اپل افتخارات هشت توسعه دهندگان با سالانه جایزه طراحی اپل

اپل امروز نام هشت برنامه و بازی توسعه دهندگان از دریافت یک جایزه طراحی اپل هر یک انتخاب برای بودن متفکر و خلاق

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

اپل امروز نام هشت برنامه و بازی توسعه دهندگان از دریافت یک جایزه طراحی اپل هر یک انتخاب برای بودن متفکر و خلاق است. اپل طراحی جایزه برندگان را مشخص ایده های جدید به زندگی و نشان دادن تسلط عمیق از تکنولوژی اپل. برنامه بهار از توسعه دهندگان بزرگ و کوچک در هر بخشی از جهان و ارائه کاربران با شیوه های جدید کار ایجاد و بازی.

"هر سال برنامه و بازی توسعه دهندگان نشان می دهد استثنایی ساخت و ما افتخار بهترین بهترین" گفت: Ron Okamoto, سیب, معاون رئیس جمهور در سراسر جهان توسعه روابط است. "دریافت یک سیب جایزه طراحی ویژه و قابل ستایش موفقیت. گذشته آفرین را ساخته اند برخی از قابل توجه ترین برنامه ها و بازی ها در تمام زمان. از طریق چشم انداز خود را تعیین و استانداردهای سخت برنده توسعه دهندگان الهام بخش نه تنها همسالان خود در اپل توسعه دهنده جامعه اما همه ما در اپل بیش از حد."

اپل طراحی جایزه برندگان: برنامه های کاربردی

تاریک خانه از برگن شرکت ، یک عکس قدرتمند و ویرایشگر ویدئو است که رابط کاربری است که به عنوان زیبا به عنوان آن را آسان برای استفاده است. آن ارائه عملکرد عالی با فوق العاده-کنترل های بصری و یک طرح است که هر دو گاه به گاه و عکاسان حرفه ای واقعا می تواند درک. با فن آوری های اپل از جمله عکس و دوربین و رابط های برنامه کاربردی, صفحه اصلی, صفحه نمایش سریع اقدامات منوهای متنی و haptics, تاریک خانه است یک مثال درخشان از بالا پایان تلفن همراه ابزار ویرایش.

Looom توسعه یافته توسط iorama.استودیو یک انیمیشن زمین بازی است که طول می کشد با الهام از موسیقی ابزار ایجاد. حلقه دست کشیده انیمیشن توقف حرکت در این شوخی خلاق رابط کاربری طراحی شده است برای جوانب مثبت و مصرف کنندگان به طور یکسان. برنامه deep عملکرد و رابط بصری در حال تکمیل رمان کنترل های سفارشی. ساخته شده برای iPadOS, Looom با استفاده از فن آوری های اپل از جمله اپل مداد و تیره حالت خود را بداند.

Shapr3D از Shapr3D Zartkoruen Mukodo Reszvenytarsasag است قدرتمند CAD برنامه برای iPad است که پتانسیل به شدت متحول معماری و رسم فنی گردش کار. وجود دارد بدون نیاز به یک میز بنابراین الهام بخش می توانید آمار در هر زمان ، تنها با استفاده از یک آی پد و اپل مداد طراحان فنی دسترسی به کاملترین مجموعه ابزارهای مدل سازی تا به راحتی به ایجاد مجموعه مدل های 3D. طراحی شده به طور انحصاری برای iPad, Shapr3D طول می کشد استفاده از ARKit و کشیدن و رها کردن. بعد از این سال این برنامه را با استفاده از LiDAR اسکنر به طور خودکار تولید یک 2D دقیق طبقه طرح و مدل های 3D از یک اتاق که می تواند مورد استفاده به عنوان پایه ای برای طراحی remodels و یا اتاق ها. طراحی جدید می تواند پس از آن به نمایش در دنیای واقعی در مقیاس با استفاده از AR راست در اتاق اسکن شده.

StaffPad از StaffPad Ltd. درخشان تبدیل دست نوشته موسیقی نمادهای به دیجیتال موسیقی ورق. طراحی شده برای آهنگسازان که می خواهند یک راه حل آسان برای نوشتن و آهنگسازی موسیقی دیجیتالی این برنامه با استفاده از فن آوری های اپل مانند اپل مداد, کشیدن و رها کردن و هسته میلی لیتر برای تبدیل هر بار به زیبایی حروفچینی نماد موسیقی است که می تواند استفاده از ویرایش های لمسی بصری و یا اپل مداد ابزار.

اپل طراحی جایزه برندگان: بازی

"Sayonara وحشی قلب" از توسعه دهنده Simogo و ناشر آناپورنا Interactive, زمان بوده است به صورت برجسته طراحی پس از راه اندازی آن. پاپ آلبوم تصویری بازی است که امیدوار, زرق و برق دار و منحصر به فرد "Sayonara وحشی قلب" می شود بازیکنان آدرنالین پمپاژ می کند و روح خود را افزایش می یابد. بازی ارائه می شود پر جنب و جوش و سورئال, مناظر, تصاویری مسحور و حرکت و هیجان و جنبشی گیم پلی. آن را می سازد استفاده گسترده از فن آوری های اپل از جمله فلز, مرکز بازی های فضایی و کنترل کننده بازی.

"آسمان: فرزندان نور" از thatgamecompany تا بازیکنان را به پرواز در سراسر جارو مناظر در یک پادشاهی جادویی برای کمک به موجودات آسمانی پیدا کردن راه خود را به آسمان. با آن هوشمندانه چند نفره ادغام و پرماجرا گرافیکی ویترین "آسمان: فرزندان نور" است پیشگامانه اجتماعی تلاش. این تیم با استفاده از فن آوری های اپل از جمله سفارشی فلزی موتور haptics مرکز بازی و مکانی صوتی.

"آهنگ شکوفه" از توسعه دهنده مستقل Philipp Stollenmayer است که یک بازی منحصر به فرد با یک غیر خطی داستان بسته بندی شده با پازل هوشمندانه. بازیکنان کشف یک داستان در به سرعت در حال تغییر سبک های هنری آنها به عنوان پیشرفت هر چند این بازی است. "آهنگ از بلوم" ارائه نوآورانه صنایع تجربه گیم پلی با طراحی عالی.

"که در آن کارت های پاییز" از توسعه دهنده باند بازی و ناشر آدم برفی, یک تکه از زندگی ماجراجویی بازی که در آن بازیکنان با ساختن خانه از کارت به شکل گیری خاطرات به زندگی است. بازی طول می کشد استفاده از فن آوری های اپل از جمله فلز haptics مرکز بازی و iCloud را به زندگی خود رویا فضایی پازل همهجانبه صوتی و منحصر به فرد مینیاتور-هنری سبک.

بیش از 250 توسعه دهندگان شناخته شده است با جایزه طراحی اپل بیش از 20 سال گذشته است. شناخت ثابت کرده است که یک accelerant برای توسعه دهندگان که پیشگام طرح های ابتکاری در برنامه های فردی و مؤثر تمام دسته ها. برندگان قبلی مانند Pixelmator, djay, کامل, تشریح, HomeCourt, "فلورانس" و "Crossy Road" را مجموعه ای استاندارد در زمینه هایی از قبیل قصه گویی و طراحی رابط کاربری و استفاده از اپل ابزار و فن آوری.

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ها و بازی های, بازدید از فروشگاه App.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن