Flowserve شرکت می پیوندد FDT گروه هیئت مدیره

FDT گروه مستقل بین المللی نه برای سود صنعت استانداردهای انجمن متشکل از شرکت های پیشرو و سازمان های فعال در اتو

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

FDT گروه مستقل بین المللی نه برای سود صنعت استانداردهای انجمن متشکل از شرکت های پیشرو و سازمان های فعال در اتوماسیون صنعتی و تولیدی امروز اعلام کرد که شرکت Flowserve اتحاد پیوست FDT گروه را رهبری تیم.

بر اساس Irving, TX, Flowserve شده است در دراز مدت عضو FDT گروه و یکی از شرکت کنندگان در این سازمان را از ویژگی های گروه های کاری و به تازگی ارتقا عضویت خود را به "حمایت" وضعیت و نقش فرض در هر دو FDT هیئت مدیره و کمیته اجرایی.

FDT گروه هدف این است که به رانندگی ادامه داد: تحولات در باز استاندارد جهانی شبکه/دستگاه یکپارچه سازی و مدیریت دارایی نوآوری راه اتوماسیون معماری اتصال و برقراری ارتباط در فرایند ترکیبی و مجزا تولید از جمله حرکت کنترل برنامه های کاربردی. FDT عضویت ارائه می دهد مزایای منحصر به فرد برای تمام صنعتی اتوماسیون صنعت از جمله پایان دادن به کاربران تامین کنندگان/توسعه دهندگان ارائه دهندگان خدمات, دانشگاه ها و افراد است. اعضای درگیر هستند با ارائه نوآورانه FDT®فعال محصولات راه حل ها و خدمات می توانید با پیوستن به گروه های کاری فنی پروژه گروه ها و کمیته بازاریابی به کمک مستقیم به فن آوری است. حمایت-اعضای سطح منحصر به فرد هستند که در آنها باید از این فرصت برای پیوستن به FDT رهبری تیم پر کردن موقعیت در هر دو هیئت مدیره و کمیته اجرایی منجر به بزرگتر FDT ماموریت. این شامل توانمند سازی کسب و کار نوآورانه با مدل استاندارد مشتری مبتنی بر زمان واقعی-اطلاعات-رانده سرویس گرا ویژگی های بهینه سازی فرآیندهای خودکار و اتصال برای عصر جدید اتوماسیون صنعتی.

FDT گروه مدیر عامل گلن شولتز استقبال کن بیتی, مدیر مهندسی محصول برای Flowserve به عنوان FDT جدیدترین عضو هیأت مدیره و اد سیلوا, R&D و مهندسی manager for Flowserve فرض کمیته اجرایی نقش. شولتز اظهار داشت: "Flowserve را طول عمر در اتوماسیون صنعتی marketspace صنعت و تخصص و تعهد به امروز 'متصل جهان با FDT ارزشمند است برای ما رهبری تیم با راه اندازی قریب الوقوع از FDT 3.0 (FDT IIoT سرور و یا متناسب™) استاندارد است."

Flowserve می پیوندد زمان طولانی تولید کنندگان پیشرو در FDT گروه هیئت مدیره از جمله Yokogawa, Rockwell Automation, Endress+Hauser, اشنایدر الکتریک و PACTware. این شرکت به ارمغان می آورد بیش از 200 سال سابقه و نوآوری متمرکز روی حل بزرگترین جریان-کنترل چالش های جهان سخت ترین مهم ترین برنامه های کاربردی.

"در طول سال Flowserve تعهد به افزایش یکپارچه سازی استراتژی ها با استفاده از FDT مشهود است با ما مجموعهای از FDT نوع دستگاه Manager™ (FDT/DTM™) راه حل برای ما مایع کنترل حرکت ارائه شده را قادر می سازد کاربران نهایی با ادغام بدون درز و چرخه عمر دارایی شیوه های مدیریت" بیتی گفت. "من مشتاقانه منتظر به انجام نقش من در هیئت مدیره و پیشرو FDT ماموریت و چشم انداز برای اتوماسیون پیشرفته طرح های صنعتی اینترنت اشیاء (IIoT) و صنعت 4.0 دوران است که مطابقت با استراتژی کسب و کار اصلی از Flowserve."

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از FDT گروه وب سایت.

در مورد شرکت Flowserve

Flowserve Corp. یکی از ارائه دهندگان پیشرو در جهان از مایع حرکت و کنترل محصولات و خدمات. عامل در بیش از 55 کشور شرکت تولید مهندسی و پمپ های صنعتی مهر و موم و دریچه ها و همچنین به عنوان یک طیف مربوط به مدیریت جریان خدمات. اطلاعات بیشتر در مورد Flowserve به دست آمده می تواند با مراجعه به وب سایت این شرکت است در www.flowserve.com.

در مورد FDT گروه AISBL

این FDT گروه AISBL بین المللی شرکت های غیر انتفاعی متشکل از پیشرو در سراسر جهان عضو شرکت های فعال در اتوماسیون صنعتی و تولیدی. هدف اصلی از FDT گروه است که به ارائه یک استاندارد باز برای سرمایه گذاری گسترده ای شبکه و دارایی ادغام نوآوری راه اتوماسیون معماری اتصال و برقراری ارتباط سنسور به ابر برای فرایند ترکیبی و کارخانه اتوماسیون بازار. FDT تکنولوژی مزایای هر دو تولید کنندگان و کاربران نهایی با پیشرفت مانند صنعتی اینترنت اشیاء (IIoT) و Industrie 4.0 تحویل out-of-the-box – را قادر می سازد مدرن دارایی یکپارچه سازی و دسترسی به داده های عملکرد برای تجسم مهم مشکلات عملیاتی. در سراسر جهان پایان دادن به کاربران و تولید کنندگان و دانشگاه ها و سازمان های پژوهشی در حال کار با یکدیگر برای توسعه فن آوری; ارائه ابزارهای توسعه و پشتیبانی و آموزش; هماهنگ کردن زمینه محاکمه و تظاهرات و فعال کردن محصول قابلیت همکاری.

FDT® یک علامت تجاری ثبت شده و متناسب™ نوع دستگاه Manager™ و FDT/DTM™ علائم تجاری از FDT گروه AISBL. همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن