سلام شب با این کوکتل تکیلا

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "چه چیزی الهام بخش من برای ایجاد این کوکتل شاهد بهار در محله من.

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "چه چیزی الهام بخش من برای ایجاد این کوکتل شاهد بهار در محله من. محدود بودن در خانه ساخته شده است یک پیاده روی ساده برای دیدن چه چیزی جدید در بازار کشاورزان هیجان انگیز وجود دارد گل های زیبا ظاهر در باغات مردم و تمام گیاهان به دنبال فوق العاده تازه است. بنابراین من واقعا می خواستم به تکیه به تجربه برای کمک به ایجاد Hola Vecina."

هنگامی که شما در خدمت این نوشیدنی ؟ "من می خواهم در خدمت این نوشیدنی در اواخر بعد از ظهر و اوایل شب است."

چه موسیقی شما را جفت آن را با ؟ "اوه ، من می توانم خودم را پیچ در خانه من و این چیزی است که با بسیاری از ستون فقرات قطعا چیزی بد بو. شاید چیزی شبیه به جیمز براون یا "So Fresh So Clean" توسط OutKast? اما هر موسیقی که مجموعه شما را به باز کردن از پیچ و لذت بردن از خودتان را انجام دهد."

چه مواد غذایی را به شما جفت آن را با ؟ "من جفت این با برخی از تنقلات مانند سبزی با نان پیتا و حموس یا ماست و خیار. یا نور چیزی در کوره مانند مرغ یا ماهی با برنج پلو."

نام فرد (زنده یا مرده) شما می خواهم به این کوکتل برای. "من می خواهم به این کوکتل برای دوست Kayda که با این نسخهها کار در کشاورزی حقوق جامعه است و اغلب بازدید با کارگران مزرعه در سایت. او معمولا یک جین مارتینی است اما همچنین نوع فرد است که برای یک پیچ و تاب و طبیعی است در استفاده از مواد تشکیل دهنده او در خانه است."

سلام وب

توسط Alisha Neverson

مواد تشکیل دهنده

  • .5 اونس ریحان-تزریق Cachaça*
  • .5 اونس فرانسوی gentian غذا
  • 1 اونس آب سیب خشک
  • 1.5 اونس روغن آووکادو شسته خوزه Cuervo® Tradicional® پلاتا تکیلا** (منظور در Drizly)
  • 2 قطره سالین (1 بخشی نمک, 4 قسمت آب)
  • شیشه: کوکتل
  • چاشنی زدن: برگ ریحان

جهت

اضافه کردن همه مواد تشکیل دهنده را به یک لیوان مخلوط پر کنید و با یخ. هم بزنید و فشار به شیشه کوکتل. چاشنی زدن با یک برگ ریحان.

ریحان تزریق Cachaça*

ترکیب 4 متوسط, برگ ریحان با 4 اونس cachaça. فشار مخلوط از طریق cheesecloth را در یک بطری تمیز.

روغن آووکادو شسته خوزه Cuervo® Tradicional® پلاتا تکیلا**

اضافه کردن 10 اونس خوزه Cuervo® Tradicional® پلاتا تکیلا و 4 اونس از روغن آووکادو را به یک بطری resealable. تحریک آن و اجازه بطری استراحت در دمای اتاق در حدود دو ساعت است. سپس در یخچال بطری یک شبه. حذف مستحکم نفت از بالای تکیلا و خوب فشار مایع از طریق cheesecloth را در یک بطری تمیز.

با تشکر از شما خوزه Cuervo® Tradicional® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Bartenders در خانه کوکتل آموزش در اینجا!

خوزه Cuervo® تکیلا. 40 درصد Alc./Vol. (80 اثبات). علائم تجاری متعلق به تکیلا Cuervo لا Rojeña, S. A. de C. V. ©2020 Proximo, Jersey City, NJ. لطفا نوشیدن مسئولانه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن