ضد کرملین تظاهرات در خاباروفسک: "ما نفرت مسکو!'

برای سومین آخر هفته در یک ردیف دهها هزار نفر در روسیه به دورترین مناطق شرقی باید اعتراض دستگیری منطقه ای فرمان

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

برای سومین آخر هفته در یک ردیف دهها هزار نفر در روسیه به دورترین مناطق شرقی باید اعتراض دستگیری منطقه ای فرماندار سابق سرگئی Furgal. خود را به بی اعتمادی نسبت به کرملین می تواند قدرتمند عواقب.

محمود الزهار Zaripov است خشم. "چگونه می تواند به پوتین اعتماد بود مهم تر از اعتماد مردم؟" 36 ساله معلم ریاضی است و فقط دوباره از تظاهرات و به سختی می تواند آرام خودش را به پایین. "ما فرماندار برکنار شد توسط پوتین, چرا که او ظاهرا خود را از دست داد اعتماد. و آنچه در مورد ما اعتماد کرد ؟ ما کسانی بودند که انتخاب فرماندار نه پوتین!"

Zaripov و همسرش به همراه خود 5-year-old daughter پیوست ده ها هزار نفر از معترضان در شرق دور روسیه در شهر خاباروفسک در این آخر هفته برای نشان دادن در برابر دستگیری والی سرگئی Furgal در اوایل این ماه. تظاهرات بودند نیز به طور کلی در برابر کرملین سیاست در منطقه است.

آخر هفته را تظاهرات گزارش بزرگترین کرده اند و در طول هفته گذشته شامل شعارهای "آزادی برای Furgal," "این است که منطقه ما" و "دور با پوتین!"

در جولای 9, Furgal دستگیر شد و در مقابل دوربین های زنده و به مسکو آورده که در آن او قرار داده شده بود در بازداشت پیش از محاکمه در مسکو. سیاستمدار متهم است که از درگیر شدن در یک سری از قتل 15 سال پیش اما اتهامات را رد کرده است.

Furgal می بیند دستگیری و حذف از دفتر توسط پوتین به عنوان انگیزه های سیاسی. فرماندار سابق متعلق به مخالفان LDPR حزب رهبری خبرگزاری پوپولیستی ولادیمیر Zhirinovsky و برنده فرماندار انتخابات دو سال پیش با نزدیک به 70 درصد آرا شکست کرملین-حمایت نامزد شده است. Zaripov نظر Furgal را حذف به عنوان روشن از تلاش های کرملین به سکوت کرد.

Solidarity with Sergei Furgal, Governor (Reuters/E. Pereverzev)

هزاران نفر به خیابان آمده اند برای نشان دادن همبستگی خود با سرگئی Furgal

بیشتر بخوانید: تظاهرات علیه پوتین سنگ خاباروفسک

خوب تماس با رای دهندگان

Furgal به نظر می رسد محبوب در این منطقه است. "حداقل او چیزی برای ما بر خلاف دیگر سیاستمداران" Zaripov می گوید: از فرماندار سابق. "به طور معمول فرمانداران در حال ارسال به منطقه از مسکو. در بهترین موارد آنها صحبت می کنند با شهرداران و یا نمایندگان اما هرگز با رای دهندگان. اما Furgal متفاوت بود. او به ما کمک کرد."

او در دو سال Zaripov اضافه Furgal سفر در سراسر شرق دور و حل بسیاری از مشکلات است که انباشته شده بود پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی.

اما بیش از هر چیز دیگری آن است که شیوه ای که در آن مقامات دولتی پرداخته اند با انتخاب سیاستمدار که کشیده شده Zaripov و هزاران نفر به خیابان ها آمدند. آنها خود را ببینید رسانه-ابتدا بازداشت در روز روشن به عنوان یک عمل خالص استبداد توسط مقامات مسکو و یک توهین به رای دهندگان و همچنین به عنوان یک حرکت است که demeans کسانی که دور از پایتخت روسیه است.

با توجه به مستقل و تحلیلگر سیاسی ایلیا Graschenkov کرملین پیش بینی نکرده عواقب Furgal را زرق و برق دار بازداشت. در مصاحبه با دویچه وله Graschenkov برجسته منحصر به فرد ذهنیت ساکنان روسیه در شرق دور: "این تظاهرات در برابر مسکو و در برابر فشار سنگین که کرملین به طور سنتی اعمال در سیاستمداران محلی. نخبگان محلی و ترس برای معیشت خود و در این مورد آنها در حال نشان دادن همبستگی با مردم عادی که احساس خیانت."

این تحلیلگر معتقد است که خاباروفسک است که به سادگی بیش از حد دور از مسکو. بیش از 9000 کیلومتر (از 5600 مایل) جداگانه دو شهر. "تقریبا هیچ کس از این منطقه شده است به مسکو است. برای بسیاری از مسکو است که هر دو از لحاظ جغرافیایی و ذهنی دورتر از همسایه مانند چین و کره جنوبی و یا ژاپن. آنها که مستقیم خود را در یک وضعیت بهتر اقتصادی و به طوری که آنها جهت خود را بیشتر به سمت آنها را از مسکو" Graschenkov می گوید.

نیز وجود دارد عملی دلایل که چرا مردم در خاباروفسک صحبت نمی کنم به خوبی از مسکو و کرملین توضیح می دهد Zaripov, که می آید از یک شهر کوچک در منطقه شرقی لبه و اتفاق می افتد در مرکز استان این آخر هفته. "ما نفرت مسکو. این نفرت آغاز شد و با منع ماشین که به فرمان در سمت راست که ما را مجاز به واردات ارزان از ژاپن است. در حال حاضر ما مجبور به پرداخت تعرفه بالا. همیشه از این ممنوعیت ارزان اتومبیل های ژاپنی و سطح حمایت مردمی از دولت مرکزی شده است."

Putin-appointed interim Governor Mikhail Degtarev (picture-alliance/AP Photo/Photo service of the State Duma)

پوتین منصوب موقت فرماندار میخائیل Degtarev نیست دقیقا محبوب ترین ها در شهر

نا آرامی رشد می کند

چه خطرناک است این نفرت برای کرملین ؟ Graschenkov اشاره به رشد فضای اعتراض در تمام روسیه و توصیف تظاهرات در خاباروفسک به عنوان یک ثبت نام اولیه. "ما شاهد پراکنده تظاهرات همبستگی در دیگر شهرستانها در سراسر شرق ، اولیه خواسته تا حد زیادی متفاوت است اما کرملین می داند که کاهش استاندارد زندگی می تواند متحد مردم و که خشم خود را می تواند تبدیل به بسیار شدید است."

Graschenkov نیز برجسته دیگر تظاهرات در روسیه — سیاسی-اقتصادی و زیست محیطی. "کرملین اهمیت جلوه مشترک مردم وضع به اعتراض و نگرانی های منطقه ای حاکمان و نخبگان است که می توان به کسانی که وفادار هستند و کسانی که بی وفا به کرملین. این بی وفا نخبگان می تواند با استفاده از احساس در اعتراض به سازماندهی یک کودتای ناموفق داخل کرملین." این همان چیزی است که مسکو است که واقعا ترس از او توضیح می دهد.

تا به حال پلیس را بدست دارند درگیر با حوادث در شرق دور. تظاهرات اقدام مسالمت آمیز با وجود این واقعیت است که مردم محلی ندارد نمایش موقت فرماندار ارسال شده توسط مسکو مطلوب. در حالی که 39 ساله میخائیل Degtyarev متعلق به همان حزب مخلوع Furgal او دیده می شود به عنوان کرملین نامزد شده است. نامزدی خود را با رئیس جمهور پوتین بود پخش شده توسط تلویزیون دولتی. او شده است در Khabarovosk برای چند روز اما اجتناب از تماس با مردم محلی. او در سمت چپ این شهرستان بیش از آخر هفته بیان کرد: "من باید این روز ، من می خواهم به استفاده از زمان برای دریافت به دانستن منطقه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب