خوزه دوآرته در مورد تغییرات آینده به فضای تجارت الکترونیک در نیمه دوم سال

نیمه اول این سال بوده و به یاد ماندنی برای تجارت الکترونیک و کسب و کار. نوآوری پیشرفته قابل ملاحظه ای اما این

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

نیمه اول این سال بوده و به یاد ماندنی برای تجارت الکترونیک و کسب و کار. نوآوری پیشرفته قابل ملاحظه ای اما این بیماری همه گیر کوروناویروس تغییر چشم انداز تا حد زیادی. اثرات ویروس بر روی وب سایت بر اساس کسب و کار سخت برای مبالغه - تعداد بی شماری از سازمان های فروش آنلاین به دلیل آن است. تعداد زیادی از مبادلات که معمولا رخ داده در فروشگاه های منتقل شده به این وب. آنلاین کسب و کار رفت و از یک لوکس به یک ضرورت است. نیمه دوم سال 2020 را ببینید و حتی بیشتر تغییرات و کاستاریکا کولون کارآفرین و تجارت الکترونیک متخصص خوزه دوارت ارائه می دهد خود را در آنچه در حال آمدن است.

همانطور که ما حرکت به نیمه دوم سال آن را قابل تصور تعداد بیشتری از مصرف کنندگان به فروشگاه در فروشگاه ها و تعداد بیشتری را به بازگشت به کار برخی از بخشی از وقت خود را در محل کار. بود که آن را به عنوان ممکن است دور از ذهن است که وب سایت بر اساس کسب و کار شما را به سطح آن را در قبل از مارس سال 2020 است. یکی از عوامل تغییر خواهد کرد که چگونه تجارت الکترونیک عمل است که هوش مصنوعی (AI).

'اطلاعات' چیزی است که به طور مداوم مورد بحث به عنوان داشتن اهمیت بالا. زمانی که همه گفته و در انجام می شود وجود دارد به طور معمول چقدر تعداد بیشتری از اطلاعات در سراسر تجارت الکترونیک از مرسوم خرده فروشی و در اصل آن را دست بالا. توضیح آن را تا به برخی از اضافی اهمیت در حال حاضر این است که متعدد مرسوم کسب و کار طرح های تغییر کرده: مشتریان در حال انجام در یک راه غیر منتظره ارائه دهندگان در حال حمل بار در راه های غیر منتظره و رقبای در حال حمل بار در راه های غیر منتظره.

تلاش در گذشته به "توسعه کامپیوتری استعداد" به طور منظم شده است "تحت فشار قرار دادند" تلاش برای فشار سنگ تا یک شیب; برای این وضعیت سنگ نورد دیگر در راه است و ما در حال مسابقه برای پیدا کردن آن. توضیح می دهد دوآرته "در سراسر مناطق متعدد هوش مصنوعی خواهد بود در برجسته تر بهره از وجود دارد انعطاف پذیری اما در خرده فروشی که در آن علاقه برای 'پیشرفته کسب و کار را توسعه داده است تا به سرعت – که عدم است و در حال حاضر قابل توجه به خصوص برای افراد با تجربه که آنجا بوده ام و انجام داده است و درک در مورد قرار دادن دو یا سه میلیون قابل توجهی انجام خواهد شد واقعا مزایا و یا فقط یک ورزش در بیهودگی و دارایی."

فعالیت نمایشگاه در شرایط گذار با درصد زیادی از جمعیت جستجو برای شغل جدید است. همچنین کنترل از راه دور کار شده و استاندارد شده است. تحکیم دو از آن و این نشان میدهد سازمان می تواند کشف توانایی کمک به آنها را با تبدیل شدن بیشتر و در صورتی که آنها مایل به ادامه عملیات کنترل از راه دور که توانایی ممکن است 100 یا 1000 یا 10000 مایل از خود HQ به جای در داخل درایو یک ساعت.

وجود چند سازمان که در آن شخصی نیست و به طور کلی ایجاد یک تفاوت. اگر شما فقط فروش نازک تعداد sku ها وجود دارد بسیار کمی شما می توانید viably سفارشی. ادعا میکند دوآرته "در صورتی که شما به فروش تا حد زیادی با استفاده از آمازون یا گوگل خرید, تبلیغات, که در آن نقطه شما نیاز به استرس از جمله مقدار زیادی بیش از شخصی که محاسبات خود را انجام دهید آن را برای شما."

در عین حال اگر سهام خود را یک زن و شوهر از صد مورد یا بیشتر هماهنگی مشتریان خود را با آیتم های آنها به خوبی در راه خرید این است که به احتمال زیاد حداقل تکنیک پیچیده ای برای گسترش فرصت است که آنها را از شما خرید در برخی از تصادفی بازدید سایت خود را.

به عنوان نشان داده شده توسط Alexa.com استفاده می شود که به طور مستقل شد اما خریداری شده توسط آمازون خود سایت اصلی – Amazon.com – چهاردهمین بیشترین بازدید از صفحه وب در وب است. عادی مشتری در یک روز داده می شود می رود از طریق نه دقیقه و 21 ثانیه در سایت. آمازون و بی سر و صدا توسعه یافته تبلیغ خود را کسب و 41 درصد به $4.8 میلیارد ماده در Q4 از 2019 – یک کسب و کار به طور کلی به عنوان بزرگ به عنوان بریتیش ایرویز – تا حد زیادی توسط عمیقا افزایش میزان حمایت مورد می بیند بیش از منافع خود.

یکی از تغییرات بزرگتر در حال حاضر این است که مشتری انجام اتحادش را تغییر یک تن در مقابل 'معمولی' times. که نشان می دهد خود را از چندین نقطه نظر; با این حال یک زن و شوهر از آنهایی که قابل توجه می توان به 'حال' و 'مسافت های طولانی' تغییرات. این شامل چیزهایی مانند دسته شیفت تمایل به کشف مارک های جدید, قیمت حساسیت و بیشتر.

بخشی از جنبش شما ممکن است یک نگاهی به 'سپر از رکود' ممکن است بدیهی به طور مثال از خرید در پایین تر ارزیابی چیزهایی که به نمایندگی از گسترش ارزش affectability یا chipping دور در خود ثابت ساختار هزینه برای تضمین پول در صورت پیش بینی نشده نیاز دارید. برخی از آن ممکن است بیشتر ظریف: تست مدل های مختلف مثلا رسیدن خود ضروری کسب و کار.

نیمه اول سال 2020 شامل انبوه سخت-به-برآورد تغییر دهید. پس از آن نیم است که احتمالا رفتن به لود شود با تغییر. در عین حال در اصل آن را بیشتر قابل توجه ثبات از اصلی نیم است که به ارمغان می آورد یک دوم باز کردن درب برای وب سایت بر اساس کسب و کار است. "تجارت الکترونیک است که در یک فوق العاده خوش شانس و موقعیت حفاظت شده کمی در مقابل قطع خرده فروشی در پی پس از از خریداران به تدریج زیرک هنوز هم به طور کلی آماده به کار در میان اجتماعی از بین بردن و مستند و با توجه به توانایی که نشان میدهد یک کمی بهتر کارفرما ثبات در علاوه بر این به یک OK جریان جدید شرکت کنندگان به بازار از مناطق به هم پیوسته شده اند که بیشتر پشتکار,آمار,"می افزاید: Duarte.

وجود دارد که در عین حال باور نکردنی آزمون برای بسیاری از سازمان ها در وب سایت بر اساس کسب و کار و بخشی از این بیشتر آنلاین کسب و کار سازمان را سود ترین و در عین حال با توجه به جایی که شما هستند و با توجه به اهداف خود و باز کردن درب در دسترس شما در میان بیش از هفت متغیر می تواند ایده آل را تا حدودی کمتر jostling به طور فزاینده ای تعجب آور و به تدریج مثبت در نیمه دوم سال است.

در مورد خوزه دانیل دوارت

خوزه دوارت است و در اصل از Heredia, Costa Rica. او شده است یک کارآفرین و صاحب کسب و کار برای بیش از 20 سال و تقسیم وقت خود را بین خود موجود عملیات و تحقیق در مورد امکانات جدید که در آن به سرمایه گذاری. زمانی که او نه اختصاص زمان خود را به کسب و کار او صرف زمان خود را با حمایت از همسر و دو فرزند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن