هنر درمانی گروهی فراهم می کند پشتیبانی برای والدین کودکان مبتلا پزشکی پیچیدگی

پدر و مادر یکی از سخت ترین و با ارزش کارهایی که هر کسی می تواند انجام دهد. هر مرحله جدید به ارمغان می آورد سوا

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

پدر و مادر یکی از سخت ترین و با ارزش کارهایی که هر کسی می تواند انجام دهد. هر مرحله جدید به ارمغان می آورد سوالات و انتخاب های دشوار است. برای پدر و مادر یک کودک مبتلا پیچیده مزمن, سلامت, نگرانی, نقش می تواند به طور قابل توجهی بیشتر استرس زا و وقت گیر و در بدترین حالت آن حتی پس از سانحه.
 
الیزابت آسایشگاه ارائه شده است شش-جلسه گروه پشتیبانی خود را بیان کنیدبرای پدر و مادر که در حال مراقبت از یک کودک مبتلا پزشکی پیچیدگی است. بدون هیچ هزینه ای برای حضور در. این گروه که در دیدار در روزهای دوشنبه مرداد 17, 24, 31 و هفت. 14 و 21 و 28 از 4:00 بعد از ظهر تا 5:30 بعد از ظهر از طریق زوم با استفاده از بیانی هنر درمانی منسجم شکلی از روان درمانی است که پشتیبانی از سلامت و رفاه. شرکت کنندگان را در تعامل خلاق تمرینات و فعالیت های طراحی شده برای کمک به آنها را بیان دشوار خاطرات و ارتباط با دیگران که مشابه به اشتراک گذاری تجربیات زندگی.
 
جلسات تسهیل خواهد شد توسط Brandi نیکولز AMFT, غم, مشاوره مرتبط با الیزابت خانقاه و تارا Al-Taan, AMFT ATR-P, مشاوره غم و اندوه مرتبط با الیزابت آسایشگاه. "ما مشاوران کمک خواهد کرد که پدر و مادر برقراری ارتباط احساسات خود را از طریق هنر است. ما هیجان زده به ارائه این بیانی هنر برنامه درمانی که نشان داده شده است به منظور افزایش کشف خود و درک" گفت: Kathlyne Barnum, بالینی, مشاوره برنامه سرپرست با الیزابت آسایشگاه. "از آنجا که کار درمانی است که بر اساس فرایند خلاق شرکت کنندگان نمی نیاز به یک پس زمینه و یا آموزش در هنر برای بهره مندی از این نوع از مشاوره."

همه اعضای جامعه هستند که مراقبت از کودکان با پزشکی پیچیدگی خوش آمدید. فضا محدود است و ثبت نام مورد نیاز است. RSVP اوت 14. تماس 760.737.2054 یا ایمیل Brandi.Nichols@ehospice.org .

در مورد الیزابت خانقاه
الیزابت آسایشگاه 501(c) (3) غیر انتفاعی, بهداشت و درمان, رهبر, فراهم می کند, پزشکی و عاطفی و معنوی حمایت از کودکان و بزرگسالان در مواجهه با چالش های مرتبط با یک بیماری تهدید کننده زندگی و بازگرداندن امید به عزادار کودکان و بزرگسالان است که احساس از دست داده و به تنهایی. از سال 1978 الیزابت آسایشگاه را لمس کرده است زندگی بیش از 100 ، 000 نفر در سن دیگو شهرستان و جنوب غربی شهرستان ریورساید. الیزابت خانقاه به دست آورده طلا مهر و موم از تصویب توسط کمیسیون مشترک و عضو کالیفرنیا خانقاه و مراقبت تسکینی انجمن و ملی خانقاه و مراقبت تسکینی سازمان است. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس 800-797-2050 و یا بازدید elizabethhospice.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن