان ماه closings اقلام تعهدی آشتی AP AR JE عنوان برتر منابع انسانی مهارت های خود را. او بسیار آگاه در زمان تکنولوژی تجارت الکترونیک و انواع صنایع.

 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب