خواهان استفاده از به طور بالقوه کشنده داروی هیدروکسی کلروکین مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان طعمه

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به جهان بگویید که او مصرف هیدروکسی کلروکین در طول بیماری همه گیر

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به جهان بگویید که او مصرف هیدروکسی کلروکین در طول بیماری همه گیر کوروناویروس موجب نوع نگرانی و واکنش انتظار می رود بیش از یک درمان است که بسته به شانس داشتن عوارض جانبی مرگبار.

اما کسانی که پزشکی نگرانی نیست که نگران کننده به برخی از لانگ شات جمهوری خواه کنگره نامزدها که در حال گرفتن این فرصت را به استفاده از مغلوب ساختن پیشی جستن را در آغوش دارو برای خود به عنوان یک راه برای نشان دادن وفاداری خود را به رئیس جمهور.

".@realDonaldTrump مصرف هیدروکسی کلروکین برای دفع coronavirus و پا زدن الاغ در حرکت است که ثابت می کند که چرا او شجاع ترین و قوی ترین از همه روسای جمهور آمریکا" James P. Bradley جمهوری ایالات متحده در کاخ نامزد در کالیفرنیا است.

"شما می خواهم که به بسیار ساده لوحانه به این باور است که هیچ یک از این دموکرات ها ضربه زدن @POTUS نیز مصرف هیدروکسی کلروکین به عنوان یک اقدام پیشگیرانه" Errol وبر یک توافق کنگره نامزد در کالیفرنیا توییتی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن تبلیغ مصرف مواد مخدر است.

در یک مصاحبه لورن Boebert یک جمهوری خواه کنگره نامزد در کلرادو در حال اجرا به سمت راست از اوباما وقت اسکات, Tipton, انتقاد از کسانی که سریع در برابر درمان است.

"با راه رسانه ها متنفر رئیس جمهور تهمت اگر مصرف هیدروکسی کلروکین بود واقعا برای او بد آنها می توان به تشویق آن به جای داشتن یک بحران" Boebert توییتی در مارس 20.

نه Bradley وبر یا Boebert در حال مصرف مواد مخدر آنها گفت: روزانه وحش.

"نه من و نه مصرف آن" برادلی گفت: در یک ایمیل. "اما اگر من به قرارداد ویروس من مشورت من پزشک برای اولین بار و بدون ترس اگر آن را تجویز شد به من."

"من در خطر ابتلا به کروناویروس," Boebert افزود: قبل از گفتن او ایستاده بود و با رئیس جمهور و پزشکی "آزادی."

اما دیگر جمهوری خواهان شده اند به صحبت در مورد مصرف دارو در این بیماری همه گیر.

در کنگره دو نشسته اعضای خانه نیز ترویج در مصاحبه های رسانه ای خود تجربه با مواد مخدر از جمله راجر مارشال. کانزاس دکتر در حال اجرا در شلوغ ایران آمریکا اولیه در قابل اعتماد قرمز دولت و به دنبال پیروزی بیش دیرین تهمت طرفدار کریس Kobach.

او گفت: وال استریت ژورنال در اوایل این هفته که او و اعضای خانواده اش مصرف مواد مخدر prophylactically.

"من را تشویق هر فرد بیش از سن 65 یا با یک بیماری زمینه ای به صحبت های خود را با پزشک در مورد مصرف هیدروکسی کلروکین و من رها رئیس جمهور تهمت است که مصرف آن را" مارشال گفت: Journal.

هیدروکسی کلروکین اولیه بود مورد علاقه از مغلوب ساختن پیشی جستن در مارس روز همه گیر هر چند که نگرانی در مورد مواد مخدر رشد مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد به رشد بیشتر خاموش. اواخر مارس تهمت خود غذا و داروی آمریکا هشدار داده است که "هیدروکسی کلروکین و کلروکين شده اند نشان داده شده است به امن و موثر برای درمان و یا جلوگیری از COVID-19."

تحقیقات بر روی این دارو همچنان نگران از. یک مطالعه جدید منتشر شده جمعه توسط لانست نیز موفق به نشان دادن یک "سود هیدروکسی کلروکین" وقتی که می آید به COVID-19 و بیشتر نگران کننده توصیف "یک خطر بیشتری برای در بیمارستان مرگ با COVID-19."

یک توطئه پر رویکرد به موضوع در آمد از جاش بارنت آریزونا ایران رقیب در دولت عمیقا دموکراتیک 7 منطقه که شانس در ساخت آن به خانه باریک هستند.

او در توئیتر خود نوشت: "اگر هیدروکسی کلروکین است soooooo خطرناک است پس چرا در حال دموکرات بنابراین در برابر realDonaldTrump گرفتن آن ؟ آنها به طور ناگهانی در مورد مراقبت از او در سلامت است ؟ LOL نه! آن را به خاطر آن کار می کند و آنها نمی خواهند هر چیزی برای رفع Covid و برگرد این اقتصاد به بالا."

به ندرت یکی به خجالتی و دور از چنین نگرانی تهمت نیز ترویج ایده ها مورد دیگر همه گیر-دوره درمان که باعث ترس در قلب متخصصان پزشکی از جمله بسیار بدخیم, مارس مطبوعاتی که در آن او بمب تزریق مواد ضد عفونی کننده و یا انفجار بدن با نور ماوراء بنفش.

این اظهارات اوباما در کنگره نامزدهای مشکل دکتر ایروین Redlener مدیر مرکز ملی برای آمادگی در دانشگاه کلمبیا که گفت: "شاید آنها این را به عنوان نوعی خود را تقویت انتخابات احتمالات با حمایت از این مضحک اظهارات و اقدامات رئیس جمهور."

"اگر این است که مبارزات انتخاباتی خود را پس از آن من احساس متاسفم برای خود در مناطق" Redlener گفت. "این مردم هستند که باید نگه دارید ، برای کمک به حمایت از رئیس جمهور ساخت این وحشتناک عمومی تصمیم گیری در مورد مصرف غیر نشان داد و به طور بالقوه خطرناک داروها اگر این است که همه آنها باید برای اثبات وفاداری خود را به رئیس جمهور و یا اتصال خود را به رئیس جمهور و سپس من با عرض پوزش به شنیدن این که آنها در حال اجرا است."

مربوط به پزشکی حرکت توسط رهبر کشور نیز تبدیل به بخشی از برخی از دموکراتها شعارهای مبارزات انتخاباتی اما در دور های مختلف راه.

"رئیس جمهور این است که این ادعا که او شده است مصرف هیدروکسی کلروکین یک بی اعتبار مواد مخدر او را تن به تن به عنوان یک درمان معجزه برای هفته ایم" جان Lesinski یک دموکرات کنگره مدعی در ویرجینیا. "آیا او واقعا ؟ چه کسی می داند. چه کسی اهمیت میدهد. این در عین حال یکی دیگر از چیزی که او به هدر رفتن زمان ما در حالی که ما هیچ طرح ملی به رویکرد این بیماری همه گیر."

کارشناسان پزشکی باید bemoaned راه سیاست تبدیل شده است و در هم تنیده با سلامت عمومی در طول coronavirus بیماری همه گیر. و جنجال بر هیدروکسی کلروکین تنها کسانی که احساسات زمان بیشتری را در یک زمان این کشور بازگشایی از این بیماری همه گیر و ملت تلفات همچنان رو به افزایش است.

دکتر جفری Klausner, یک استاد پزشکی و بهداشت عمومی در UCLA گفت: او جای تعجب نیست که مردم در حال دفاع از خود و یا خود رئیس جمهور است اما افزود که "مردم نیاز به نگاه در علم و داده ها."

"وجود دارد زندگی مردم در خطر است, پس از آن خطرناک است به حمایت از تیم خود را در برابر شواهد پزشکی" Klausner گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن