نشان داد: دره سیلیکون شخص مهم و برجسته با ارسال یک میلیون دلار به Dem گروه

یکی از دره سیلیکون بالا سرمایه گذاران بی سر و صدا ریخته هفت چهره به دموکراتیک سوپر پکس بیش از دو سال گذشته از

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

یکی از دره سیلیکون بالا سرمایه گذاران بی سر و صدا ریخته هفت چهره به دموکراتیک سوپر پکس بیش از دو سال گذشته از طریق یک جفت تاریک پول گروه هایی که کمی مستند فعالیت فراتر از هدایت پول به انتخابات فدرال.

مت Cohler سابق Facebook اجرایی و یک شریک در شرکت سرمایه گذاری معیار, پشت جفت از گروه های غیر انتفاعی که یکی از آنها اهدا کرده است در مجموع بیش از 1 میلیون دلار در این سال به تنهایی به سه پیشرو دموکراتیک و گروه های سیاسی. اقیانوس آرام محیط زیست ائتلاف آخرین اهدای آمد ماه گذشته با توجه به سوابق این هفته منتشر; آن اهدا $500,000 به اکثریت سنا تایید یک نیروگاه فوق العاده PAC تراز وسط قرار دارد با رهبر اقلیت سنا چاک شومر (D-n. y.).

در اوایل سال جاری پک نیز اهدا $300,000 برای متحد کردن کشور فوق العاده PAC حمایت از سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری است. و در فوریه, گروه سون در 250.000 دلار به VoteVets مردمي دامپزشکان است که پشتوانه سابق South Bend شهردار پیت Buttigieg ریاست جمهوری پیشنهاد در آن زمان است.

وجود دارد کمی اطلاعات عمومی در مورد پک. آن را به نظر نمی رسد به یک وب سایت و یا حضور رسانه های اجتماعی. و آن را نه داشته به اندازه کافی بلند به فایل گزارش مالی سالانه با سرویس درآمد داخلی. اما با توجه به اختلاط رکورد را در کالیفرنیا Cohler است که گروه اجرایی.

Cohler که نمی پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد دخالت های اجرایی در Facebook از سال 2005 تا سال 2008 با توجه به صفحه مربوط به قبل از پیوستن به معیار. او نشسته بر روی یک میزبان از شرکت تخته و به طور گسترده ای به عنوان یکی از دره سیلیکون بالا سرمایه گذاران.

دخالت خود را در گروه ساخت این ملاحظه سیاسی مشارکت است که قبلا گزارش شده نشان می دهد که چگونه ثروتمند سیاسی اهدا می توانید با استفاده از سازمان های غیر انتفاعی به پنهان کردن هویت خود را حتی به عنوان آنها به دنبال اعمال نفوذ فوق العاده ای در طول مبارزات سیاسی.

این پک به نظر می رسد دومین تاریک پول که Cohler تعیین کرده است تا به فدرال سیاسی سهم. به طور مشابه به نام اقیانوس آرام و اقیانوس اطلس اقدام ائتلاف اهدا $200,000 برای اکثریت سنا تایید شده در جولای 2018 کمتر از دو ماه پس از آن تشکیل شد در تاریخ 21. که گروه اختلاط سوابق همچنین لیست Cohler به عنوان مدیر اجرایی آن است.

بر خلاف پک اقیانوس آرام و اقیانوس اطلس اقدام ائتلاف شده است در اطراف به اندازه کافی بلند به پرونده مالی سالانه ارقام با IRS. پر کردن آن را نشان می دهد که این گروه دریافت یک سهم تنها در اولین ماه آن را در وجود یک کمک مالی از $443,000 ارزش اوراق بهادار. آن را نمی کند, شناسایی, دهنده, اما این مبلغ شامل کل درآمد خود را برای سال.

PAAC می گوید: در این پرونده که ماموریت آن این است که "برای آموزش عموم مردم در مورد مسائل مربوط به سیاست های عمومی و ترویج آورد و در مورد پیشرفت در زمینه هایی از سیاست های عمومی...از طریق آموزش و پرورش, دفاع, حیطه دادن کمکهای مالی و سایر فعالیت های مجاز در پیشبرد آن معاف

هدف." مانند پک این گروه به نظر نمی رسد به یک حضور آنلاین.

PAAC همچنین ساختار آن سال مالی به پایان 30 ژوئن 2018 معنی اولیه آن تشکیل پرونده تنها تحت پوشش در پنج هفته از وجود آن و متوقف کوتاه از تاریخ سهم خود را به اکثریت سنا تایید شده. درخواست های متعدد برای Cohler و شرکت خزانه دار برای متعاقب آن سالانه تشکیل پرونده بدون جواب رفت.

که خزانه دار با این نسخهها کار برای مالیات و ثروت مشورتی شرکت در پالو آلتو به کار گرفته شده توسط برخی از دره سیلیکون برجسته ترین سرمایه گذاران و مدیران. هر دو پک و PAAC نیز ثبت اسناد با شرکت های بزرگ دولتی تنظیم کننده لیست وکلای با شرکت آرنولد & Porter. این شرکت دارای دفاتر در پالو آلتو اما هر دو از وکلای ذکر شده در این شرکت سوابق بر اساس آن در واشنگتن دی سی ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب