آرامکو اعلام کرد سه ماهه اول سال 2020 نتایج

سه ماهه اول درآمد خالص: $16.7 میلیاردسه ماهه اول رایگان جریان وجوه نقد*: $میلیارد 15.0دنده* نسبت -4.9% نشان ده

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399
  • سه ماهه اول درآمد خالص: $16.7 میلیارد
  • سه ماهه اول رایگان جریان وجوه نقد*: $میلیارد 15.0
  • دنده* نسبت -4.9% نشان دهنده تقویت بیشتر از ترازنامه
  • سود سهام از $13.4 میلیارد دلار پرداخت می شود در سه ماهه اول در رابطه با Q4 2019
  • سود سهام از $18.75 میلیارد پرداخت می شود در سه ماهه دوم برای Q1 سال 2020
  • کم بالادست هزینه ها و حفظ سرمایه های قابل توجهی ارائه انعطاف پذیری

عربستان سعودی شرکت نفت"آرامکو" و یا "شرکت") امروز اعلام کرد نتایج مالی سه ماهه اول سال 2020 نشان دادن مالی و عملیاتی قدرت با وجود چالش های کلان محیط زیست و کاهش تقاضای انرژی ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر.

اظهار نظر در نتایج آرامکو, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت امین H. ناصر گفت:

"این COVID-19 بحران است که بر خلاف هر چیزی در جهان را تجربه کرده است در تاریخ اخیر و ما در حال تطبیق بسیار پیچیده و به سرعت در حال تغییر محیط کسب و کار. آرامکو نشان داده است انعطاف پذیری در طول چرخه اقتصادی و دارای یک موقعیت بی نظیر با توجه به قوی ترازنامه و کم هزینه ،

"ما تحویل داده اند جامد درآمد با قوی رایگان جریان وجوه نقد به رغم ضعیف تقاضای انرژی و قیمت نفت پایین است. ما همچنان متعهد به ایمنی مردم ما در حالی که ارائه ما در دراز مدت ارزش ایجاد استراتژی برای همه ما سهامداران.

"در طول سه ماهه اول ما گام خود را برای بهینه سازی بیشتر برنامه ریزی شده ما 2020 هزینه های سرمایه و شناسایی فرصت های بهبود بهره وری عملیاتی.

"ما حفظ انعطاف پذیری قابل توجهی به تنظیم هزینه و تجربه قابل توجهی در مدیریت کسب و کار از طریق زمان سختی. این انعطاف پذیری ما را قادر به ادامه ارائه در تعهدات ما به ما سهامداران.

"نگاه به آینده به باقی مانده از سال 2020 انتظار ما تاثیر COVID-19 بیماری همه گیر جهانی انرژی تقاضا و قیمت نفت به وزن ما درآمد. ما همچنان به تقویت کسب و کار در این دوره با کاهش ما capex و رانندگی عملیاتی تعالی. دراز مدت ما با اعتماد به نفس باقی می ماند که تقاضا برای انرژی خواهد دوباره بجای اول برگشتن به اقتصاد جهانی بهبود می یابند."

مالی برجسته

درآمد خالص باقی مانده قوی در $16.7 میلیارد دلار برای سه ماهه اول با وجود کاهش قیمت نفت خام و همچنین کاهش پالایش و شیمیایی حاشیه و موجودی re-اندازه گیری تلفات است.

جریان نقدی ناشی از فعالیت های عملیاتی قوی بود در $22.4 میلیارد دلار در سه ماهه اول در مقایسه با $24.5 میلیارد دلار در مدت مشابه سال 2019. تاثیر کاهش قیمت نفت خام و پالایش نفت و مواد شیمیایی حاشیه بود تا حدی جبران مطلوب حرکات در کار سرمایه است.

رایگان جریان وجوه نقد* قوی بود در $15.0 میلیارد دلار در سه ماهه اول در مقایسه با $17.4 میلیارد دلار در مدت مشابه سال گذشته است.

ما ترازنامه قوی باقی می ماند و دنده* نسبت کاهش از -0.2% در تاریخ 31 دسامبر 2019 به -4.9% در 31 مارس سال 2020 است.

مجموع سود سهام از $13.4 میلیارد دلار پرداخت شد در سه ماهه اول نسبت به سه ماهه چهارم سال 2019. سود سهام از $18.75 میلیارد دلار برای سه ماهه اول سال 2020 بالاترین از هر شرکت ذکر شده در سراسر جهان و پرداخت خواهد شد در سه ماهه دوم.

سه ماهه اول هزینه های سرمایه ای شد $7.4 میلیارد دلار در مقایسه با $7.2 میلیارد دلار برای مدت مشابه در سال 2019. در نور از شرایط بازار و اخیر کالا نوسانات قیمت این شرکت همچنان به انتظار می رود هزینه های سرمایه برای سال 2020 بین 25 میلیارد دلار و 30 میلیارد دلار. هزینه های سرمایه ای برای سال 2021 و فراتر از آن باقی می ماند تحت بررسی است.

عملیاتی برجسته

در زیر به چالش کشیدن شرایط بازار در چهارچوب حفظ آن قبل از افتخاری در تولید نفت و گاز.

آرامکو از طریق آن تماما متعلق به شرکت تابعه در چهارچوب خلیج فارس عملیات شرکت با مسئولیت محدود. (AGOC) از سر گرفته عملیات در Al-Jubayl عملیات مشترک (KJO). AGOC عمل در دریایی تقسیم سرزمین بین پادشاهی عربستان سعودی و دولت کویت با 50% مالکیت در KJO.

آرامکو شرکت بازرگانی امضا توافق نامه به offtake آرامکو در خلیج فارس عملیات شرکت را از تولید نفت خام پس از راه اندازی مجدد از KJO.

در طول سه ماهه اول Fadhili کارخانه گاز افزایش ظرفیت پردازش از 1.5 میلیارد استاندارد فوت مکعب در روز (bscfd) در پایان سال 2019 برای رسیدن به 2.0 bscfd در طول سه ماهه اول سال 2020 است. پیشرفت باقی مانده در مسیر و گیاه است که انتظار می رود برای رسیدن به ظرفیت کامل از 2.5 bscfd این سال است.

با وجود یک بازار به چالش محیط زیست پایین دست کسب و کار همگام با آن استراتژی دراز مدت برای جذب ارزش در سراسر هیدروکربن زنجیره ارزش از طریق بیشتر استراتژیک ادغام و تنوع عملیات خود را.

COVID-19 روز رسانی

در پاسخ به COVID-19 شرکت اجرا کرده است یک سری از اقدامات برای محافظت از مردم خود آن جوامع و عملیات خود را برای عرضه به جهان با انرژی به آن نیاز دارد.

این شرکت با اولویت ایمنی و سلامت و تندرستی کارکنان و اجرای اقدامات برای کاهش خطر COVID-19 گسترش و کاهش ویروس تاثیر. این اقدامات شامل کنترل از راه دور کار برای بسیاری از کارکنان فعال در برنامه های پیشگیری از جزئیات برنامه های احتمالی و پیشرو پزشکی و خدمات پشتیبانی از دانشگاه جانز هاپکینز در چهارچوب بهداشت و درمان به حداقل رساندن خطر عفونت و اطمینان از بهترین مراقبت ممکن.

اقداماتی نیز در نظر گرفته شده است برای اطمینان از تمام سایت های عملیاتی باقی می ماند. اقدامات عبارتند از: شکل گیری اختصاص داده شده taskforces برای جلوگیری از اختلال در زنجیره تامین و برای اطمینان از خوب بودن پیمانکاران و کارکنان. این شرکت همچنان به استفاده از داخلی سیستم های مدیریت بحران جهانی به ادامه تحویل انرژی به مشتریان.

در زمان بحران حمایت جامعه میباشد. این شرکت با تاسیس کمپین برای کمک به مبارزه با گسترش COVID-19 و ارائه کمک های بشردوستانه به کسانی که به آن نیاز دارید. برای مثال در چهارچوب حمایت از پادشاهی بخش بهداشت و درمان کمک SAR200 میلیون دلار برای تامین, پنکه, تصفیه هوا دستگاه ها و تجهیزات حفاظت شخصی برای بهداشت و درمان پزشکان و بیماران خود را. این شرکت همچنین ارائه پشتیبانی به جوامع از طریق دفاتر خارج از کشور از جمله کسانی که در آمریکا و اروپا و آسیا است.

اطلاعات اضافی در چهارچوب پاسخ به COVID-19 را می توان در جزئیات بیشتری را در یک صفحه وب اختصاص داده شده در اینجا.

*مراجعه کنید به saudiaramco.com/investors برای آشتی غیر IFRS اقدامات است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن